Komunikaty PR

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

2024-07-22  |  16:50
Biuro prasowe

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności staje się jeszcze łatwiejsze. Sezonowe menu marki obfituje w delikatne ciasta, serwowane m.in. z dodatkiem owoców. Desery dostępne w coffee barach to również zaproszenie do wspólnego świętowania Światowego Dnia Sernika.

Co łączy Tchibo, lato i ciasta? Przyjemność, lekkość i obchodzony 30 lipca Światowy Dzień Sernika. Tę okazję, jak i cały okres wakacyjny, warto celebrować, kosztując smakołyków z letniej oferty coffee barów Tchibo. – Każdy dzień dla pracowników naszych lokali to okazja do spotkania z klientem, nawiązania autentycznej relacji i zbadania, jakie są jego faktyczne potrzeby i oczekiwania. Letnie menu ciast jest stworzone właśnie na bazie tych obserwacji i wniosków. Nowości w coffee barach to m.in. serniki dostępne w wybranych lokalizacjach, a także lekkie ciasta z owocami. Ich wyważony smak sprawdzi się w upalne dni. Polecamy delektować się nimi szczególnie w zestawie z kawami mrożonymi – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa.  

Sernik na co dzień i od święta

Sernik to dla wielu Polaków nieodłączny element celebracji, często jeden z „głównych bohaterów” spotkań w gonie najbliższych. Wspólne chwile z przyjaciółmi i rodziną przy tym przysmaku można spędzić także w lokalach Tchibo.

Dostępny tam Sernik na zimno przygotowywany jest na bazie serka mascarpone, z jeżynami, malinami, jagodami i truskawkami w galaretce. Kompilacja słodyczy z orzeźwiającym smakiem owoców tworzy pozycję idealną do spożycia, gdy na dworze panują wysokie temperatury. Sernik baskijski, którego podstawę stanowi serek śmietankowy, serwowany z orzechami laskowymi, mocno zarumienionym wierzchem i udekorowany toffi, oczaruje natomiast niejednego miłośnika kremowej konsystencji. Przysmaki znakomicie współgrają z napojami Tchibo – pierwszy z Latte Macchiato, Frappe Poziomkowym czy o smaku Słonego Karmelu, drugi z Espresso lub Flat White.

Truskawkowy zawrót głowy

Czyż początek lata nie kojarzy się ze smakiem truskawek? W coffee barach Tchibo konsumenci mogą zamówić deser okraszony tymi soczystymi owocami. Kruche ciasto z truskawkami z pewnością przypadnie do gustu fanom lekkich przekąsek. Wypiek z puszystym spodem biszkoptowym i aksamitnym kremem śmietanowym będzie dobrym dopełnieniem m.in. jednej z kaw na zimno – Freddo Espresso oraz Freddo Cappuccino. Przysmak z owocami czeka na klientów we wszystkich sklepach Tchibo z ofertą kawiarnianą.

Lista smakowitych powodów, dla których warto odwiedzić Tchibo, jest długa, a letnie menu to kolejny z nich. Coffee bary to również doskonałe miejsce, aby uczcić Światowy Dzień Sernika. 30 lipca warto zajrzeć do jednego z lokali marki, która z tej okazji przygotowała dla klientów słodką promocję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.