Charytatywna akcja Fundacji Pomagamy Potrzebującym

Paweł Cholewa
X-MediaGroup
ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com
Na zakażenie koronawirusem narażone są coraz młodsze osoby, najbardziej narażeni są seniorzy
i osoby chore.
Występujemy do nich z ofertą nieodpłatnej pomocy - mówi Paweł Cholewa, Prezes Fundacji Pomagamy Potrzebującym
z siedzibą w Piasecznie.
- Nie trzeba wychodzić z domu, wystarczy zrobić listę zakupów i do nas napisać lub zadzwonić.
Szczegóły akcji:
1. Osoby potrzebujące z całego kraju mogą dzwonić do fundacji pod numer (22)118-42-30
lub wchodząc na http://www.pomagamypotrzebujacym.org i w zakładkę „Koronawirus”
2. Fundacja przyjmuje listę zakupów i ustala formę płatności (przelewem lub przy odbiorze).
3. Fundacja dokonuje zakupów i zapewnia dostawę na adres podany przez zgłaszającego.
4. W przypadku płatności przy odbiorze, możliwa jest płatność kartą a także smartphonem.
5. Zakupy dostarczane są z zachowaniem bezpieczeństwa epidemiologicznego.
Więcej informacji:
Paweł Cholewa - Prezes Fundacji Pomagamy Potrzebującym,
tel. (22) 118-42-30
e-mail: kontakt@pomagamypotrzebujacym.org
www.pomagamypotrzebujacym.org

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.