Komunikaty PR

Co pić podczas upałów?

2024-07-26  |  15:00
Biuro prasowe

Upały potrafią dać się we znaki, dlatego tak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu. Pozostaje pytanie: co pić latem, aby nie tylko nawodnić organizm, ale także móc delektować się smakiem? Woda z dodatkiem lodu to oczywiście podstawa, ale nie każdemu taka „bezsmakowa” wersja odpowiada. Istnieje kilka sposobów, aby uczynić letnie płyny smakowitymi i orzeźwiającymi. Sprawdźcie nasze najlepsze przepisy na wakacyjne napoje!

Pomysłów na letnie orzeźwienie jest wiele – możemy przygotować smakowe wody, lemoniady, kompoty albo mrożone kawy, odczarowując „nijaką” wodę do picia. Zanim zaczniemy przygotowania, pamiętajmy o zrobieniu zapasu kostek lodu, które warto mieć zawsze w zamrażarce. Ich obecność w szklance sprawia, że napój nie tylko jest maksymalnie schłodzony, ale także prezentuje się smakowicie. Lód do letnich napojów najłatwiej przygotować, korzystając z praktycznych woreczków do lodu.

– Przede wszystkim łatwo je napełnimy, a zabezpieczenie przed wyciekaniem wody ochroni wnętrze zamrażarki przed zalaniem. W przeciwieństwie do plastikowych foremek do lodu zajmują niewiele miejsca i zmieszczą się nawet w małych zamrażarkach. Są także sterylne i bezpieczne, co jest szczególnie ważne podczas wyjazdów. W końcu nigdy nie wiadomo, na jaką zamrażarkę na kempingu czy w agroturystyce trafimy – mówi Marta Krokowicz związana z marką Paclan.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.