Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności staje się jeszcze łatwiejsze. Sezonowe menu marki obfituje w delikatne ciasta, serwowane m.in. z dodatkiem owoców. Desery dostępne w coffee barach to również zaproszenie do wspólnego świętowania Światowego Dnia Sernika.
Co łączy Tchibo, lato i ciasta? Przyjemność, lekkość i obchodzony 30 lipca Światowy Dzień Sernika. Tę okazję, jak i cały okres wakacyjny, warto celebrować, kosztując smakołyków z letniej oferty coffee barów Tchibo. – Każdy dzień dla pracowników naszych lokali to okazja do spotkania z klientem, nawiązania autentycznej relacji i zbadania, jakie są jego faktyczne potrzeby i oczekiwania. Letnie menu ciast jest stworzone właśnie na bazie tych obserwacji i wniosków. Nowości w coffee barach to m.in. serniki dostępne w wybranych lokalizacjach, a także lekkie ciasta z owocami. Ich wyważony smak sprawdzi się w upalne dni. Polecamy delektować się nimi szczególnie w zestawie z kawami mrożonymi – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa.
Sernik na co dzień i od święta
Sernik to dla wielu Polaków nieodłączny element celebracji, często jeden z „głównych bohaterów” spotkań w gonie najbliższych. Wspólne chwile z przyjaciółmi i rodziną przy tym przysmaku można spędzić także w lokalach Tchibo.
Dostępny tam Sernik na zimno przygotowywany jest na bazie serka mascarpone, z jeżynami, malinami, jagodami i truskawkami w galaretce. Kompilacja słodyczy z orzeźwiającym smakiem owoców tworzy pozycję idealną do spożycia, gdy na dworze panują wysokie temperatury. Sernik baskijski, którego podstawę stanowi serek śmietankowy, serwowany z orzechami laskowymi, mocno zarumienionym wierzchem i udekorowany toffi, oczaruje natomiast niejednego miłośnika kremowej konsystencji. Przysmaki znakomicie współgrają z napojami Tchibo – pierwszy z Latte Macchiato, Frappe Poziomkowym czy o smaku Słonego Karmelu, drugi z Espresso lub Flat White.
Truskawkowy zawrót głowy
Czyż początek lata nie kojarzy się ze smakiem truskawek? W coffee barach Tchibo konsumenci mogą zamówić deser okraszony tymi soczystymi owocami. Kruche ciasto z truskawkami z pewnością przypadnie do gustu fanom lekkich przekąsek. Wypiek z puszystym spodem biszkoptowym i aksamitnym kremem śmietanowym będzie dobrym dopełnieniem m.in. jednej z kaw na zimno – Freddo Espresso oraz Freddo Cappuccino. Przysmak z owocami czeka na klientów we wszystkich sklepach Tchibo z ofertą kawiarnianą.
Lista smakowitych powodów, dla których warto odwiedzić Tchibo, jest długa, a letnie menu to kolejny z nich. Coffee bary to również doskonałe miejsce, aby uczcić Światowy Dzień Sernika. 30 lipca warto zajrzeć do jednego z lokali marki, która z tej okazji przygotowała dla klientów słodką promocję.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.