Click&Boat – postaw na żagle ”Airbnb na wodzie” przejmuje hiszpańskiego gracza
Informacja prasowa, 04.08.2020
Click&Boat – postaw na żagle
”Airbnb na wodzie” przejmuje hiszpańskiego gracza Nautal
Rejs po Morzu Śródziemnym, Adriatyku czy żeglarski wypad na Mazury to doskonały pomysł na letni wypoczynek. Propozycja ta wydaje się atrakcyjna nie tylko dla doświadczonych żeglarzy, ale także dla tych pretendujących do miana poskramiaczy wodnego żywiołu. Jednak posiadanie własnego jachtu dla wielu osób wciąż jest niemożliwe do zrealizowania. A gdyby tak wypożyczyć łódź i dodatkowo mieć możliwość wodnej podróży z doświadczonym sternikiem? Dzięki Click&Boat - liderowi internetowego czarteru łodzi w Polsce i Europie, który właśnie ogłosił przejęcie największego konkurenta, firmy Nautal, marzenia o wypoczynku na wodzie stają się rzeczywistością.
Klikaj i płyń
Click&Boat stanowi wodny odpowiednik Airbnb, a tym samym wiodącą platformę do czarteru jachtów online. Opiera się na innowacyjnej formie sharing economy, dzięki czemu pozwala osobom indywidualnym w łatwy i bezpieczny sposób wynająć jacht żaglowy, katamaran, houseboat, łódź motorową czy łódź RIB bezpośrednio od właściciela. Dzięki temu wynajmujący mogą znaleźć odpowiednią dla siebie ofertę, a właściciele poza tym, że są w stanie zamortyzować koszty posiadania i magazynowania łodzi, mają dodatkowe źródło zarobku.
Każdy projekt żeglarski monitoruje osoba z załogi Click&Boat. Co więcej, wynajmujący mogą również samodzielnie skontaktować się z właścicielami i zadać im dowolne pytania. Osoby posiadające uprawnienia żeglarskie mają możliwość czarteru „bareboat”, czyli samej łodzi, bez kapitana. Istnieje także opcja skorzystania z usług profesjonalnego sternika, którego doświadczenie zagwarantuje bezpieczny przebieg wodnej wyprawy. Wystarczy zaledwie parę kliknięć, by zaplanować wodne wakacje. Za pomocą wyszukiwarki czarterów można sprawdzić oferty wynajmu ponad 35 000 jachtów dostępnych w ponad 60 krajach na całym świecie.
Turystyka wodna w Polsce
Click&Boat w 2013 roku założyli francuscy przedsiębiorcy – Jérémy Bismuth i Edouard Gorioux. W lutym 2018 roku spółka wkroczyła na rynek polski. Wydawać by się mogło, że wyłącznie rejsy po ciepłym Morzu Śródziemnym czy Adriatyku stanowią idealną alternatywę dla miłośników wakacji na wodzie. Jednak i polskie szlaki wodne jawią się jako atrakcyjna destynacja wodnych wypraw. 770-cio kilometrowa linia brzegowa i 7 tysięcy jezior – tak prezentuje się Polska pod względem możliwości żeglarskich. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej rodaków decyduje się na wynajem jachtu właśnie w Polsce. W ostatnim roku Click&Boat zanotowało znaczny wzrost czarteru łodzi w Polsce – w samym czerwcu 2020 roku bowiem aż 64% Polaków, korzystających z Click&Boat, zdecydowało się na wynajem w naszym kraju, podczas gdy w lipcu 2019 roku – zaledwie 24%. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się też Chorwacja i Grecja.
Z badań Polskiego Związku Żeglarskiego wynika, że 70% Polaków miało styczność z żeglarstwem, liczbę żeglarzy szacuje się natomiast na 4,3 mln osób. W Polsce największym zainteresowaniem cieszy się czarter motorówek i żaglówek, natomiast za granicą najczęściej decydujemy się na wynajem katamaranów, pontonów RIB, motorówek i łodzi żaglowych. Jachty i łodzie motorowe to nie tylko pasja i przygoda dla zamożnych, lecz także sposób na atrakcyjny i dochodowy biznes dla każdego. Liczba łodzi dostępnych do wyczarterowania w serwisie Click&Boat co roku wzrasta i to w dwucyfrowym tempie. Właśnie ogłoszone przejęcie Nautal, największego konkurenta na rynku europejskim, zapewni Click&Boat umocnienie pozycji międzynarodowego lidera oraz umożliwi zwiększenie oferowanej floty z 35 000 do 45 000 łodzi, również na terenie Polski. Na samych Mazurach oferta zostanie rozszerzona o kolejne 80 jednostek, gotowych do czarteru jeszcze w tym sezonie.
- Od początku istnienia obu firm podobieństwa i synergie między Click&Boat a Nautal były liczne i bardzo silne. To przejęcie stanowi dla nas kluczowy punkt, który nie tylko pokazuje wielki rozwój i atrakcyjność platformy, ale również pozwala nam nadal kształtować żeglarstwo jutra, kontynuując oferowanie idealnie dopasowanych rozwiązań z zakresu czarteru łodzi, niezależnie od doświadczenia użytkowników - mówi Edouard Gorioux, współzałożyciel Click&Boat.
Rejs jachtem bądź katamaranem to doskonały sposób na urozmaicenie letniego wypoczynku. Na platformie Click&Boat, która skupia ponad 5 milionów miłośników żeglarstwa, zainteresowani wypożyczeniem jachtu znajdą wszystko, co będzie im potrzebne do zorganizowania wakacji pod żaglami. Airbnb dla łodzi to szybki sposób na wynajęcie jachtu czy motorówki w korzystnej cenie i szczegółowe zaplanowanie wodnego wypoczynku samodzielnie lub przy pomocy doświadczonego doradcy ds. rejsów.
Więcej informacji na stronie: www.clickandboat.com/pl/
Kontakt dla prasy:
Ewa Grzywacz
Email: e.grzywacz@lensomai.com
Telefon: +48 739 097 514
Joanna Gołębiewska
Email: j.golebiewska@lensomai.com
Telefon: +48 692 222 986

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.