Komunikaty PR

Co można usłyszeć w Hotelach?

2020-07-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kupniewska
Grupa FLPR

ul Powstańców Śląskich 50
53-333 Wrocław
kinga.kupniewska|flpr.pl| |kinga.kupniewska|flpr.pl
535 000 790
www.flpr.pl
Do pobrania KC ( 0.31 MB )

Wybierając hotel, w którym spędzimy wymarzone wakacje, przeglądamy zdjęcia pokoi, wyposażenie, lokalizację, a później… narzekamy na to, że sąsiedzi z jednej strony imprezowali do późna w nocy, a ci z naprzeciwka mają za głośne dzieci. Czy tak powinny wyglądać hotelowe wspomnienia? Z pewnością nie, dlatego wybierając miejsce pobytu, warto zwracać uwagę na jeszcze jedną kwestię. 

 

Akustyka — tej kwestii nie pomijaj

 

Mowa oczywiście o akustyce, która nie jest jeszcze na tyle popularnym tematem, abyśmy szczególnie zwracali na nią uwagę. A szkoda, w końcu hałas to jeden z najczęstszych powodów do narzekania. Trudno się dziwić, że w miejscach pełnych innych osób, jakimi są hotele, z każdej strony otaczają nas różnorodne dźwięki. I nie zawsze te zbędne hałasy świadczą o braku kultury wśród sąsiadów, a częściej wynikają z niedopatrzeń w kwestii odpowiedniej akustyki pomieszczeń. Co powinniśmy wiedzieć na ten temat? 

 

Przystosowanie budynku 

 

Deweloperzy już na etapie budowy hotelu powinni skorzystać z porad akustyka, który wskaże potencjalne źródła hałasu i wyda o nich opinię. Hałasy mogą dobiegać z zewnątrz budynku, jeżeli hotel znajduje się blisko ulicy czy torów. W hotelach oczywistym jest także hałas generowany wewnątrz — przez rodziny, dzieci, czworonogi, imprezy czy wspólne posiłki. 

 

Najlepiej jest zorganizować przestrzeń w taki sposób, aby zminimalizować hałas i ograniczać jego rozprzestrzenianie się. W tym celu należy na etapie budowy dobierać materiały, które nie będą powodowały odbijania dźwięku i powstawania pogłosu na korytarzach i holach. Można wykorzystać do tego sufity akustyczne, wykładziny dywanowe lub panele pochłaniające dźwięk. Właściwa akustyka hotelu wynika także z wysokiej izolacyjności akustycznej ścian między pomieszczeniami, wykonanymi w technologii suchej zabudowy z wypełnieniem wysokopochłaniającą dźwięki wełną mineralną, np. szklaną. — komentuje Paweł Polak ze Stowarzyszenia na Rzecz Lepszej Akustyki w Budynkach „Komfort Ciszy”.


 

Bądźmy wymagającymi konsumentami 

 

Jak więc widzimy poziom hałasu, jaki musimy znosić, przebywając w hotelu, zależy od wielu czynników i warto wybierać takie miejsca, które zagwarantują nam prawdziwy odpoczynek. Pokój, w którym można odpocząć i się zrelaksować to marzenie każdego gościa. Odpowiednia adaptacja akustyczna jest do tego niezbędna, ponieważ to właśnie ona odpowiada za poczucie prywatności i ochronę przed hałasem. Jest to kwestia, o którą powinien zatroszczyć się właściciel hotelu, a my jako konsumenci możemy częściej zwracać uwagę na ten temat i zadawać odpowiednie pytania. Dzięki temu zapewnimy sobie i rodzinie prawdziwy komfort odpoczynku. 


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa FLPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute? Biuro prasowe
2025-04-17 | 12:20

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Oferty first minute stają się coraz częstszym wyborem osób planujących wypoczynek z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do ofert last minute zakup wakacji first
Podróże 20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
2025-04-11 | 14:40

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza
Podróże Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.