Cosentino i Peka zaprosiły architektów na Rozmowy ze Smakiem w Swarzędzu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Showroom Peka w Swarzędzu powstał z myślą o wszystkich, którzy pragną maksymalnie ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie w kuchni. Taka misja przyświeca także firmie Cosentino, producentowi wielkoformatowych okładzin Dekton, Silestone i kamieni Sensa, które znajdują zastosowanie m.in na blatach, wyspach i frontach kuchennych. Z myślą o architektach, którzy szukają wyposażenia kuchni i materiałów wykończeniowych z najwyższej półki, firmy zaprosiły zaprzyjaźnione pracownie projektowania wnętrz na Rozmowy ze Smakiem. Spotkanie w showroomie Peka udowodniło zaproszonym architektom i projektantom wnętrz, że dobrze zaprojektowana kuchnia to więcej radości z gotowania i mniej stresu.
Od podstawowych obszarów, takich jak zaprojektowanie estetycznego blatu i zabudowy, przez wybór odpowiednich urządzeń do przygotowywania jedzenia, aż po funkcjonalne rozwiązania, pozwalające na ekonomiczne rozplanowanie miejsca i komfort korzystania z szafek oraz szuflad; produkty Peka i Cosentino, pozwalają na nowatorską aranżację zarówno niewielkich aneksów kuchennych, jak i przestronnych kuchni otwierających się na salon. W portfolio doskonale znanych na polskim rynku producentów najważniejszą rolę odgrywa wysoka jakość, funkcjonalność i estetyka.
Podczas spotkania z architektami, które odbyło się 4 kwietnia 2023 r. w Swarzędzu, gospodynie wieczoru: Anita Łopatka, Marketing Manager Peka i Iwona Sieluk, Architect & Designer Sales Manager Cosentino, zaprezentowały zgromadzonym gościom nowatorskie rozwiązania, ułatwiające korzystanie z kuchni oraz wykonywanie w niej codziennych czynności. Dzięki nowoczesnym mechanizmom Peka i trwałym powierzchniom Cosentino, gotowanie okazało się być przyjemne, wygodne i, co ważne, bezpieczne.
Gościem specjalnym Rozmów ze Smakiem, była dr Jo Jurga, projektantka produktu i przestrzeni, innowatorka i wykładowczyni, specjalistka projektowania dedykowanego poczuciu bezpieczeństwa.
” Rzeczywistość odbieramy za pomocą zmysłów, których w podstawowej klasyfikacji mamy pięć. Każdy z nich pracuje inaczej i dostarcza do naszego mózgu inny zakres informacji. Niektórych używamy świadomie, a inne działają bez użycia naszej woli (np. słuch). To za ich pomocą dobieramy partnerów (węch), poruszamy się w przestrzeni (wzrok), uspokajamy się (dotyk) czy odczuwamy przyjemność (np. smak). Niektóre uległy drastycznej nobilitacji w postindustrialnej rzeczywistości (wzrok), inne popadły w zapomnienie (węch). Jednak to zgrane działanie wszystkich pięciu powoduje, że możemy odczuwać spokój i budować w sobie poczucie bezpieczeństwa zarówno w kontekście przestrzeni, jak i dobrostanu psychicznego. Oświetlenie, materiały, zapach czy ergonomia to tylko kilka elementów kuchni na miarę XXI wieku. Miejsce do przygotowywania posiłków, jednoczy dom stanowiąc jego serce. Tu zaczynamy i kończymy dzień, dlatego każdy element tego wnętrza jest na wagę złota - naszego dobrostanu” – mówiła podczas swojego wystąpienia.
Idea spotkania ”Rozmowy ze Smakiem” obligowała oczywiście do zatroszczenia się o podniebienia gości. Zadbał o to uznany poznański szef kuchni, Grzegorz Filozof. Jego oryginalne potrawy, przygotowane na oczach gości, a także sekrety kulinarne, zrobiły ogromne wrażenie na zgromadzonych. Z zaproszenia skorzystało kilkudziesięciu najlepszych architektów z Poznania i okolic.
„Doskonałe wyniki sprzedaży warszawskiego oraz katowickiego centrum, torują drogę naszej kolejnej inwestycji, jaką będzie nowy magazyn Cosentino w Poznaniu. Region Wielkopolski to już trzecia lokalizacja firmy w Polsce, poza Warszawą i Katowicami. Nowoczesna powierzchnia, oferowana w ramach parku MLP Poznań West, zapewni wkrótce idealne warunki do dalszego, dynamicznego rozwoju firmy i ułatwi nawiązywanie relacji biznesowych z partnerami Cosentino. Dzisiejsze spotkanie z poznańskimi architektami to bardzo udany początek tej drogi” – powiedziała Karolina Sieniawska, Marketing Coordinator Cosentino.
„Od ponad 26 lat rozwijamy ofertę systemów kuchennych, po to żeby rozwiązywać codzienne problemy wszystkich, korzystających na co dzień z kuchni. W showroomie Peka można przetestować rozwiązania, dzięki którym praca w kuchni, staje się prostsza i przyjemniejsza. To pomysły, które pomagają nam w utrzymaniu porządku i dzięki którym zyskujemy dodatkową przestrzeń na przechowywanie”- dodaje Anita Łopatka, Marketing Manager Peka.
Więcej na: www.cosentino.com i www.peka.pl
Zaprojektuj wnętrze z telewizorem Samsung The Frame i lodówką Bespoke
Metal pod kompleksową ochroną
Ochrona drewna wewnętrznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Sport
Odpowiednio skomponowany jadłospis zwiększa efektywność treningów. Sportowcy amatorzy zapominają o warzywach i owocach
Specjaliści do spraw żywienia zauważają, że amatorzy sportu popełniają wiele błędów dietetycznych. Najczęstsze z nich to zbyt mała ilość warzyw i owoców w codziennej diecie, rezygnacja z produktów zbożowych, a jednocześnie zbyt duże spożycie białka. – Jeżeli sportowiec zapomina o warzywach i owocach, to dostarcza bardzo mało związków przeciwutleniających, które nie są w stanie w tej sytuacji neutralizować wolnych rodników wytwarzanych w czasie intensywnego wysiłku. One z kolei niszczą struktury komórkowe, ale też wpływają na gorszą pracę mózgu, szybsze starzenie się i zwiększają ryzyko nowotworów – mówi Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyczka kliniczna.
Gwiazdy
Justyna Szyc-Nagłowska: Mam odłożone pieniądze na czarną godzinę. Teraz muszę też myśleć o emeryturze i zabezpieczyć sobie moje życie
Trzy razy więcej mężczyzn (17 proc.) niż kobiet (6 proc.) inwestuje na rynkach finansowych – wynika z raportu przygotowanego dla mBanku. Justyna Szyc-Nagłowska, która była prelegentką podczas prezentacji tych badań, uważa, że taka sytuacja może wynikać chociażby z tego, że panie boją się wychodzić przed szereg i wkraczać na płaszczyznę przez lata zarezerwowaną dla płci męskiej.
Konsument
Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana
Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.