Celebruj Dzień Pina Colady z piankami Ptasie Mleczko® o egzotycznym smaku!
10 lipca świętujemy Światowy Dzień Pina Colady – kultowego koktajlu z Puerto Rico. Każdy z nas zna to wakacyjne i słodkie połączenie kokosowego mleka z sokiem z ananasa. Odpowiadając na potrzeby wielbicieli egzotycznych smaków, marka E.Wedel stworzyła limitowany smak pianek Ptasie Mleczko® Pina Colada. Kultowe pianki w tropikalnym wydaniu będą idealną alternatywą dla słodkiego napoju.
Obecnie w stałym portfolio pianek Ptasie Mleczko® znajduje się 7 podstawowych smaków. Oferta w sezonie letnim została wzbogacona o nowy wariant – smak Pina Colada. Dobrze znany przysmak w sezonowym wydaniu docenią głównie wielbiciele egzotycznych kompozycji. To idealnie wyważone połączenie soczystego ananasa z kremowym kokosem, tworzy słodką, a jednocześnie orzeźwiającą propozycję. W najnowszym wariancie smakowym nie brakuje również czekoladowego akcentu. Pianki Ptasie Mleczko® o smaku Pina Colada oblane zostały oryginalną, wedlowską czekoladą białą.
Tropikalny klimat jest widoczny również na opakowaniach nowych pianek Ptasie Mleczko®, które zdobią kolorowe tukany. Nowa szata graficzna została zaprojektowana przez młodą polską ilustratorkę - Adę Buchholc. Dzięki stałej współpracy marki E.Wedel z artystami każde opakowanie pianek cechuje się wyjątkowy design’em. W zeszłym roku wszystkie warianty przeszły wyjątkową transformację uzyskując niepowtarzalne wzory, które przykuwają wzrok i bazują na ptasich motywach.
Wariant Pina Colada jest idealny na upalne dni. Pianki wyśmienicie smakują również po zmrożeniu. Nowa, sezonowa odsłona pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zachwyci miłośników niecodziennych smaków oraz doskonale umili letni odpoczynek.
Ptasie Mleczko® Pina Colada jest dostępne w sprzedaży od końca kwietnia.
Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.