Komunikaty PR

Chłodziarka do wina – dlaczego warto z niej korzystać?

2024-04-30  |  20:00
Biuro prasowe

Wino, zarówno białe, jak i czerwone, wymaga odpowiednich warunków przechowywania, aby mogło zachować swój smak i aromat. Dlatego też coraz więcej miłośników tego popularnego trunku decyduje się na zakup chłodziarki. Doskonałym przykładem praktycznej chłodziarki do wina jest Candy CCVB60D/1. Dzięki niej wino zawsze będzie smakowało doskonale.

Optymalna temperatura dla win białych i czerwonych

Odpowiednia temperatura przechowywania sprawia, że wino dłużej zachowuje swój smak i aromat. Chłodziarka do wina Candy CCVB60D/1 oferuje dwie strefy przechowywania dla których, dzięki oddzielnym termostatom, można ustawić optymalne zakresy temperatur dla różnych rodzajów win. Wino białe najlepiej przechowywać w temperaturze 8-12°C, natomiast wino czerwone – w temperaturze 12-18°C. Ponadto Candy CCVB60D/1 wyposażona została w funkcję chłodzenia statycznego. Oznacza to, że odpowiednia temperatura jest równomiernie rozprowadzana na wszystkich poziomach chłodziarki.

Skuteczna ochrona przed działaniem światła słonecznego

Nie od dziś wiadomo, że wino lubi ciemności. Przez setki lat ten trunek składowany był w piwnicach, gdzie panowało odpowiednie zaciemnienie. Chłodziarka do wina Candy CCVB60D/1 wyposażona została w specjalny filtr UV chroniący butelki z winem przed szkodliwym oddziaływaniem światła. Dzięki temu walory smakowe tego napoju zostaną zachowane na dłużej.

Filtr węglowy, w który wyposażona została winiarka Candy CCVB60D/1 odpowiada natomiast za to, by do wnętrza chłodziarki nie przedostawały się zapachy z zewnątrz, negatywnie wpływając na przechowywane w niej wino. Warto tu zaznaczyć, że zarówno korek, jak i sama butelka (choć w dużo mniejszym stopniu) posiadają na swojej powierzchni mikropory, poprzez które zapachy z zewnątrz mogą wpływać na jakość leżakującego trunku.

Większa przestrzeń do przechowywania

Plusem domowej chłodziarki do wina jest jej pojemność. W zwykłej lodówce jesteśmy w stanie pomieścić najczęściej tylko kilka butelek.  Natomiast w chłodziarce Candy CCVB60D/1 możemy przechować aż 38 butelek wina. Przy czym wymiary zewnętrzne urządzenia to tylko 82 X 59,5 X 57 cm.

Warto zwrócić uwagę na dolne półki Candy CCVB60D/1. Przygotowano tam miejsce na większe butelki – do szampana czy prosecco. Te musujące wina są szczególnie wrażliwe na wstrząsy, promieniowanie UV czy zmiany temperatury. Przechowywane na dolnych półkach chłodziarki, ułożone bardzo stabilnie w stałej temperaturze i z dala od promieni słonecznych, będą za każdym razem cieszyć nas wspaniałym smakiem i aromatem.

Stabilność i wygoda przechowywania mają znaczenie

Chłodziarka Candy CCVB60D/1 wyposażona została w stabilne, drewniane półki. Redukują one wibracje, mające negatywny wpływ na jakość przechowywanego wina. Półki są wysuwane, co zapewnia wygodny dostęp do napojów umieszczonych w chłodziarce.

Zamontowane wewnątrz winiarki oświetlenie LED pomaga w łatwy sposób identyfikować interesujące nas butelki bez konieczności otwierania drzwi i niepotrzebnego podnoszenia temperatury wewnątrz chłodziarki.

Idealna pozycja butelek dla dłuższego zachowania świeżości

Podczas przechowywania wina ważną rolę odgrywa pozycja, w jakiej znajdują się butelki. Powinny one leżakować ułożone poziomo – po to, by napój nieustannie zwilżał korek i zapobiegał jego wysychaniu. Jeśli nie zadbamy o tę kwestię – wyschnięty korek będzie przepuszczał powietrze, wino ulegnie utlenieniu, a jego smak i aromat bardzo na tym stracą. Chłodziarka Candy CCVB60D/1 umożliwia właściwe ułożenie butelek z winem, dzięki czemu możemy być pewni, że walory smakowe i zapachowe naszych win będą zawsze optymalne.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.