Codzienność dobrze zaprojektowana
Estetyka i funkcjonalność przestrzeni, w której na co dzień przebywamy jest niezwykle ważna dla naszego samopoczucia. Z tą myślą Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów ogłasza konkurs adresowany do architektów i projektantów, na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio marki.
Przykładamy coraz większą uwagę do tego, jak urządzone są nasze wnętrza. Chcemy na co dzień otaczać się pięknem i funkcjonować w przestrzeni optymalnie dopasowanej do potrzeb każdego z jej mieszkańców. Dobrze zaprojekowane pomieszczenia kreują naszą codzienność, dlatego zgodnie z ideą konkursu „Codzienność dobrze zaprojektowana”, marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne, gdzie w centrum zainteresowania są ludzie, a także ich codzienne potrzeby komfortu, piękna oraz poczucia przebywania w skrojonej na miarę przestrzeni domu.
Udział w konkursie Opoczno to dla projektantów i architektów wnętrz oraz absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu możliwość pokazania swoich projektów szerokiemu audytorium w kampanii „Codzienność dobrze zaprojektowana” w mediach. Wybrane projekty będą zaprezentowane na stronie www.opoczno.eu oraz w kanałach social media, dzięki czemu mają szansę dotrzeć do społeczności ponad 100 tys. osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Patronat medialny nad konkursem objęły portale WhiteMad.pl oraz PLNDesign.pl.
- Rok temu, w związku z utrudnieniami spowodowanymi pandemią i koniecznością pozostania w domu zaprosiliśmy architektów i projektantów do wspólnej akcji #OpocznoiArchitekci pomagają. Na stronie internetowej www.opoczno.eu powstała obszerna galeria projektów łazienek i innych pomieszczeń, która jest źródłem inspiracji i pomysłów dla osób urządzających domowe wnętrza. W tym roku Opoczno i architekci połączą siły po raz kolejny. Zapraszamy pracownie architektoniczne, indywidualnych projektantów i architektów, a także absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu do udziału konkursie na projekt wnętrza z wykorzystaniem płytek Opoczno – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno. - W naszych kampaniach docieramy do tysięcy osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Chcemy umożliwić również pracowniom projektowym zaprezentowanie swoich pomysłów tej konkretnej grupie w ramach konkursu „Codzienność dobrze zaprojektowana”.
Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” startuje 18 października i potrwa do 5 grudnia 2021. Aby wziąć udział w konkursie należy:
- oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci
- w poście napisać krótko dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę
- oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle
- praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń).
Projekty konkursowe oceniać będzie jury w składzie:
- Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno
- Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu White Mad i portalu WhiteMad.pl, pasjonat designu
- Agnieszka Gumińska, promotorka polskiego designu i współtwórczyni portalu PLNDesign.pl
- Grzegorz Goworek, architekt wnętrz, współzałożyciel STUDIOORGANIC
- Iza Gemzała, architekt wnętrz, właścicielka pracowni Prosty Plan, blogerka
- Patrycja Jakuć, Design Manager, Opoczno
Na autorów najlepszych projektów czekają nagrody:
Za I miejsce:
Nagroda pieniężna w wysokości 3000 zł
Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno
Za II miejsce:
Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł
Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno
Za III miejsce:
Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł
Promocja wyróżnionego projektu i autora w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno
Nagrody dodatkowe:
Organizator może także przyznać maksymalnie 10 nagród dodatkowych dla wyróżniających się projektów konkursowych. Nagrodą dla laureatów będzie karta przedpłacona o wartości 100 zł.
Nagranie materiału video w formie wywiadu z autorem – promocja w mediach własnych Opoczno.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze
Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.
Prawo
Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii

Surowsze kary dla przestępców, zniesienie terminu przedawnienia i zrównanie przestępstw offline z tymi dokonywanymi w internecie – to niektóre zmiany zaproponowane przez Parlament Europejski do przepisów dotyczących ochrony dzieci przed nadużyciami seksualnymi. Europosłowie chcą, by były to kwestie zharmonizowane w ramach UE. Szczególnie istotne jest dostosowanie prawa do wyzwań związanych z rozwojem nowych technologii – powinno ono uwzględniać m.in. filmy czy obrazy wytworzone z pomocą AI.
Motoryzacja
Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora

Aktorka zaplanowała już część swojego urlopu i wręcz już nie może się doczekać wyjazdu pod namiot. Tym razem wybrała model montowany na dachu auta, co ma zapewnić większy komfort wypoczynku. Anna Powierza zaznacza, że w takiej wersji można funkcjonować bez żadnych ograniczeń. Nie zdradza jednak, kiedy dokładnie wyjeżdża ani jaką lokalizację wybrała. Wiadomo tylko, że będzie jej towarzyszyć córka, 11-letnia Helena.