CocoACH! - kakaowa nowość, że ACH! Poczuj smak Level Wawel!
Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z unikalną kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia są również pyszne kakaowe kosteczki: CocoACH wiśnia i CocoACH truskawka, dostępne w poręcznej formie na wagę.
CocoACH! wiśnia (16 g) to delikatny smak kakao wypełniony subtelnym wiśniowym nadzieniem (58%), a CocoACH! truskawka (16 g) przypomina smak radosnych, letnich wspomnień. Obie słodkie nowości dostępne są w owijkach nawiązujących kolorem do smaku produktu, z nowoczesną radosną grafiką. Każda z nich ma niewielki, wygodny kształt, który sprawdzi się jako słodki zastrzyk pozytywnej energii. Idealna na moment celebracji słodkiej chwili dla siebie.
Tabliczka CocoACH! wiśnia (90 g) to delikatne nadzienie o smaku soczystych wiśni (50%), otulone kremową, przyjemnie kawową warstwą. Każda kosteczka nowej tabliczki rozpieszcza podniebienie, przywołując chwile letniej radości. Tabliczka CocoACH! kakao & wafelki (90 g) to duet idealny - głębokie kakaowe nadzienie z chrupiącymi wafelkami, sprawia, że każda kosteczka powoli rozpływa się na języku, tworząc harmonię kremowej gładkości i lekkiej chrupiącej tekstury. To pyszne połączenie sprawia, że trudno zatrzymać się na jednej kostce.
Nowa linia słodyczy CocoACH! z Wawelu to połączenie starannie wyselekcjonowanych składników z owocowymi akcentami, które razem tworzą unikalne kompozycje smakowe. CocoACH! to więcej niż pyszne słodycze, to zaproszenie do świata radosnych, wakacyjnych chwil, do których przenosi każdy kęs.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.