Komunikaty PR

Chocobon: nowy wymiar słodkości w Fabryce Norblina

2024-07-16  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 4.97 MB )

Nowy punkt na kulinarnej mapie Fabryki Norblina zaprasza odwiedzających do odkrywania bogactwa smaków czekolady. Zlokalizowany na poziomie -1, obok Smart Kids Planet, oferuje przestrzeń, w której można odpocząć od codziennego pośpiechu, delektując się wyborem deserów premium. W menu znajdują się różnorodne słodkości, w tym brownies, gofry, naleśniki, włoskie lody oraz oryginalne kompozycje mrożonych deserów. Każdy produkt jest przygotowywany z najwyższą starannością, aby zapewnić niezapomniane wrażenia smakowe. To idealne miejsce na słodką przerwę w trakcie dnia.

Swoją wizją nowego Chocobon Home of Sweets, innowacyjnego konceptu, który ma na nowo zdefiniować doświadczenia deserowe w sercu Warszawy podzielił się Wissam El Haber, partner zarządzający w Chocobon: Naszym celem jest stworzenie miejsca dla wszystkich miłośników słodyczy, oferując unikalne połączenie słodkości w nowoczesnym designie. Chcemy stać się ukochaną częścią społeczności, zapewniając niezapomniane doświadczenia zarówno dla mieszkańców, jak i odwiedzających.

- Chocobon to nie tylko smak, to całe doświadczenie. Stworzyliśmy wnętrze, które jest równie przytulne, co eleganckie, aby każdy mógł poczuć się jak w domu. Atmosfera sprzyja relaksowi i cieszeniu się chwilą. Pozycje w naszym menu to prawdziwa uczta dla podniebienia – od wyrafinowanych smaków belgijskiej czekolady, przez ręcznie robione milkshake’i po starannie dobrane mieszanki kawydodaje Pierre Abi Nader, partner zarządzający w Chocobon.

- Chocobon to przepyszne uzupełnienie strefy dziecięcej na poziomie -1 w budynku Plater, do której prowadzi nasza zjeżdżalnia, a na amatorów zabawy czekają już Smart Kids Planet i karuzela. To jednak także miejsce, które przyciąga nie tylko najmłodszych. Miłośników czekoladowych kreacji nie brakuje wśród dorosłych, dlatego serdecznie zapraszamy. Tu każdy znajdzie coś dla siebiemówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu Grupy Capital Park, właściciela Fabryki Norblina.

Nowe miejsce czeka na gości codziennie od 9:00 do 21:00.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.