Komunikaty PR

Carpets & More zaprasza na premierę nowej kolekcji Calssics

2024-10-15  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Style minionych epok na nowo przeżywają swój renesans. Najlepiej o tym świadczą tak chętnie restaurowane wnętrza starych kamienic. Inspirują one projektantów i architektów, urzekając misternymi zdobieniami ścian i klatek schodowych, a przede wszystkim posadzkami. Dawne wzory tych ostatnich stały się także twórczą weną do powstania nowej kolekcji luksusowych dywanów Carpets & More stworzonej we współpracy z Magdą Fornal – Classics, której premiera będzie miała miejsce podczas tegorocznej edycji targów Warsaw Home w PTAK EXPO. Już dziś serdecznie zapraszamy w dniach 23-26 października na stoisko marki F2.37 w hali Furniture, gdzie na wszystkich gości będzie czekać wiele atrakcji i niespodzianek.

Carpets & More, założony przez wielką miłośniczkę sztuki – Magdalenę Świerlikowską, od lat dostarcza na polski rynek wysokiej jakości dywany klasy premium, edukując jak ważny jest wybór każdego detalu we wnętrzu. Teraz jednak idzie o krok dalej. Wypuszczając własną kolekcję dywanów - Classics, inspirowaną dawnymi posadzkami, pokazuje jak ważną rolę w aranżacji wnętrz pełni sztuka dekoratorska.

W Carpets & More od ponad dekady nieustannie dążymy do doskonałości, stawiając na najwyższą jakość naszych produktów. Każdego roku chcemy dostarczać nowych wrażeń estetycznych. Z myślą o najbardziej wymagających Klientach, łączymy tradycję z nowoczesnością, tworząc dywany, które nie tylko zdobią wnętrza, ale również wnoszą do nich wyjątkową atmosferę. Dla nas piękno to nie tylko wygląd, lecz także trwałość i funkcjonalność, które pozwalają naszym produktom cieszyć oko przez wiele lat – mówi Magdalena Świerlikowska.

Classics - Carpets & More x Magda Fornal

Nowa linia – Classics zaprojektowana została we współpracy z Magdą Fornal, która od 15 lat z wyczuciem proporcji i stylu przekształca przestrzenie mieszkalne w oryginalne aranżacje. W swoich pracach architektka umiejętnie łączy nowoczesne inspiracje z klasycznym szykiem, tworząc wnętrza doskonale odpowiadające potrzebom nawet najbardziej wymagających Klientów. W jej portfolio dominują luksusowe rezydencje i apartamenty, idealnie oddające pasję do kreowania przestrzeni niepowtarzalnych, pełnych indywidualnego charakteru i klasycznych inspiracji. Magda Fornal zajmuje się również̇ projektowaniem form użytkowych, takich jak meble, oświetlenie i elementy dekoracyjne, które naturalnie współtworzą jej unikalne koncepcje wnętrz. Podejście architektki do designu wyróżnia się innowacyjnością,
w której estetyka idzie w parze z funkcjonalnością, a forma doskonale współgra z praktycznością. Te właśnie zalety projektów Magdy Fornal doceniła Magdalena Świerlikowska, zapraszając do współpracy przy tworzeniu nowej kolekcji. Jak wyznaje właścicielka Carpets & More „Magda miała pomysł na kolekcję taką, jakiej my de facto szukaliśmy”.

Bogactwo historycznych inspiracji

Tę finezję, precyzję wykonania i staranność w każdym szczególe, z jaką projektantka podchodzi do kreowania przestrzeni i form użytkowych, doskonale odzwierciedla nowa kolekcja Carpets & More – Classics. Inspiracją do jej powstania było bogactwo historycznych wzorów, głęboko zakorzenionych w sztuce dekoratorskiej. Ta unikatowa linia przywołuje motywy dawnych, kamienicznych posadzek oraz wiejskich podłóg, łącząc klasyczną elegancję z nowoczesnym podejściem do designu.
Każdy dywan z kolekcji stanowi wyrafinowaną fuzję tradycji i współczesności
– od finezyjnych mozaik inspirowanych starożytnymi ornamentami, poprzez minimalistyczne wzory z początków XX. wieku, do rustykalnych form. Magda Fornal, uznawana za mistrzynię detalu i głębokiego zrozumienia estetyki przeszłości, subtelnie wplotła te elementy w koncepcję wzorniczą dywanów, tworząc projekty o niepowtarzalnym charakterze. Kolekcja obejmuje szeroki wachlarz rozmiarów i kolorów,
które idealnie wkomponują się zarówno w nowoczesne, jak i klasyczne przestrzenie obdarzone duszą i opowiadające własną historię. Wysokogatunkowa naturalna wełna
oraz delikatna wiskoza nadają każdemu dywanowi trwałości i wyjątkowej miękkości, podkreślając ich luksusowy, ponadczasowy charakter.

Carpets & More zaprasza na stoisko F2.37

Przekonać się o tym będziemy mogli już w dniach 23-26 października b.r., kiedy to, podczas Warsaw Home w PTAK EXPO, będzie miała miejsce oficjalna premiera nowej kolekcji. Na stoisku marki F2.37 w hali Furniture, poza spektakularną ekspozycją nowej linii dywanów Classics, będziemy mogli spotkać się z jej projektantką. Magda Fornal wraz z właścicielką marki Magdaleną Świerlikowską, opowiedzą o początkach współpracy, inspiracjach i pomysłach na jej powstanie, ale też tajnikach produkcji. Każdy na żywo będzie mógł się przekonać nie tylko o niewątpliwych walorach estetycznych i sensualnych nowej kolekcji, ale też odkryć jak bardzo zaawansowane procesy technologiczne kryją się pod z pozoru prostym wzornictwem. Na gości będzie też czekał słodki catering w stylu Classics oraz lampka Prosecco.

To jednak nie koniec atrakcji, jakie Carpets & More przygotował z okazji premiery nowej kolekcji dywanów. Miłośnicy pięknego designu będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody w postaci voucherów oraz rocznej prenumeraty „ELLE Decoration”. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zrobić zdjęcie z na stoisku marki i opublikować je na własnych social mediach z dedykowanymi hashtagami #mojeclassics #MagdaFornalDesign i oznaczeniem profilu @carpetsandmore_pl. Zwycięzca otrzyma bon o wartości 3.000 zł. Przewidziane są także nagrody za 2. i 3. miejsce – odpowiednio 2.000 i 1.000 zł. Na gości czekać też będzie wiele niespodzianek. Jednak by poznać szczegóły, warto osobiście udać się na stoisko Carpets & More, na które już dziś gorąco wszystkich zapraszamy!

Zdjęcia: Bartek Barczyk

Więcej na: https://carpetsandmore.pl/ https://www.instagram.com/carpetsandmore_pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.