Ceramika Geberit według Antonio Citterio
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jaka powinna być łazienka? Przede wszystkim funkcjonalna, komfortowa, z optymalnie zaaranżowaną i wykorzystaną przestrzenią oraz łatwa do utrzymania w czystości. Poza tym powinna być też ponadczasowa. W jej przypadku trudno ulegać sezonowej modzie. Zazwyczaj remont łazienki przeprowadzamy nie częściej niż co kilka, a nawet kilkanaście lat. Dlatego wybierając wyposażenie koniecznie należy zadbać o urządzenia najwyższej jakości, wyróżniające się nie tylko formą, ale też trwałością. Takie możliwości daje ceramika Geberit, która jest liderem pod względem technologii sanitarnej, wzornictwa i innowacyjnych funkcji. Szeroki wybór produktów ceramiki łazienkowej tego producenta daje ogromne możliwości w projektowaniu. Szczególne miejsce zajmuje seria Geberit Citterio.
Antonio Citterio dla Geberit
Kolekcję zaprojektował Antonio Citterio, uznany włoski architekt i designer, który współpracuje z takimi markami jak Vitra, B&B Italia, Flos czy Kartell. Wzornictwo, jakie tworzy ten utytułowany projektant, jest ponadczasowe i bardzo eleganckie. Po mistrzowsku łączy funkcjonalność z niebanalną formą. Nie interesują go chwila czy moda, ale to, jak dany przedmiot będzie się sprawdzał przez lata użytkowania. Zaprojektowane przez niego produkty pozostają nieprzemijające i wciąż aktualne. Taka też jest kolekcja Geberit Citterio – oryginalna, a zarazem niezwykle elegancka i pozostająca zawsze na czasie.
Ceramika z najwyższej półki
Ceramikę Geberit zaprojektowaną przez Antonio Citterio cechuje unikatowe wzornictwo – nietypowe kształty i wyjątkowe materiały. W kolekcji są dostępne dwa modele umywalek nablatowych – jeden w formie misy o miękkiej linii, drugi z zewnątrz prosty, geometryczny, z szerokimi rantami. Niewidoczne przelewy i zintegrowane, ceramiczne osłony odpływów dodają im elegancji. Powierzchnia umywalek jest wyjątkowo gładka, dzięki czemu łatwo utrzymać je w czystości. Oba modele wspaniale wpisują się w nowoczesne wnętrza.
W serii dostępne są także toalety i bidety z ukrytymi mocowaniami, o obłym kształcie i gładkiej powierzchni wykończonej specjalnym szkliwem KeraTect. Poza tym bezkrawędziowe produkty Geberit Rimfree są pozbawione zakamarków, w których zwykle gromadzą się wszelkie zanieczyszczenia.
Geometryczne formy mebli
Meble łazienkowe oferowane w ramach Geberit Citterio są idealnym uzupełnieniem serii. Ich geometryczne formy wspaniale współgrają z organicznymi kształtami ceramiki Geberit. Dostępne są w dwóch wersjach drewnianego wykończenia: dąb beżowy i dąb szaro-brązowy, ze szklanymi frontami i szarobrązowymi korpusami. Przestrzeń szuflad jest doskonale zorganizowana, co gwarantuje odpowiednią ilość miejsca do przechowywania kosmetyków i innych akcesoriów, które chcemy mieć w zasięgu ręki.
Geberit Citterio zachwyca pod każdym względem. Stanowi idealne połączenie kształtów i materiałów. To subtelne, włoskie wzornictwo na najwyższym poziomie.
Warto podkreślić, że do pierwszej - i jak dotąd jedynej - wizyty w naszym kraju Antonio Citterio skłonili przedstawiciele firmy KOŁO, którzy dążyli do tego, aby najnowsze trendy w światowym wzornictwie były regularnie prezentowane i wdrażane na polskim rynku. Zwieńczeniem współpracy między producentem, a projektantem była m.in. zachwycająca subtelną elegancją i precyzją wykonania kolekcja KOŁO EGO. Podczas pobytu Citterio w Polsce wykłady z jego udziałem na ul. Myśliwieckiej oraz na skwerze Hoovera w Warszawie przyciągnęły tłumy słuchaczy: architektów i studentów.
Więcej informacji na www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
Antonio Citterio – włoski projektant, urodzony w 1950 roku w mieście Meda. Studiował na wydziale architektury w Mediolanie. Swoje pierwsze biuro otworzył w wieku 22 lat. W latach 1987-1996 współpracował z projektantem Terrym Dawnem, natomiast w 1999 wraz z Patricią Viel założył studio Antonio Citterio i Partnerzy, które od 2009 roku funkcjonuje pod nazwą Antonio Citterio Patricia Viel and Partners. Studio zajmuje się projektowaniem z zakresu architektury i urbanistyki, planowania biur i salonów, przestrzeni wystawienniczych, a także produktów użytkowych dla wielu znanych, światowych marek.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.