Komunikaty PR

Color drenching w aranżacji wnętrz

2024-08-26  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Jedna przestrzeń, jeden kolor to najważniejsze założenie trendu „color drenching”, który podbija świat designu w tym roku. Zanurzone w tej samej barwie wnętrza urzekają głębią koloru, zostawiając przestrzeń na zabawę fakturą i deseniem, dzięki czemu stylizacjom daleko do aranżacyjnej monotonii. 

„Color drenching” to rozwiązanie dekoratorskie, które polega na pomalowaniu całego pomieszczenia w jednym kolorze i uzupełnienie go elementami wystroju w zbliżonej tonacji. W efekcie urządzone w tym stylu wnętrza intrygują bogactwem zestawień, wzorów i materiałów, podczas gdy jeden wszechobecny w pomieszczeniu kolor tworzy dla nich interesujące aranżacyjne tło. 

Jednolite barwy zastosowane w całym pomieszczeniu wyznaczają spokojny, kojący klimat. Ciepły odcień L396 Beewax z palety Tikkurila, którym pomalowano ściany, drzwi i przypodłogowe listwy wprowadza do wnętrza harmonię i styl, w gustowny sposób komponując się z nieoczywistymi detalami, jak np. portret przodka w dekoracyjnej ramie. Podłoga w zbliżonych tonacjach wyróżnia się charakterystycznym, inspirowanym stylem retro deseniem, składając się na designerską i estetyczną całość. 

Sypialnia w całości skąpana w szarościach daje odważny, monochromatyczny efekt, wypełniając przestrzeń intymną atmosferą z nutką ekstrwagancji. Miękkie tkaniny, utrzymane w tonacjach z tej samej rodziny kolorów zgodnie z zasadami color drenching, dopełniają elegancki total look, w który z wdziękiem wpisuje się składany parawan w antracytowej ramie i drobne złocone dekoracje. 
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.