Crunlight Jalapeño – odrobina pikanterii na jesień. Dla kobiety, takiej jak Ty
Jesień wcale nie oznacza nudy. Zwłaszcza, jeśli na horyzoncie są wielozbożowe chrupki o ognistym smaku papryczek Jalapeño. Crunlight Jalapeño dodadzą odrobiny pikanterii jesiennym dniom i wieczorom, bez względu na to, jak się je spędza – każda kobieta ma własny sposób na perfekcyjne chwile. Idealnie, gdy dopełnia je ulubiona przekąska.
Crunlight to chrupiąca przegryzka dla każdej kobiety, bez względu na to, czy akurat jest słodka i delikatna, zamyślona i niedostępna czy drapieżnie ostra. Jeśli nastrój jest akurat bardziej „anielski” warto sięgnąć po delikatne Słomki Ptysiowe Crunlight – z cukrem lub o smaku szarlotki. Z „diabelskim” temperamentem idealnie komponują się Crunlight Jalapeño, które nie tylko zaspokajają chęć na coś smacznego i chrupiącego, ale też podkreślają dynamiczną i pełną energii osobowość współczesnej kobiety. Papryczki Jalapeño symbolizują moc i pozytywną energię, rozgrzewają i zachęcają do podejmowania wyzwań. Ich pobudzający zapach oraz przyjemnie piekący smak nieodłącznie kojarzą się z pasją życia i otwartością na nowe doświadczenia.
Crunlight Jalapeño to smakowita przekąska z idealnie wyważoną nutą ostrości. Są perfekcyjnym dodatkiem do szalonych imprez i odważnych wypraw na koniec świata. Dzięki poręcznemu opakowaniu mogą być przy tobie zawsze, tak byś miała je pod ręką, gdy zagra w duszy szalona nuta. Nie zawierają barwników ani wzmacniaczy smaku. Z wielozbożowymi chrupkami Crunlight Jalapeño wszystko nabierze inspirującej ostrości!
Chrupki Crunlight są dostępne również w wariantach: pomidor z bazylią, fromage i słodka papryka.
Cena: ok. 2 zł/70 g

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.