Komunikaty PR

Crunlight Jalapeño – odrobina pikanterii na jesień. Dla kobiety, takiej jak Ty

2020-10-26  |  15:46

Jesień wcale nie oznacza nudy. Zwłaszcza, jeśli na horyzoncie są wielozbożowe chrupki o ognistym smaku papryczek Jalapeño. Crunlight Jalapeño dodadzą odrobiny pikanterii jesiennym dniom i wieczorom, bez względu na to, jak się je spędza – każda kobieta ma własny sposób na perfekcyjne chwile. Idealnie, gdy dopełnia je ulubiona przekąska.

Crunlight to chrupiąca przegryzka dla każdej kobiety, bez względu na to, czy akurat jest słodka i delikatna, zamyślona i niedostępna czy drapieżnie ostra. Jeśli nastrój jest akurat bardziej „anielski” warto sięgnąć po delikatne Słomki Ptysiowe Crunlight – z cukrem lub o smaku szarlotki. Z „diabelskim” temperamentem idealnie komponują się Crunlight Jalapeño, które nie tylko zaspokajają chęć na coś smacznego i chrupiącego, ale też podkreślają dynamiczną i pełną energii osobowość współczesnej kobiety. Papryczki Jalapeño symbolizują moc i pozytywną energię, rozgrzewają i zachęcają do podejmowania wyzwań. Ich pobudzający zapach oraz przyjemnie piekący smak nieodłącznie kojarzą się z pasją życia i otwartością na nowe doświadczenia.

Crunlight Jalapeño to smakowita przekąska z idealnie wyważoną nutą ostrości. Są perfekcyjnym dodatkiem do szalonych imprez i odważnych wypraw na koniec świata. Dzięki poręcznemu opakowaniu mogą być przy tobie zawsze, tak byś miała je pod ręką, gdy zagra w duszy szalona nuta. Nie zawierają barwników ani wzmacniaczy smaku. Z wielozbożowymi chrupkami Crunlight Jalapeño wszystko nabierze inspirującej ostrości!

Chrupki Crunlight są dostępne również w wariantach: pomidor z bazylią, fromage i słodka papryka. 

Cena: ok.  2 zł/70 g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.