Cosentino z polskimi akcentami podczas Salone Del Mobile 2022!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wiodąca na świecie firma, dostarczająca wielkoformatowe powierzchnie wykończeniowe, zaprasza na swoje stoisko podczas Salone del Mobile. W trakcie targów Cosentino zaprezentuje nowe kolekcje Dekton i przełomową technologię Silestone HybriQ+, a także wszechstronność swych materiałów, stosowanych w kuchniach, łazienkach i na okładzinach. Część ekspozycji, dedykowana markom Silestone i Sensa, będzie kontynuacją projektu Szymona Hanczara, stworzonego specjalnie na Targi Warsaw Home. Szereg wydarzeń zaplanowano również w mediolańskim showroomie Cosentino City.
Milano Design Week i Salone del Mobile to wydarzenia, których entuzjaści designu nie mogą przegapić ze względu na ich ogromny prestiż na całym świecie. W tym roku długo wyczekiwany Milano Design Week powraca do międzynarodowego kalendarza z nową siłą, w połączeniu z Fuorisalone i Salone del Mobile, które świętują właśnie 60. edycję. Tematem przewodnim targów będą zmiany zachodzące na świecie i zrównoważony rozwój.
Zaangażowanie Cosentino w świadomą produkcję, dowodzi wkładu firmy w ekologiczną transformację branży architektonicznej i budowlanej. Salone, a także Fuorisalone i Design Week, będą okazją do zastanowienia się przez pryzmat materiałów nad gospodarką o obiegu zamkniętym, rozpowszechnianiem energii odnawialnej, nowymi technologiami czy optymalizacją procesów produkcyjnych. Mediolan po raz kolejny stanie się sceną, na której projektanci i firmy będą dyskutować o zmianach, zapoczątkowanych poprzez właściwe projektowanie. Solidny program Cosentino skoncentruje się na trzech głównych obszarach: stoisku na targach S.Project (Rho Fiera Milano), obecności na Furiosalone poprzez współpracę z projektantami oraz działaniach w Cosentino City Milano.
S.Project i Salone del Mobile
Cosentino znajdziemy na S.Project (hala 13 - stoisko H12), wystawie poświęconej projektowaniu produktów oraz dekoracyjnym rozwiązaniom do aranżacji wnętrz. Na stoisku zobaczymy nowości, m.in ultrakompaktową powierzchnię Dekton (nowe kolekcje Kraftizen i Onirika), a także rewolucję w zakresie zrównoważonego rozwoju - technologię HybriQ+ dla Silestone. Profesjonaliści i goście z całego świata poznają Dekton Kraftizen, produkt neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Drugą nowością będą spieki Dekton Onirika, zainspirowane marmurowymi wzorami. Osiem odważnych kolorów stanowić będzie ukłon w stronę zrównoważonego rozwoju, przyszłościowych innowacji i ponadczasowej elegancji, z których słynie Cosentino.
Fuorisalone 2022
Na Fuorisalone zostaną zaprezentowane wybitne projekty z udziałem Cosentino. Vittorio Grassi Architects przedstawi FRAMES, specjalną instalację zaprojektowaną dla przestrzeni Meliá Milano Masaccio, gdzie w grę wchodzić będzie gra złudzeń optycznych. Cosentino będzie sponsorem instalacji, dostarczając swoje powierzchnie Silestone Eternal (kolory Marquina i Calacatta Gold), Ethereal Noctis, a także Dekton Laurent i Trillium.
Oficjalne otwarcie stoiska rozpoczyna się 7 czerwca o godzinie 16:00, z obecnością Joe Bastianicha, nowego ambasadora marki Cosentino we Włoszech. Bastianich jest włosko-amerykańskim przedsiębiorcą i szefem kuchni, a także znaną osobowością telewizyjną, sędzią wielu lokalnych i międzynarodowych programów kulinarnych, w tym Masterchef Italy i Masterchef USA. Bastianich będzie odpowiedzialny za komunikowanie nowości Cosentino oraz zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój i innowacyjność.
Obecność Cosentino na Targach kończy się, podobnie jak w poprzednich edycjach, udziałem i lokowaniem produktów na stoiskach wiodących międzynarodowych firm. W ten sposób odwiedzający będą mogli podziwiać różne blaty kuchenne Silestone, Dekton lub Sensa by Cosentino, na ekspozycjach Antares, Doimo Cucine, Scavolini, Rossana i Walserkuchen, a także na propozycji Riva 1920 na S .Projekt.
Więcej na www.cosentino.com

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.