„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił się oryginalny mural, który dzięki zastosowaniu farby fluo, zmienia swój przekaz w ciągu dnia. W działania komunikacyjne zaangażowali się Marcin Prokop, Kwolczi oraz wieloletni ambasador marki – Kuba Wojewódzki.
Oranżada Hellena od 2023 roku prowadzi kampanię #hellendż, w której zachęca Polaków do wiary w siebie i dumy z własnych osiągnięć. W bieżącej odsłonie akcji afirmuje chwalenie się, jako pozytywny i potrzebny aspekt codzienności, niezbędny m.in. do osiągania życiowych sukcesów. Inspiruje, by stawiać przed sobą wyzwania i cieszyć się z realizacji nawet najmniejszych celów.
„Cudze chwalicie, a siebie?” to hasło widoczne za dnia na oryginalnym muralu, jaki pojawił się na rogu ulic Bonifraterskiej i Franciszkańskiej w Warszawie. Wieczorem, dzięki zastosowaniu specjalnych farb, przekaz zmienia się w wezwanie „Chwalcie siebie!”. Dla uzyskania jak najszerszego zasięgu, w kampanii promującej #hellendż udział biorą osobowości ze świata show biznesu oraz influencerzy, m. in. Marcin Prokop, Kwolczi oraz Kuba Wojewódzki. Wkrótce dołączą do nich inni twórcy internetowi.
Oranżada Hellena to polska marka, która nie ma kompleksów i jest obecnie najlepiej sprzedającym się w kraju napojem w swojej kategorii – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. W osiągnięciu tak doskonałej pozycji pomogło nam m.in. to, że nie wstydziliśmy się powiedzieć, że w robieniu oranżady jesteśmy wybitni. Teraz chcemy, by także Polacy dostrzegli swoją wyjątkowość i potrafili się nią chwalić. To nasza misja, w którą mocno wierzymy – dodaje.
W kolejnych etapach kampanii marka planuje działania edukacyjne z udziałem ekspertów oraz promocję muralu, jako lokalnej atrakcji. Komunikacja będzie prowadzona równolegle we własnych kanałach social mediowych Oranżady Hellena, a także w ramach działań content marketingowych i reklamowych.
Za strategię, kreację i egzekucję kampanii, w tym influencer marketing oraz zakup mediów, odpowiada agencja LoveBrands Group. Po stronie klienta projekt realizują Magdalena Koszela, Marketing Manager oraz Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager. Social media dla marki Oranżada Hellena prowadzi agencja cra.creatives, a mural stworzyła firma Good Looking Studio.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.