Charytatywna akcja Fundacji Pomagamy Potrzebującym

Paweł Cholewa
X-MediaGroup
ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com
Na zakażenie koronawirusem narażone są coraz młodsze osoby, najbardziej narażeni są seniorzy
i osoby chore.
Występujemy do nich z ofertą nieodpłatnej pomocy - mówi Paweł Cholewa, Prezes Fundacji Pomagamy Potrzebującym
z siedzibą w Piasecznie.
- Nie trzeba wychodzić z domu, wystarczy zrobić listę zakupów i do nas napisać lub zadzwonić.
Szczegóły akcji:
1. Osoby potrzebujące z całego kraju mogą dzwonić do fundacji pod numer (22)118-42-30
lub wchodząc na http://www.pomagamypotrzebujacym.org i w zakładkę „Koronawirus”
2. Fundacja przyjmuje listę zakupów i ustala formę płatności (przelewem lub przy odbiorze).
3. Fundacja dokonuje zakupów i zapewnia dostawę na adres podany przez zgłaszającego.
4. W przypadku płatności przy odbiorze, możliwa jest płatność kartą a także smartphonem.
5. Zakupy dostarczane są z zachowaniem bezpieczeństwa epidemiologicznego.
Więcej informacji:
Paweł Cholewa - Prezes Fundacji Pomagamy Potrzebującym,
tel. (22) 118-42-30
e-mail: kontakt@pomagamypotrzebujacym.org
www.pomagamypotrzebujacym.org

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.