Cerrad zaprasza na Cersaie 2023 do Bolonii
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Przed nami 40. edycja Międzynarodowych Targów Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek w Bolonii – Cersaie 2023. Już dziś Cerrad zaprasza na 5 inspirujących dni z nowościami marki oraz dwa dni spotkań z wybitnymi polskimi architektami i projektantami wnętrz oraz artystami. W dniach 25-29 września 2023 przedstawiciele marki będą czekać na odwiedzających gości w Centrum Wystawienniczym w Bolonii, hala 16, stoisko C9-D10 i C12-D11.
Cersaie 2023
Cersaie, czyli International Exhibition of Ceramic Tile and Bathroom Furnishings to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży wnętrzarskiej. W tym roku Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek odbędą się w dniach 25-29 września 2023. W tym czasie Bolonia stanie się ponownie najważniejszym centrum wystawienniczym w Europie i na świecie. Około 600 wystawców zaprezentuje swoje produkty, które kreują trendy w dziedzinie wykończenia powierzchni, wyposażenia łazienek, projektowania i planowania. Będzie to doskonała okazja na inspirujące spotkania z przedstawicielami branży i owocne dyskusje. Przez 5 dni wiodące firmy z 26 krajów oraz architekci, projektanci, wykonawcy i detaliści będą mogli wreszcie spotkać się i ponownie rozpocząć wspólne działania. Na targach nie mogło więc zabraknąć polskiej marki Cerrad, która zajmuje jedno z czołowych miejsc w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm produkcyjnych w Europie.
Cerrad na Cersaie 2023
Z tej okazji marka przygotowała przestrzeń wystawienniczą, która nie tylko pozwoli na zapoznanie się z nowymi kolekcjami, ale także stworzy niepowtarzalną atmosferę, pełną inspiracji i zachęcającą do wymiany pomysłów. Cerrad w Bolonii na wszystkich swoich gości czekać będzie od 25 do 29 września b.r. w Centrum Wystawienniczym w hali 16, stoisko C9-D10 i C12-D11. Jednak w dniach 26 i 27 września o godzinie 14.00 wydarzenie uświetnią znakomici goście specjalni. Pierwszego dnia, podczas wydarzenia „Create Experiences with Cerrad x La Mania Home”, na stoisku marki spotkamy się z Joanną Przetakiewicz - założycielką Domu Mody La Mania, która jest ambasadorką projektu Cerrad x La Mania Home od 2021 roku. Następnie JAM Kolektyw, który tworzą Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska (duet architektka i fotografka), poprowadzi kreatywne warsztaty inspirowane kolekcją Cerrad x La Mania Home – Materialboard. Dzień uświetni zaś koncert na żywo (Live Concert), podczas którego w muzyczną podróż do wnętrza zabierze wszystkich Tamara Behler. Drugiego dnia z kolei, pod hasłem „Create Experiences with Cerrad”, arch. Jan Sikora prof. ASP w Gdańsku, wygłosi wykład pod tytułem „Projektowanie doświadczenia”. Nie zabraknie także wspaniałej muzyki na żywo. Koncert Barwy Ziemi. Bliskość muzyki z naturą dadzą Grzech Piotrowski & Band. Całość poprowadzi znakomita dziennikarka – Katarzyna Jaroszyńska.
Już dziś wszystkich serdecznie zapraszamy do Bolonii w dniach 25-29 września 2023 r. na stoisko marki Cerrad - hala 16, stoisko C9-D10 i C12-D11.
GRUPA CERRAD
Po wielu latach obecności na polskim i zagranicznym rynku zajmujemy dziś jedno z czołowych miejsc w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm produkcyjnych w Europie. Cerrad posiada 6 linii produkcyjnych, o łącznych mocach prawie 30 mln m2 rocznie. Grupa Cerrad zatrudnia 1200 pracowników. Nasze produkty zdobywają uznanie klientów z ponad 50 państw na świecie.
Tworzymy wyjątkowe płytki gresowe i klinkierowe, odpowiadające najwyższym standardom – zarówno pod względem wzornictwa, jak i jakości. Profesjonalizm, innowacyjność, projekty pełne świeżego spojrzenia na nowoczesny design – to podstawowe filary działalności Cerrad, które są fundamentem naszego dynamicznego rozwoju.
Wzrost konkurencyjności Cerrad osiągnął m.in. dzięki stworzeniu kompleksowej oferty płytek gresowych w różnorodnych rodzajach wykończenia powierzchni (mat, poler, lappato, lappato silky cristal, satyna) i w formatach (m.in. 120 x 280, 20 x 240). W ofercie posiadamy innowacyjne stopnice v-shape, płytki tarasowe, płytki klinkierowe. W 2019 r. staliśmy się inwestorem strategicznym spółki Ceramika Nowa Gala i Ceramika Gres. Doskonale uzupełniające się portfolia produktowe marek oraz zwiększenie mocy produkcyjnej dały nam możliwość przygotowania oferty o jeszcze szerszej gamie innowacyjnych produktów, w największym stopniu odpowiadających potrzebom naszych Klientów. Znajdują się w niej m. in. płytki gresowe barwione w masie, idealnie sprawdzające się w wymagającym segmencie sprzedaży inwestycyjnej.
Nasz styl
Wiemy, że to, co najlepsze ma swoje odzwierciedlenie w naturze, dlatego nasze produkty czerpią z połączenia nowoczesności i otaczającego nas świata. Nasze portfolio regularnie wzbogacają nowe kolekcje płytek inspirowanych rysunkiem drewna, powierzchnią minimalistycznego betonu, pięknem naturalnego kamienia czy eleganckiego marmuru.
Design na światowym poziomie
Konsekwentna i doskonale przemyślana strategia otwiera przed nami kolejne segmenty rynku, zarówno polskiego, jak i światowego. Posiadamy biura handlowe w USA i w Niemczech. Wiemy, że połączenie funkcjonalności, trwałości i ponadczasowej estetyki to klucz do sukcesu, dlatego rokrocznie prezentujemy naszą ofertę produktową na najważniejszych międzynarodowych targach branżowych m.in.: Cersaie, Coverings, Cevisama, BAU, Eurobaustoff.
Nasz sukces jest konsekwencją sprawnego zarządzania, innowacyjności, wysokiej jakości produktu i zaangażowania ludzi. Wszystkie te czynniki przekładają się na osiągnięcie wysokiej pozycji i renomy na rynku krajowym i międzynarodowym. Cerrad jest m.in. laureatem konkursów międzynarodowych A’ Design Award & Competition, Red Dot.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.