Cerrad zaprasza na Cersaie 2023 do Bolonii
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Przed nami 40. edycja Międzynarodowych Targów Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek w Bolonii – Cersaie 2023. Już dziś Cerrad zaprasza na 5 inspirujących dni z nowościami marki oraz dwa dni spotkań z wybitnymi polskimi architektami i projektantami wnętrz oraz artystami. W dniach 25-29 września 2023 przedstawiciele marki będą czekać na odwiedzających gości w Centrum Wystawienniczym w Bolonii, hala 16, stoisko C9-D10 i C12-D11.
Cersaie 2023
Cersaie, czyli International Exhibition of Ceramic Tile and Bathroom Furnishings to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży wnętrzarskiej. W tym roku Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek odbędą się w dniach 25-29 września 2023. W tym czasie Bolonia stanie się ponownie najważniejszym centrum wystawienniczym w Europie i na świecie. Około 600 wystawców zaprezentuje swoje produkty, które kreują trendy w dziedzinie wykończenia powierzchni, wyposażenia łazienek, projektowania i planowania. Będzie to doskonała okazja na inspirujące spotkania z przedstawicielami branży i owocne dyskusje. Przez 5 dni wiodące firmy z 26 krajów oraz architekci, projektanci, wykonawcy i detaliści będą mogli wreszcie spotkać się i ponownie rozpocząć wspólne działania. Na targach nie mogło więc zabraknąć polskiej marki Cerrad, która zajmuje jedno z czołowych miejsc w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm produkcyjnych w Europie.
Cerrad na Cersaie 2023
Z tej okazji marka przygotowała przestrzeń wystawienniczą, która nie tylko pozwoli na zapoznanie się z nowymi kolekcjami, ale także stworzy niepowtarzalną atmosferę, pełną inspiracji i zachęcającą do wymiany pomysłów. Cerrad w Bolonii na wszystkich swoich gości czekać będzie od 25 do 29 września b.r. w Centrum Wystawienniczym w hali 16, stoisko C9-D10 i C12-D11. Jednak w dniach 26 i 27 września o godzinie 14.00 wydarzenie uświetnią znakomici goście specjalni. Pierwszego dnia, podczas wydarzenia „Create Experiences with Cerrad x La Mania Home”, na stoisku marki spotkamy się z Joanną Przetakiewicz - założycielką Domu Mody La Mania, która jest ambasadorką projektu Cerrad x La Mania Home od 2021 roku. Następnie JAM Kolektyw, który tworzą Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska (duet architektka i fotografka), poprowadzi kreatywne warsztaty inspirowane kolekcją Cerrad x La Mania Home – Materialboard. Dzień uświetni zaś koncert na żywo (Live Concert), podczas którego w muzyczną podróż do wnętrza zabierze wszystkich Tamara Behler. Drugiego dnia z kolei, pod hasłem „Create Experiences with Cerrad”, arch. Jan Sikora prof. ASP w Gdańsku, wygłosi wykład pod tytułem „Projektowanie doświadczenia”. Nie zabraknie także wspaniałej muzyki na żywo. Koncert Barwy Ziemi. Bliskość muzyki z naturą dadzą Grzech Piotrowski & Band. Całość poprowadzi znakomita dziennikarka – Katarzyna Jaroszyńska.
Już dziś wszystkich serdecznie zapraszamy do Bolonii w dniach 25-29 września 2023 r. na stoisko marki Cerrad - hala 16, stoisko C9-D10 i C12-D11.
GRUPA CERRAD
Po wielu latach obecności na polskim i zagranicznym rynku zajmujemy dziś jedno z czołowych miejsc w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm produkcyjnych w Europie. Cerrad posiada 6 linii produkcyjnych, o łącznych mocach prawie 30 mln m2 rocznie. Grupa Cerrad zatrudnia 1200 pracowników. Nasze produkty zdobywają uznanie klientów z ponad 50 państw na świecie.
Tworzymy wyjątkowe płytki gresowe i klinkierowe, odpowiadające najwyższym standardom – zarówno pod względem wzornictwa, jak i jakości. Profesjonalizm, innowacyjność, projekty pełne świeżego spojrzenia na nowoczesny design – to podstawowe filary działalności Cerrad, które są fundamentem naszego dynamicznego rozwoju.
Wzrost konkurencyjności Cerrad osiągnął m.in. dzięki stworzeniu kompleksowej oferty płytek gresowych w różnorodnych rodzajach wykończenia powierzchni (mat, poler, lappato, lappato silky cristal, satyna) i w formatach (m.in. 120 x 280, 20 x 240). W ofercie posiadamy innowacyjne stopnice v-shape, płytki tarasowe, płytki klinkierowe. W 2019 r. staliśmy się inwestorem strategicznym spółki Ceramika Nowa Gala i Ceramika Gres. Doskonale uzupełniające się portfolia produktowe marek oraz zwiększenie mocy produkcyjnej dały nam możliwość przygotowania oferty o jeszcze szerszej gamie innowacyjnych produktów, w największym stopniu odpowiadających potrzebom naszych Klientów. Znajdują się w niej m. in. płytki gresowe barwione w masie, idealnie sprawdzające się w wymagającym segmencie sprzedaży inwestycyjnej.
Nasz styl
Wiemy, że to, co najlepsze ma swoje odzwierciedlenie w naturze, dlatego nasze produkty czerpią z połączenia nowoczesności i otaczającego nas świata. Nasze portfolio regularnie wzbogacają nowe kolekcje płytek inspirowanych rysunkiem drewna, powierzchnią minimalistycznego betonu, pięknem naturalnego kamienia czy eleganckiego marmuru.
Design na światowym poziomie
Konsekwentna i doskonale przemyślana strategia otwiera przed nami kolejne segmenty rynku, zarówno polskiego, jak i światowego. Posiadamy biura handlowe w USA i w Niemczech. Wiemy, że połączenie funkcjonalności, trwałości i ponadczasowej estetyki to klucz do sukcesu, dlatego rokrocznie prezentujemy naszą ofertę produktową na najważniejszych międzynarodowych targach branżowych m.in.: Cersaie, Coverings, Cevisama, BAU, Eurobaustoff.
Nasz sukces jest konsekwencją sprawnego zarządzania, innowacyjności, wysokiej jakości produktu i zaangażowania ludzi. Wszystkie te czynniki przekładają się na osiągnięcie wysokiej pozycji i renomy na rynku krajowym i międzynarodowym. Cerrad jest m.in. laureatem konkursów międzynarodowych A’ Design Award & Competition, Red Dot.
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.