Komunikaty PR

Cosentino prezentuje nowy wizerunek Silestone

2021-05-13  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro@okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Z ponad 30-letnią historią na rynku powierzchni dla architektury i wzornictwa, Silestone®, najbardziej znana marka Grupy Cosentino, odnawia swą tożsamość, podkreślając zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną transformację. Z końcem kwietnia 2021 r. marka otrzymała nową identyfikację, by wciąż inspirować poprzez innowacyjne i zrównoważone przestrzenie, zbudowane na wartościach, które wymagają charakteru, odpowiedzialności i człowieczeństwa, czyli cech, które sprawiły, że konglomerat Silestone® był i jest wyjątkowy od samego początku. 

Silestone® wykorzystuje nowy typ obrazu, pełen mocy i osobowości, zakorzeniony w przejrzystości i odpowiedzialności tkwiącej w DNA marki i samej firmy. Jego świeżość i prostota zostały wyeksponowane w kroju pisma, opracowanym przez zespół ds. Wizerunku i Marki Cosentino we współpracy z niezależną firmą doradczą Nadie, aby nadać marce znacznie bardziej emocjonalny charakter.

Projekt graficzny to powściągliwa ewolucja, gdzie zachowano strukturę izotyp +logotyp, a także zaznaczono ścisły związek z firmą Cosentino. Izotyp, który prezentuje istotę Silestone®, nadal wykorzystuje dobrze znane „S”, które ewoluuje w kierunku świeższego i uproszczonego projektu. Zmienia się w zapadającą w pamięć ikonę dającą możliwość tworzenia wielu zasobów graficznych, takich jak obrazy, filmy, tekstury lub wzory. Również po raz pierwszy izotyp ten jest dostępny w dwóch kolorach, Pantone® Warm Red C, czyli odświeżonym odcieniu czerwieni i Pantone® 629 CP, czyli jasnoniebieskim. Użycie jednego lub drugiego będzie zależeć od zastosowań materiału lub tematyki.

Logotyp, detale i elementy graficzne każdej litery dopełniają spójności i oryginalności projektu, oddając nowoczesność i prostotę. Kąt 15 stopni i szyta na miarę typografia przekazują nowy, świeższy i młodzieńczy wszechświat, przenosząc markę w nowe sfery projektowania.

Ten innowacyjny emblemat będzie teraz używany we wszystkich kampaniach marki, materiałach marketingowych i środowiskach cyfrowych, a także będzie obecny w nadchodzących premierach nowych kolekcji kolorystycznych.

To tylko wierzchołek góry lodowej gruntownej strategii rebrandingu, która podkreśli znaczenie życia w różnych obszarach domu i wygeneruje nowe kody komunikacyjne skierowane do nowego pokolenia.

Zmiana charakteru, nowa natura

Nowa identyfikacja wizualna jest też zgodna z nowym odpowiedzialnym i zrównoważonym charakterem Silestone®, na który pozwoliła pionierska i ekskluzywna technologia HybriQ®, opracowana i wprowadzona na rynek w 2020 roku przez Cosentino. HybriQ® to innowacja technologiczna, która wyznacza nowy standard na rynku powierzchni dla architektury i wzornictwa oraz zmienia paradygmat tzw. kategorii powierzchni kwarcowych.

Technologia HybriQ® wiąże się z dwiema ważnymi zmianami: nowym procesem produkcyjnym Silestone® i nowym składem produktu, które wzmacniają zaangażowanie Cosentino w sferach odpowiedzialnej produkcji, zrównoważonego rozwoju i gospodarki o obiegu zamkniętym.

Na poziomie produkcyjnym technologia HybriQ® to kamień milowy Cosentino w zakresie ochrony środowiska. Obejmuje to w 99% ponowne wykorzystanie wody z procesów produkcyjnych i korzystanie w 100% z energii odnawialnej, przy jednoczesnym wprowadzeniu nowych ulepszeń i bardziej zaawansowanych systemów w zrównoważonym zarządzaniu i gospodarce o obiegu zamkniętym w swoich fabrykach.

Pod względem składu, HybriQ® wykorzystuje nową hybrydową formułę surowców mineralnych o tych samych lub lepszych parametrach niż kwarc i materiałów pochodzących z recyklingu. Dzięki temu możliwe jest zmniejszenie użycia krzemionki krystalicznej w składzie Silestone® o 50%, osiągając redukcję nawet o 90% w przypadku niektórych kolorów. Dzięki tej nowej kompozycji Cosentino tworzy Silestone® o takich samych parametrach mechanicznych i technicznych, który zachowuje wszystkie swoje certyfikaty jakości i higieny. Zachowuje również swoje ponadczasowe piękno, zapewniając jednocześnie nowe możliwości projektowe w zakresie m.in. głębi, przezroczystości i rozmycia kolorów.

Dzięki HybriQ®, Grupa Cosentino potwierdza swoją pozycję lidera w branży i toruje drogę do większego zrównoważonego rozwoju, jednocześnie przyczyniając się znacząco do poprawy zdrowia i bezpieczeństwa w całym łańcuchu wartości firmy, ze szczególnym naciskiem na ludzi bezpośrednio zaangażowanych w proces produkcji.

Świat się zmienił, zmienił się konsument, a zrównoważony rozwój i odpowiedzialność są teraz wymogiem, zobowiązaniem i niekwestionowaną koniecznością. Po raz kolejny Cosentino wyprzedza trendy i otwiera nową erę dla Silestone®, „The Ultimate Mineral HybriQ Surface”, która od teraz definiować będzie markę.

Więcej na: www.Cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Muzyka

Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia

Zespół Jeden Osiem L wystąpi w sobotnim koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki” w ramach Polsat Hit Festiwal. Muzycy cieszą się, że po blisko 20 latach wracają do sopockiego amfiteatru i mają nadzieję, że nowa aranżacja przeboju „Jak zapomnieć” przypadnie do gustu odbiorcom. Łukasz Wółkiewicz i Krzysztof Bączek zdradzają, że poza udziałem w tym wydarzeniu wybiorą się także na spacer po ulubionych miejscach w Sopocie.

Farmacja

Statystyki dotyczące otyłości coraz bardziej niepokojące. Niewielki odsetek chorych podejmuje leczenie

Otyłość generuje gigantyczne koszty zdrowotne i ekonomiczne. Ma to odzwierciedlenie zarówno w wydatkach systemu ochrony zdrowia związanych z leczeniem czy hospitalizacją, jak i kosztach bezpośrednich związanych ze spadkiem produktywności w pracy. W dodatku z otyłością powiązanych jest ok. 200 innych chorób – podkreślają eksperci przy okazji Europejskiego Dnia Walki z Otyłością. Możliwości leczenia otyłości jest coraz więcej, ale pacjenci wciąż za rzadko zgłaszają się po pomoc.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć