Komunikaty PR

Crunchips z nową Edycją Limitowaną projektu Jurka Owsiaka

2024-11-28  |  10:22
Biuro prasowe

Crunchips, najbardziej imprezowa marka chipsów Lorenz, już po raz czwarty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Wyjątkowe wydarzenie wymaga wyjątkowych działań, dlatego z okazji 33. Finału WOŚP powstała Edycja Limitowana w dwóch smakach – Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings w unikalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka.

Atmosfera Finału WOŚP, tworzona od ponad 30 lat, doskonale oddaje energię i radość, którą chcemy dzielić z naszymi konsumentami. Dlatego jesteśmy dumni, że już po raz czwarty możemy być jednym ze sponsorów wydarzenia i razem z Fundacją WOŚP pisać kolejny rozdział tej pięknej historii. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje i czerpanie z życia garściami są siłami napędowymi działania. Właśnie z takim przekazem chcemy trafić do naszych konsumentów – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.

Współpraca Crunchips oraz Fundacji WOŚP zaowocowała stworzeniem Edycji Limitowanych Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Konsumenci już teraz mogą znaleźć na sklepowych półkach dwa nowe smaki limitowane. Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings to intensywne, wyraziste propozycje dla fanów chrupiących przyjemności.

W Crunchips chcemy dostarczać naszym konsumentom pyszne przekąski przy jednoczesnym braniu odpowiedzialności. Wierzymy, że poprzez współpracę z Fundacją WOŚP, wprowadzenie Edycji Limitowanej oraz różnorodne inicjatywy, które realizujemy, zachęcamy konsumentów do aktywnego uczestnictwa w niesieniu pomocy – dodaje Karolina Zaborowska.

Design opakowań autorstwa Jurka Owsiaka łączy imprezowy charakter chipsów Crunchips z radością niesienia pomocy. Na przodzie paczki znajduje się charakterystyczne serduszko Fundacji WOŚP. Ponadto zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju Lorenz opakowania edycji limitowanych zostały wyprodukowane z cieńszej folii, co pozwoliło na redukcję plastiku.

Całość działań związanych z nową Edycją Limitowaną oraz współpracą Crunchips z Fundacją WOŚP będzie promowana ogólnopolską kampanią marketingową.

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się już 26 stycznia 2025 roku. W tym roku motywem przewodnim wydarzenia jest bezpieczeństwo i zdrowie dzieci. Zebrane środki zostaną przeznaczone na onkologię i hematologię dziecięcą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.