Komunikaty PR

Cosentino otwiera trzecie Centrum w Polsce!

2023-09-19  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

14 września 2023 roku odbyło się uroczyste otwarcie nowego Cosentino Center Poznań w Dąbrówce. Gośćmi specjalnymi premiery byli znakomici architekci Tomasz Pągowski i Jakub Szczęsny. W otwarciu udział wzięło ponad 200 zaproszonych gości – w tym przedstawicieli wielkopolskich biur projektowych, producentów mebli i właścicieli zakładów kamieniarskich, a także partnerów, przyjaciół i pracowników Cosentino Polska. Na czele poznańskiego Centrum stoi Andrzej Włodarczyk, pełniący funkcję Dyrektora Generalnego.

Grupa Cosentino w dalszym ciągu podtrzymuje swoje zaangażowanie w inwestycje poprzez dywersyfikację rynków i otwieranie nowych centrali. Wzmacniając swą międzynarodową ekspansję, rozwija własne aktywa także w Polsce, stając się jedną z najbardziej zglobalizowanych firm w branży kamieniarskiej.  Po Warszawie i Katowicach przyszedł czas na otwarcie trzeciej lokalizacji tej hiszpańskiej firmy w naszym kraju. Nowe Cosentino Center Poznań, mieszczące się w Dąbrówce, przy ul. Logistycznej 7, posiada powierzchnię 4000 m2, w tym 400m2 przeznaczone jest na biura i showroom. Będzie w stanie pomieścić do 4000 płyt i zaczyna od 8-osobowego zespołu profesjonalistów.

Rok 2023 jest dla hiszpańskiej firmy rokiem rozwoju, polegającym na rozbudowie sieci Centrów nie tylko na całym świecie, ale także w Polsce. Centra Cosentino łączą w sobie funkcje magazynu, sieci sprzedaży i salonu produktowego, w którym klienci mogą osobiście zapoznać się z materiałami Cosentino i uzyskać spersonalizowane wsparcie. „Cosentino widzi duży potencjał w tym regionie. Jesteśmy obecni w Polsce od kilku lat i osiągamy ciągły rozwój, od pierwszego otwarcia w Parzniewie, pod Warszawą, do utworzenia Cosentino Katowice w Mysłowicach, a obecnie inauguracji Centrum w Dąbrówce pod Poznaniem. Nasze zaangażowanie w nadchodzących latach wzrośnie jeszcze bardziej, dzięki planom ekspansji na Pomorzu i stworzeniu Cosentino City w Warszawie, co zaspokoi rosnący popyt na nasze powierzchnie ” – powiedział podczas otwarcia Pedro Parra Uribe, Vice President Sales Cosentino.

14 września 2023r., po wejściu na halę główną, zgromadzeni goście mogli podziwiać z prowadzącym ich „demiurgiem” Tomaszem Pągowskim, fenomenalną oprawę muzyczno-wizualną, w postaci multimedialnej instalacji będącej interpretacją motywu monolitu z „Odysei kosmicznej 2001”. Przygotowany przez Studio Pągowski futurystyczny spektakl obrazował zmianę myślenia w relacji przemysł - natura, którą w swej polityce od lat akcentuje Cosentino oraz kamienie milowe w rozwoju firmy.

Następnie na scenie pojawił się Andrzej Włodarczyk, gospodarz wieczoru i General Manager Cosentino Center Poznań. W towarzystwie Karoliny Sieniawskiej, Marketing Coordinator Cosentino Polska, Pedro Parra Uribe, Vice President Sales Cosentino i Pierre Wernlundh’a, Regional Director for Cosentino Scandinavia, wspólnie dokonali symbolicznego aktu otwarcia i przecięcia wstęgi. Podczas spotkania Karolina Sieniawska po raz pierwszy zaprezentowała najnowszą kolekcję Silestone Le Chic. „Nowe Centrum w Poznaniu prezentuje bogate portfolio naszej firmy, zapewniając zwiększone możliwości sprzedaży i dystrybucji na tym obszarze. Ponieważ obecność Cosentino w Polsce stale rośnie,  wiedzieliśmy, że to idealny moment na utworzenie bazy w ważnym dla nas regionie Wielkopolski” – mówił Andrzej Włodarczyk.

Po oficjalnym otwarciu, kierowani dźwiękami muzyki goście przenieśli się w miejsce prezentacji kolekcji Silestone Le Chic i wysłuchali nastrojowych brzmień harfy i skrzypiec, którym towarzyszył live act z udziałem DJ’a.  Spotkanie poprowadziła Ewa Trzcionka, a o wszechstronności zastosowań materiałów Cosentino, wspólnym projekcie i wystawie „Polskie Projekty Polscy Projektanci” w Muzeum Miasta Gdyni, której Cosentino jest Sponsorem, opowiedział zebranym drugi gość specjalny; jeden najciekawszych współczesnych architektów, twórca domu Kereta,  architekt Jakub Szczęsny.

Pokaz przygotowania paelli, dania zainspirowane współczesną sceną kulinarną Hiszpanii i książki „Witaj w świecie bez architektów” Jakuba Szczęsnego oraz „Architektki. Czy kobiety zaprojektują lepsze miasta” Agaty Twardoch, które otrzymali goście, dopełniły pełnię wrażeń tego wieczoru.

Cosentino Center Poznań

ul. Logistyczna 7, Dąbrówka k. Poznania

Więcej na: www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.