Komunikaty PR

Centrum Designu Domoteka przedstawia plany na 2024 rok

2024-02-28  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

27 lutego w Centrum Designu Domoteka w Warszawie miało miejsce spotkanie prasowe, podczas którego reprezentanci Domoteki zaprezentowali ambitne plany na 2024 rok. „Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu tętni życiem” – powiedziała podczas wydarzenia Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Powrót cieszącego się popularnością DOMOdesign, nowy cykl inspirujących spotkań wokół designu DOMOpasje, wystawy sztuki, program Ambasadorzy Domoteki z udziałem cenionych architektów wnętrz i nowe salony z najwyższej jakości meblami i akcesoriami do wnętrz… To tylko niektóre z ambitnych planów i projektów Centrum Designu Domoteka na 2024 rok. O wszystkich przedsięwzięciach zaplanowanych z myślą zarówno o klientach, jak i projektantach, architektach, stylistach wnętrz i dziennikarzach, reprezentanci Domoteki opowiedzieli mediom podczas spotkania prasowego, które odbyło się 27.02.2024 r. w przestrzeni centrum w Warszawie.

„Poprzeczkę postawiliśmy sobie bardzo wysoko. Nasz cel jest taki, by aktywnie wychodzić do Państwa z propozycją interesujących, merytorycznych i inspirujących wydarzeń, które będą atrakcyjne dla każdej osoby, której pasją jest design. Bo design jest też naszą pasją. Zależy nam na tym, by ten design był w Domotece cały czas obecny w formie unikatowych mebli i kolekcji, ale też by przepełniał całą tę przestrzeń – w rozmowach i spotkaniach towarzyskich, wykładach i konsultacjach z udziałem najbardziej uznanych autorytetów z dziedziny projektowej. Opracowaliśmy całoroczny program wydarzeń, który będzie propozycją różnorodną, propozycją, która pozycjonuje design także w kontekście innych dziedzin sztuki” – zapowiada Julita Bolimowska, Portfolio Marketing Manager w Centrum Designu Domoteka.

Jakie projekty znalazły się w kalendarzu Domoteki na 2024 rok? Nie mogłoby w nim zabraknąć cieszącego się popularnością DOMOdesign, czyli wydarzenia poświęconego urządzaniu wnętrz. W tym roku powróci ono w zmienionej formule, z jeszcze większą liczbą eksperckich konsultacji i prelekcji. Jednak nowy rok to także nowości programowe – m.in. cykl DOMOpasje, czyli pięć spotkań z pięcioma inspirującymi kobietami z branży wnętrzarskiej. Podczas każdego z nich goście będą mogli poznać bliżej historie o pasji, marzeniach i kobiecej sile, a także odkryć historie kryjące się za autorskim i niepowtarzalnym designem.

Istotnym elementem nowej propozycji Domoteki jest jeszcze bliższa współpraca z ekspertami oraz poszerzenie eksperckiej oferty dla klientów. W tym miejscu wymienić należy program Ambasadorzy Domoteki, do którego zaproszono architektów i architektki wnętrz z cenionych polskich pracowni projektowych. W gronie tym znalazły się pracownie Interiorsy i Archistan Interiors, Kamila Jakubowska-Szmyd, Martyna Banaszczuk, Alina Badora oraz Agnieszka Lesiuk. Ambasadorzy Domoteki będą dzielić się wiedzą z zakresu urządzania i stylizacji wnętrz, a także pomogą zapoznać się z najnowszymi trendami w designie. Jak co roku, Centrum Designu Domoteka weźmie też udział w Salone del Mobile Milano, czyli najbardziej prestiżowych targach meblarskich, skąd będzie relacjonować swoim klientom informacje o kolekcjach najlepszych międzynarodowych marek.

Przez cały rok w przestrzeni Domoteki zaplanowano też wystawy. Na pierwszej z nich, którą oglądać można do 29.02, pokazane zostały projekty uznanej pracowni architektonicznej POLE Architekci – różne warianty autorskiego projektu domu letniskowego Dom Baby Jagi, który – jak wiele na to wskazuje – swoją popularnością już wkrótce może dorównać kultowym domkom Brda. Wśród innych zaplanowanych wystaw wymienić można m.in. prezentację prac stowarzyszenia Nów. Nowe rzemiosło, które popularyzuje funkcjonalne i dekoracyjne, ręcznie wykonane rzemiosło sięgające do tradycyjnych technik, a także ekspozycje prac eksplorujących związki pomiędzy różnymi dziedzinami projektowymi, jak modą i designem. Zaś już w weekend 2-3.03 w Kamienicy Karskich w Warszawie przydarzy się okazja, by oryginalny design zobaczyć w relacji z innymi dziedzinami sztuki, malarstwem, rzeźbą czy filmem. Wszystko to w ramach Artshow, którego partnerem jest Domoteka.

Jak podkreślają reprezentanci Centrum Designu Domoteka, nowa oferta programowa to dopełnienie oferty produktowej – już teraz liczącej ponad 60 salonów i 600 renomowanych marek, których część na polskim rynku obecna jest tylko w Domotece. W tej również nie zabrakło nowości – w ostatnich tygodniach w Domotece otworzyły się salony Primavera Furniture oraz Blest (to zarazem polska premiera marki), a już w przyszłym miesiącu pierwszych klientów zaprosi salon Halupczok. Na stałe zaś najnowsze kolekcje marek Domoteki oglądać będzie można w przestrzeni DOMOspace.

„Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu przyciąga i tętni życiem” – powiedziała podczas wydarzenia Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Po więcej informacji oraz aktualności zapraszamy na www.domoteka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Szafirowa lodówka side by side marki Haier zadebiutowała na polskim rynku Biuro prasowe
2024-07-27 | 13:00

Szafirowa lodówka side by side marki Haier zadebiutowała na polskim rynku

Haier wprowadził do oferty 4-drzwiową lodówkę side by side HFR79F19EFGK. Wyróżnia ją duża, bo aż 703 litrowa pojemność, szuflada My Zone, w której możemy
Dom Akcesoria, które musisz mieć
2024-07-27 | 01:00

Akcesoria, które musisz mieć

Wybierając meble do domu zazwyczaj kierujemy się względami estetycznymi. W drugiej kolejności sprawdzamy względy praktyczne: specyfikę dostępnych w ramach danej kolekcji szaf
Dom Dlaczego warto postawić na roletowe drzwi do garażu? 4 powody
2024-07-26 | 08:30

Dlaczego warto postawić na roletowe drzwi do garażu? 4 powody

Pod względem praktyczności roletowe drzwi garażowe nie mają sobie równych. Dzięki wyjątkowo kompaktowej konstrukcji sprawdzają się wszędzie tam, gdzie nie można

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.