Komunikaty PR

Cerrad zaprasza na Cersaie 2023 do Bolonii

2023-09-14  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Przed nami 40. edycja Międzynarodowych Targów Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek w Bolonii – Cersaie 2023. Już dziś Cerrad zaprasza na 5 inspirujących dni z nowościami marki oraz dwa dni spotkań z wybitnymi polskimi architektami i projektantami wnętrz oraz artystami. W dniach 25-29 września 2023 przedstawiciele marki będą czekać na odwiedzających gości w Centrum Wystawienniczym w Bolonii, hala 16, stoisko C9-D10 i C12-D11.

Cersaie 2023

Cersaie, czyli International Exhibition of Ceramic Tile and Bathroom Furnishings to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży wnętrzarskiej. W tym roku Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek odbędą się w dniach 25-29 września 2023. W tym czasie Bolonia stanie się ponownie najważniejszym centrum wystawienniczym w Europie i na świecie. Około 600 wystawców zaprezentuje swoje produkty, które kreują trendy w dziedzinie wykończenia powierzchni, wyposażenia łazienek, projektowania i planowania. Będzie to doskonała okazja na inspirujące spotkania z przedstawicielami branży i owocne dyskusje. Przez 5 dni wiodące firmy z 26 krajów oraz architekci, projektanci, wykonawcy i detaliści będą mogli wreszcie spotkać się i ponownie rozpocząć wspólne działania. Na targach nie mogło więc zabraknąć polskiej marki Cerrad, która zajmuje jedno z czołowych miejsc w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm produkcyjnych w Europie.

Cerrad na Cersaie 2023

Z tej okazji marka przygotowała przestrzeń wystawienniczą, która nie tylko pozwoli na zapoznanie się z nowymi kolekcjami, ale także stworzy niepowtarzalną atmosferę, pełną inspiracji i zachęcającą do wymiany pomysłów. Cerrad w Bolonii na wszystkich swoich gości czekać będzie od 25 do 29 września b.r. w Centrum Wystawienniczym w hali 16, stoisko C9-D10 i C12-D11. Jednak w dniach 26 i 27 września o godzinie 14.00 wydarzenie uświetnią znakomici goście specjalni. Pierwszego dnia, podczas wydarzenia „Create Experiences with Cerrad x La Mania Home”, na stoisku marki spotkamy się z Joanną Przetakiewicz - założycielką Domu Mody La Mania, która jest ambasadorką projektu Cerrad x La Mania Home od 2021 roku. Następnie JAM Kolektyw, który tworzą Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska (duet architektka i fotografka), poprowadzi kreatywne warsztaty inspirowane kolekcją Cerrad x La Mania Home – Materialboard. Dzień uświetni zaś koncert na żywo (Live Concert), podczas którego w muzyczną podróż do wnętrza zabierze wszystkich Tamara Behler. Drugiego dnia z kolei, pod hasłem „Create Experiences with Cerrad”, arch. Jan Sikora prof. ASP w Gdańsku, wygłosi wykład pod tytułem „Projektowanie doświadczenia”. Nie zabraknie także wspaniałej muzyki na żywo. Koncert Barwy Ziemi. Bliskość muzyki z naturą dadzą Grzech Piotrowski & Band. Całość poprowadzi znakomita dziennikarka – Katarzyna Jaroszyńska.

Już dziś wszystkich serdecznie zapraszamy do Bolonii w dniach 25-29 września 2023 r. na stoisko marki Cerrad - hala 16, stoisko C9-D10 i C12-D11.

GRUPA CERRAD

Po wielu latach obecności na polskim i zagranicznym rynku zajmujemy dziś jedno z czołowych miejsc w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm produkcyjnych w Europie. Cerrad posiada 6 linii produkcyjnych, o łącznych mocach prawie 30 mln m2 rocznie. Grupa Cerrad zatrudnia 1200 pracowników. Nasze produkty zdobywają uznanie klientów z ponad 50 państw na świecie.

Tworzymy wyjątkowe płytki gresowe i klinkierowe, odpowiadające najwyższym standardom – zarówno pod względem wzornictwa, jak i jakości. Profesjonalizm, innowacyjność, projekty pełne świeżego spojrzenia na nowoczesny design – to podstawowe filary działalności Cerrad, które są fundamentem naszego dynamicznego rozwoju.

Wzrost konkurencyjności Cerrad osiągnął m.in. dzięki stworzeniu kompleksowej oferty płytek gresowych w różnorodnych rodzajach wykończenia powierzchni (mat, poler, lappato, lappato silky cristal, satyna) i w formatach (m.in. 120 x 280, 20 x 240). W ofercie posiadamy innowacyjne stopnice v-shape, płytki tarasowe, płytki klinkierowe. W 2019 r. staliśmy się inwestorem strategicznym spółki Ceramika Nowa Gala i Ceramika Gres. Doskonale uzupełniające się portfolia produktowe marek oraz zwiększenie mocy produkcyjnej dały nam możliwość przygotowania oferty o jeszcze szerszej gamie innowacyjnych produktów, w największym stopniu odpowiadających potrzebom naszych Klientów. Znajdują się w niej m. in. płytki gresowe barwione w masie, idealnie sprawdzające się w wymagającym segmencie sprzedaży inwestycyjnej.

Nasz styl

Wiemy, że to, co najlepsze ma swoje odzwierciedlenie w naturze, dlatego nasze produkty czerpią z połączenia nowoczesności i otaczającego nas świata. Nasze portfolio regularnie wzbogacają nowe kolekcje płytek inspirowanych rysunkiem drewna, powierzchnią minimalistycznego betonu, pięknem naturalnego kamienia czy eleganckiego marmuru.

Design na światowym poziomie

Konsekwentna i doskonale przemyślana strategia otwiera przed nami kolejne segmenty rynku, zarówno polskiego, jak i światowego. Posiadamy biura handlowe w USA i w Niemczech. Wiemy, że połączenie funkcjonalności, trwałości i ponadczasowej estetyki to klucz do sukcesu, dlatego rokrocznie prezentujemy naszą ofertę produktową na najważniejszych międzynarodowych targach branżowych m.in.: Cersaie, Coverings, Cevisama, BAU, Eurobaustoff.

Nasz sukces jest konsekwencją sprawnego zarządzania, innowacyjności, wysokiej jakości produktu i zaangażowania ludzi. Wszystkie te czynniki przekładają się na osiągnięcie wysokiej pozycji i renomy na rynku krajowym i międzynarodowym. Cerrad jest m.in. laureatem konkursów międzynarodowych A’ Design Award & Competition, Red Dot.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.