Komunikaty PR

Cosentino prezentuje najnowsze kolekcje marki Dekton

2020-03-03  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.42 MB )

Cosentino należy do największych i najlepiej rozpoznawalnych producentów powierzchni wielkoformatowych na świecie. Pochodząca z Hiszpanii firma zaprezentowała właśnie „The Collection”, najnowszą propozycję wzorów marki Dekton. Wraz z premierowymi kolekcjami chce pokazać także nowatorskie podejście do promocji i marketingu swoich produktów. 

Koncepcja “The Collection” stała się główną osią prezentacji najnowszych propozycji firmy, zarówno pod kątem wyjątkowości wzorów i serii kolorystycznych, jak i swoich głównych marek: Dekton, Silestone oraz Sensa by Cosentino. Nowa strategia marketingowa odzwierciedla uniwersalną segmentację rynku. Od teraz niektóre kolekcje, ze względu na swój ekskluzywny charakter, będą dostępne jedynie dla najbardziej zaangażowanych partnerów Cosentino, pracowni kamieniarskich i studiów kuchennych współpracujących z firmą regularnie poprzez programy partnerskie na dedykowanej profesjonalistom platformie internetowej Pro Cosentino.

Ten przełomowy ruch ma swój początek właśnie podczas światowej premiery najnowszej gamy kolorystycznej - “The Collection Dekton 2020”. Kolekcja łączy ze sobą cztery zestawy wzorów i kolorów, przeplatających awangardowe tekstury, elegancki i wytworny styl oraz hipnotyczne odcienie. Tym, co wyróżnia się najbardziej jest elegancja i płynność linii Dekton Liquid, zaprojektowanej przez londyńskie studio PATTERNITY i niezwykle ciepło przyjętej na ostatnim Miami Design Forum. Wyjątkowo przyciąga również esencja natury uchwycona w dwóch matowych odcieniach o niezwykłej głębi - ciemnej zieleni i granacie - z kolekcji Dekton Chromica, zaprojektowanej we współpracy z Daniel Germani Designs.

Trzecią część “The Collection” stanowi innowacyjna i elektryzująca seria Avant-Garde‘20, czyli odważne odcienie zainspirowane naturalnym kamieniem. To propozycja dla poszukujących do swoich domów i inwestycji oryginalnych materiałów i wzorów, które nadadzą ton blatom kuchennym i łazienkowym, schodom, okładzinom ścian, a nawet elewacjom. Dopełnieniem tych wyjątkowych zestawów jest Portfolio‘20, bardziej stonowana i delikatna, jednak nie mniej piękna propozycja skierowana do miłośników subtelnych odcieni inspirowanych naturą.

Uroczysta premiera nowych wzorów „The Collection” dla klientów firmy oraz mediów będzie miała miejsce już 26 marca w Warszawie.

Więcej na: www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Nieprawidłowe postrzeganie masy ciała może być przekazywane pokoleniowo. Ważne jest budowanie zdrowych nawyków na poziomie rodziny

Rodzice przekazują swojemu potomstwu własne lęki, w tym te dotyczące postrzegania własnego ciała – mówią psychodietetycy. Przez naśladownictwo dzieci uczą się też nieprawidłowych nawyków żywieniowych, takich jak na przykład kompulsywne objadanie się po niepowodzeniu w stosowaniu restrykcyjnej diety. Eksperci podkreślają, że podstawą profilaktyki zaburzeń odżywiania jest uświadamianie dzieci na temat zdrowych nawyków. Zachęcają do wspólnych zakupów i przygotowywania razem posiłków. Ostrzegają również przed fat shamingiem, którego konsekwencje mogą towarzyszyć dziecku również w dorosłości.

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie

Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.