Ciepło i design pod choinkę – Katarzyna Jaroszyńska poleca świąteczne upominki
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Centrum Designu DOMOTEKA kontynuuje współpracę z osobowościami, które zachęcają do aranżowania wyjątkowych przestrzeni w naszych domach. Tym razem do grona twórców dołączyła Katarzyna Jaroszyńska, autorka cyklu "Sposób na wnętrze" w Dzień Dobry TVN, której konto "Pańcia z telewizji" na IG obserwuje 125 tyś. osób. W ramach nadchodzących świąt, dziennikarka przygotowała rolkę do mediów społecznościowych, w której zaprezentowała przystępne cenowo, a zarazem unikalne prezenty dostępne w salonach DOMOTEKI.
Katarzyna Jaroszyńska w swoich materiałach nie tylko prezentuje piękne wnętrza, ale także dzieli się praktycznymi wskazówkami, jak wprowadzać do nich stylowe i wartościowe rozwiązania. Jej kreatywne podejście do wyboru dekoracji stanowi inspirację dla osób poszukających pomysłów na stworzenie wyjątkowej atmosfery w swoim domu. Współpraca z warszawskim Centrum Designu DOMOTEKA doskonale wpisała się w misję propagowania świadomego podejścia do aranżacji - opartego na wyborze estetycznych i przemyślanych produktów. Dzięki temu DOMOTEKA nie tylko dostarcza oryginalnych rozwiązań, ale także inspiruje klientów do tworzenia wnętrz, które odzwierciedlają ich styl życia.
W trakcie swojej wizyty Katarzyna Jaroszyńska odwiedziła wybrane salony DOMOTEKI, wybierając produkty łączące funkcjonalność z artystycznym wyrafinowaniem. Wśród propozycji znalazły się m.in. żakardowe poduszki z reprodukcjami dzieł wielkich malarzy, dostępne w NAP. W Dkwadrat.pl uwagę dziennikarki przykuły wazony wykonane z recyklingowanego szkła o nieregularnych kształtach. Dzięki niebanalnej formie to propozycje, które komponują się zarówno w minimalistycznych wnętrzach, jak i bardziej eklektycznych aranżacjach.
Na liście prezentów znalazł się także ręcznie robiony kamionkowy dzbanek do parzenia herbaty z VOX, idealny na zimowe popołudnia. W Miloo Home dziennikarka odkryła pokaźnych rozmiarów świecę, wykonaną z naturalnego wosku, umieszczoną w drewnianej misie. To nie tylko praktyczny prezent, ale także przedmiot, który po wypaleniu zyskuje nowe życie jako elegancki półmisek na owoce czy dekoracyjny element wnętrza. Z kolei w Novelle Home Couture jej uwagę zwróciła reprodukcja rzeźby psa autorstwa nowojorskich artystów Gillie i Marka, dodatek, który z pewnością przypadnie do gustu wielbicielom nowoczesnych form.
Selekcja stworzona przez dziennikarkę pokazała, że prezenty mogą nie tylko cieszyć oko, ale także wprowadzać do naszych wnętrz prawdziwie świąteczny klimat. Przed nadchodzącą Gwiazdką DOMOTEKA zaprasza do siebie wszystkich, którzy chcą podarować bliskim coś więcej niż przedmiot - pokazać podarunkiem prawdziwą atmosferę ciepła, stylu i wyjątkowości, która zagości w domach na dłużej niż tylko na świąteczny czas.
Więcej informacji: domoteka.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.