Chcesz urządzić modne i funkcjonalne wnętrze? Sprawdź, co Ci pasuje!
Już 9 listopada o godzinie 18.00 odbędzie się inspirujące spotkanie online z udziałem cenionych ekspertów z branży wnętrzarskiej. Podczas organizowanego przez Castoramę webinarium, zaproszeni goście powiedzą o najważniejszych zmianach w urządzaniu domowej przestrzeni, omówią wiodące trendy oraz zaprezentują najciekawsze rozwiązania do aranżacji wnętrz. Jeśli zatem właśnie wprowadzasz zmiany w swoim domu lub planujesz je w niedalekiej przyszłości, albo po prostu interesujesz się urządzaniem wnętrz i szukasz inspiracji, to wydarzenie jest dla Ciebie!
- Dlaczego coraz częściej odchodzimy od stricte katalogowych wnętrz na rzecz takich, w których możemy czuć się po prostu dobrze ?
- Jak wykorzystać tekstylia i dekoracje do zmiany wystroju wnętrza?
- Jakie są obecnie najmodniejsze rozwiązania w zakresie aranżacji ścian?
- Jak odpowiednio dobrać oświetlenie do stylu i funkcji pomieszczenia?
- W jaki sposób zwiększyć funkcjonalność domowej przestrzeni?
- I dlaczego, nie zawsze trzeba robić remont od zera?
Na te oraz wiele innych pytań odpowiedzą eksperci:
- Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, historyczka sztuki, redaktorka naczelna magazynów M jak Mieszkanie i Dobre Wnętrze oraz serwisu urządzamy.pl. Wnętrza postrzega jako odbicie zmieniającego się stylu życia, potrzeb użytkowników i relacji społecznych.
- Jakub Kłęczek, architekt w biurze projektowym Innovation + Interiors, ekspert i doradca Castorama Polska. Jego główną domeną w projektowaniu jest uzyskanie funkcjonalności i niebanalnej estetyki we wnętrzach.
- Izabela Bełz-Kaczmarek, autorka bloga livinglife.pl, instagramerka @livinglife.pl. Literaturoznawca, filolog, komparatystka, pasjonatka wnętrz.
- Magdalena Rytlewska, znana na Instagramie jako @chcesiezyc.official. Polonistka z pasją do życia, kocha ludzi, podróże i urządzanie wnętrz; dekoracje to jej specjalność; autorka bloga chcesiezyc.com i właścicielka chcesieuczyc.com.
Rozmowę poprowadzi Radosław Gajda, architekt, popularyzator i krytyk architektury. Współautor najpopularniejszego w Polsce programu o architekturze „Good idea” oraz bestsellerowej książki „Archistorie. Jak odkrywać przestrzeń miast?”.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęły czołowe tytuły wnętrzarskie m.in.: Dobre Wnętrze, M jak Mieszkanie, urządzamy.pl, Czas na Wnętrze, Cztery Kąty, Ładny Dom, Dobrze mieszkaj, Wnętrza Domów, Bryła, czy Nowy Magazyn.
Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne. Aby wziąć w nim udział, wystarczy wejść na stronę wydarzenia na Facebooku: To mi pasuje! | Facebook
Link do transmisji na żywo będzie umieszczony na stronie wydarzenia.
Więcej informacji na stronie wydarzenia oraz na profilu Castoramy na Facebooku.
Start: 9 listopada o 18:00! Zapraszamy!
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.