Komunikaty PR

Click&Go rozpoczyna współpracę z serwisem Wakacje.pl

2020-01-21  |  08:00
Kontakt
Magdalena Marciniak
KLANG! Media

Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl

Click&Go Polska – internetowe biuro podróży - 12 grudnia rozpoczęło współpracę z największą siecią agencyjną w Polsce – Wakacje.pl. Klienci będą mieli możliwość korzystania z oferty Click&Go w sieci stacjonarnej Wakacje.pl oraz My Travel. 

 

Click&Go Polska to internetowe biuro podróży tworzące swoją ofertę w oparciu o technologię dynamicznego pakietowania, dając klientowi możliwość komponowania wyjazdu na stronie internetowej. Marka wywodzi się z Irlandii gdzie z sukcesem działa już od 10 lat. Oferta Click&Go pojawiła się w Polsce w 2018 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, umożliwiając konsumentom w Polsce wczasy na 18 wakacyjnych kierunkach, oraz wyjazdy typu ,,City Break’’ aż do 8 europejskich miast. Propozycje Click&Go Polska to idealne rozwiązanie dla osób, które dotychczas zamiast ofert touroperatorów samodzielnie rezerwowali poszczególne komponenty wycieczki u różnych dostawców, przez co tracili możliwości, jakie daje biuro podróży. Teraz mogą zrobić to samo uiszczając jedną, łączną opłatę za hotel, lot i inne składowe wyjazdu oraz korzystać z zabezpieczenia w postaci gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez ERGO dla Click&Go oraz Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego. To klient decyduje jakie usługi wliczy w swój pakiet, który jest tworzony w dynamiczny sposób w oparciu o regularne rejsy linii lotniczych.

 

Nieustannie staramy się poszerzać swoją ofertę i usprawniać procesy związane z rezerwacją naszych wyjazdów, to oznacza również wyjście naprzeciw klientom, którzy preferują rezerwację wyjazdów w biurze stacjonarnym. Przyszedł moment, w którym wchodzimy we współpracę z liderem rynku multiagencyjnego. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią, że wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom, a znana marka Wakacje.pl pomoże nam zbudować zaufanie na Polskim rynku. – komentuje Michał Głowa, Country Manager Click&Go Polska.

 

 

Wakacje.pl to lider na multiagencyjnym rynku turystyki zorganizowanej w Polsce i właściciel największego, a zarazem pierwszego w polskim internecie serwisu turystycznego. Celem spółki jest adresowanie wszystkich potrzeb turystycznych Polaków, co realizuje poprzez konsekwentny rozwój oferty produktowej oraz kanałów dystrybucji. Klienci Wakacje.pl mogą zarezerwować wyjazdy w całości online, poprzez infolinię lub w jednym z salonów stacjonarnych. Dzisiaj to 380 biur zlokalizowanych w całej Polsce, działających pod markami Wakacje.pl, MyTravel i Wakacyjny Świat. Od 2020 roku klienci sieci stacjonarnych Wakacje.pl i MyTravel zyskali dostęp do oferty Click&Go. Mamy nadzieję, że współpraca z tak dużą i uznaną marką jaką jest Wakacje.pl przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności Click&Go w Polsce. Dla Wakacje.pl taki produkt będzie cennym uzupełnieniem oferty, która w obszarze dynamicznego pakietowania jest na wczesnym etapie rozwoju w Polsce. 

 

 

Ambicją Wakacje.pl jest dostarczenie turystom możliwie najszerszego wyboru produktów i usług bez względu na to, jakie jest ich miejsce zamieszkania. Dywersyfikacja portfela produktowego pozwala nam szybko i sprawnie odpowiadać na zróżnicowane potrzeby podróżujących, a możliwość dynamicznego pakietowania doskonale wpasowuje się w tę strategię. Trendy w podróżowaniu się zmieniają, a my jako największy gracz na rynku jesteśmy zobowiązani na te zmiany reagować. Jako jedyni w Polsce rozpoczynamy współpracę z Click&Go, co podnosi naszą konkurencyjność i pozwala na jeszcze lepsze adresowanie potrzeb i spełnianie marzeń o podróżowaniu, których Polacy mają coraz więcej. - komentuje Klaudyna Fudala - Manager ds. PR / Rzecznik Prasowy

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Oaza luksusu w Karkonoszach Biuro prasowe
2024-05-14 | 18:00

Oaza luksusu w Karkonoszach

Termy Karkonosze Resort & Spa to unikalny w skali kraju kompleks hotelowo-rekreacyjny. Już w te wakacje pierwsi goście będą mogli doświadczyć holistycznej regeneracji i wyciszyć zmysły
Podróże Polacy chętnie jeżdżą do Wilna | Dane dotyczące turystyki
2024-05-14 | 12:29

Polacy chętnie jeżdżą do Wilna | Dane dotyczące turystyki

Wraz z nadejściem wiosny Wileńskie Centrum Informacji Turystycznej otworzyło swoje drzwi dla mieszkańców stolicy i jej gości w nowej siedzibie przy ul. Pilies 7. W ubiegłym roku
Podróże Emirates: Kierunki turystyczne z Polski
2024-05-14 | 11:30

Emirates: Kierunki turystyczne z Polski

Pod czas Arabian Travel Market w Dubaju Adnan Kazim, wiceprezes i dyrektor ds. handlowych Emirates powiedział o działaniach linii lotniczych Emirates na polskim rynku. „W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.