Komunikaty PR

CentrumRowerowe.pl świętuje Black Friday!

2023-11-13  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Patrycja Adamczyk
Dadelo S. A.

Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/

Ceny setek produktów poszybowały w dół

Czarny Piątek jest „świętem wyprzedaży”, które na stałe wpisało się do kalendarza łowców okazji. W CentrumRowerowe.pl już tradycyjnie trwa ponad 2 tygodnie – od 10 do 28.11.2023 r. W tym roku do upolowania jest prawie 2000 pozycji, a wysokość rabatów sięga 71%.

Promocje na Black Friday znaleźć można zarówno na stronie internetowej CentrumRowerowe.pl, jak i w salonie stacjonarnym, znajdującym się w Warszawie, przy al. Krakowskiej 61 w CH Okęcie Park.

Najsłynniejsze marki kolarskie w super cenach!

Wyjątkowe zniżki na rowery, odzież, akcesoria i części sprawiają, że w CentrumRowerowe.pl każdy znajdzie produkty dopasowane do swoich potrzeb – od osoby jeżdżącej rekreacyjnie, przez entuzjastę kolarstwa, po profesjonalistę. Nie brakuje modeli od najsłynniejszych marek, takich jak m.in. Shimano, Endura, Rock Shox, DMT czy Assos.

Black Friday jest doskonałym pretekstem do uzupełnienia rowerowego wyposażenia. To też idealny czas, aby zdecydować się na inwestycję w nowy rower dla siebie lub bliskich. Dostępne są zarówno modele dla dorosłych, jak i dzieci. Niezawodny w terenie Superior, solidny R-Raymon do jazdy rekreacyjnej czy Sensa na szosę stanowią zaledwie kilka z wielu propozycji. A osoby, które zimą wolą trenować w domu, mogą skusić się na trenażer marki Eyen lub Elite.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Dadelo S. A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.