Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus to zobaczyć”, zorganizowanej przez markę Familijne. Akcja potrwa do 25 sierpnia br. i oferuje uczestnikom szansę na wygranie rodzinnego wyjazdu do bajkowego świata pod Paryżem, a także codziennych nagród pieniężnych.
Na małych i dużych miłośników chrupiących słodkości czeka niespodzianka. 1 lipca br. marka Familijne wystartowała z wakacyjną loterią konsumencką prowadzoną pod hasłem „Mus to zobaczyć!”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić jednorazowo dwa dowolne opakowania wafli Familijne i dokonać zgłoszenia na stronie mustozobaczyc.pl. Codziennie na zwycięzców czekają nagrody pieniężne, a w wielkim finale zostanie rozlosowany rodzinny wyjazd marzeń do krainy bajek pod Paryżem.
Dodatkowo, kupując 5 opakowań ulubionych wafelków Polaków, każdy masz szansę zdobyć unikalne Familijne klocki dostępne do wyczerpania zapasów.
Loteria potrwa do 25 sierpnia br. Regulamin akcji znajduje się na stronie www.mustozobaczyc.pl.
Mus je schrupać... zanim znikną!
Familijne to niekwestionowany lider w kategorii wafli rodzinnych. Obecnie dostępne są aż w 12 wyjątkowych smakach. Wszystkie zachwycają niezwykłym połączeniem chrupiącego, lekkiego wafelka z puszystym i obłędnie przepysznym nadzieniem. Idealnie sprawdzą się podczas wakacyjnych spotkań ze znajomymi, rodziną czy pikników na świeżym powietrzu.
Producent: Colian sp. z o. o.
Marka: Familijne
Produkt:
- Wafle Familijne Gofrowe, 140 g, w 5 różnych smakach, sugerowana cena det.: ok. 5.35 zł
- Wafle Familijne Klasyczne, 180 g, w 7 pysznych smakach, sugerowana cena det.: ok. 5.35 zł
![Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_366885733,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
![Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”](/files/_uploaded/glownekonf_896110568,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”
![Piąta edycja Witariady przyciągnęła tłumy](/files/_uploaded/glownekonf_105041584,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Piąta edycja Witariady przyciągnęła tłumy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.