Chocobon: nowy wymiar słodkości w Fabryce Norblina

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Nowy punkt na kulinarnej mapie Fabryki Norblina zaprasza odwiedzających do odkrywania bogactwa smaków czekolady. Zlokalizowany na poziomie -1, obok Smart Kids Planet, oferuje przestrzeń, w której można odpocząć od codziennego pośpiechu, delektując się wyborem deserów premium. W menu znajdują się różnorodne słodkości, w tym brownies, gofry, naleśniki, włoskie lody oraz oryginalne kompozycje mrożonych deserów. Każdy produkt jest przygotowywany z najwyższą starannością, aby zapewnić niezapomniane wrażenia smakowe. To idealne miejsce na słodką przerwę w trakcie dnia.
Swoją wizją nowego Chocobon Home of Sweets, innowacyjnego konceptu, który ma na nowo zdefiniować doświadczenia deserowe w sercu Warszawy podzielił się Wissam El Haber, partner zarządzający w Chocobon: “Naszym celem jest stworzenie miejsca dla wszystkich miłośników słodyczy, oferując unikalne połączenie słodkości w nowoczesnym designie. Chcemy stać się ukochaną częścią społeczności, zapewniając niezapomniane doświadczenia zarówno dla mieszkańców, jak i odwiedzających.”
- Chocobon to nie tylko smak, to całe doświadczenie. Stworzyliśmy wnętrze, które jest równie przytulne, co eleganckie, aby każdy mógł poczuć się jak w domu. Atmosfera sprzyja relaksowi i cieszeniu się chwilą. Pozycje w naszym menu to prawdziwa uczta dla podniebienia – od wyrafinowanych smaków belgijskiej czekolady, przez ręcznie robione milkshake’i po starannie dobrane mieszanki kawy – dodaje Pierre Abi Nader, partner zarządzający w Chocobon.
- Chocobon to przepyszne uzupełnienie strefy dziecięcej na poziomie -1 w budynku Plater, do której prowadzi nasza zjeżdżalnia, a na amatorów zabawy czekają już Smart Kids Planet i karuzela. To jednak także miejsce, które przyciąga nie tylko najmłodszych. Miłośników czekoladowych kreacji nie brakuje wśród dorosłych, dlatego serdecznie zapraszamy. Tu każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu Grupy Capital Park, właściciela Fabryki Norblina.
Nowe miejsce czeka na gości codziennie od 9:00 do 21:00.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.