Komunikaty PR

CUPRA przedstawia pierwszy projekt artystyczny z polskim sportowcem

2020-01-10  |  10:10
Biuro prasowe

Hiszpańska marka motoryzacyjna CUPRA zainicjowała pierwszy w swojej historii projekt artystyczny, angażując do niego utytułowanego polskiego sportowca – ultratriathlonistę Roberta Karasia. Dwuminutowy film Barta Pogody #createthepath przedstawia wysiłek i pasję, które stoją za międzynarodowym sukcesem sportowca.

Create your path 

CUPRA właśnie ogłosiła swój projekt artystyczny, który łączy świat sztuki, sportu i motoryzacji.By podkreślić nowy etap w swojej historii, marka zaprosiła do tego wydarzenia wyjątkowe osoby, które pozostają wierne swoim pasjom. To właśnie ich losy stały się inspiracją i scenariuszem filmów #createthepath. Inicjatywa wpisuje się w DNA marki, która chce być partnerem dla kierowcy w podążaniu własną drogą. Pierwszym bohaterem wizji realizowanej przez Barta Pogodę został Robert Karaś, ultratriathlonista, którego globalny sukces to konsekwencja regularnych treningów i nieprzejednanego hartu ducha. 

  Najbardziej rozpoznawalna twarz polskiego triathlonu

Robert Karaś, rekordzista świata w podwójnym oraz potrójnym Ironmanie, codziennie stawia sobie poprzeczkę coraz wyżej. Każdego dnia odbywa 3 kilkugodzinne treningi: pływacki, rowerowy oraz biegowy. W trakcie ćwiczeń przepływa około 4,5 km, jeździ na rowerze przez mniej więcej 3 godziny oraz przemierza na nogach około 15-18 km. Wszystko po to, by zrealizować swoje największe sportowe marzenie – stanąć na podium ultratriathlonowych Mistrzostw Świata w Kona na Hawajach. Jego determinację oraz konsekwencję uchwycił Bart Pogoda. W celu przedstawienia historii młodego elblążanina fotograf i reżyser udał się z ekipą na Mazury, gdzie śledził jego wielogodzinne treningi, chwile relaksu z żoną i sześcioletnim jackiem russelem oraz próby odprężenia w trakcie jazdy. 

– Praca z Robertem, aktywnym sportowcem wymagała dostosowania się do jego harmonogramu. Oznaczało to wstawanie przed 4 rano, przemierzanie z nim setek kilometrów. Ale w tych surowych warunków najpełniej widać jego skupienie, pewność i pasję, z którą zabiera się do kolejnych zadań.Korzystałem z różnych kamer i aparatów lubię mieszać dane i formaty. Chciałem, by główną rolę w tych zdjęciach grała emocja zamknięta w szczególe, geście, spojrzeniu. Dobrany lekki sprzęt miał pozwolić nam na wolność twórczą, elastyczność. Zabrałem pięć aparatów i kamer cyfrowych, cztery aparaty analogowe i dwadzieścia obiektywów– mówi Bart Pogoda. 

Backstage projektu

Zdjęcia do dwuminutowego filmu przedstawiającego dzień z życia Roberta Karasia powstawały w czerwcu 2019 roku w okolicach Elbląga, Mierzei Wiślanej oraz nad Zalewem Wiślanym.Utworem, który uzupełnia historię Roberta Karasia zostało „Spektrum” autorstwa Noona, polskiego muzyka oraz kompozytora. 

Współpraca z Bartem i jego ekipą to była przygoda mojego życia. Gdyby ktoś jeszcze raz zapytał, czy chcę wziąć udział w tym projekcie,  wszedłbym w ciemno. Ten film, mimo że tylko dwuminutowy pokazuje mnie takiego, jakim jestem. To będzie piękna pamiątka z mojego życia– mówi Robert Karaś.

CUPRA to marka dla wyjątkowych ludzi. Zaprojektowana, by urzec tych, którzy poszukują takich wartości, jak wyjątkowość, wyrafinowanie i sportowe osiągi. Nadszedł czas, aby miłośnicy motoryzacji odkryli nowy wymiar aut, które spełnią ich oczekiwania. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych modeli, CUPRA będzie dbała o sportowego ducha i wyścigowe tradycje, startując w serii TCR. CUPRA zyskuje własną tożsamość i jest gotowa, by podbić serca nowej grupy entuzjastów, korzystając z sieci ponad 280 specjalnie wybranych dealerów SEAT-a w całej Europie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Czy Polacy kupują rodzinne auta? Biuro prasowe
2022-10-06 | 08:22

Czy Polacy kupują rodzinne auta?

Obowiązkowo pięciodrzwiowe, z dużym bagażnikiem, najlepiej ciche i przede wszystkim bezpieczne. Z możliwością montowania fotelików - ISOFIX – eksperci wskazują, jakie cechy
Motoryzacja Zawody Slot Cars w Atrium Kasztanowa
2022-09-22 | 08:21

Zawody Slot Cars w Atrium Kasztanowa

Pilskie centrum handlowe zaprasza na wyjątkowe wydarzenie dla entuzjastów wyścigów samochodowych. Z okazji Dnia Chłopaka w Atrium Kasztanowa odbędą się zawody motoryzacyjne na
Motoryzacja Ruszaj bez promili! W Płocku startuje program szkolenia kierowców
2022-09-08 | 14:00

Ruszaj bez promili! W Płocku startuje program szkolenia kierowców

    Każdego roku w wypadkach drogowych w Polsce giną ludzie. Jedną z przyczyn jest prowadzenie pojazdów pod wpływem alkoholu – zwłaszcza przez młodych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Seriale

Gwiazdy

Karolina Malinowska: Jeżeli ma się partnera, który jest faktycznym partnerem, to nie musimy sobie wyszarpywać wolnego czasu. W partnerstwie chodzi o uzupełnianie się

Modelka uważa, że kobiety zbyt często biorą na swoje ramiona za dużo obowiązków i przez to są permanentnie zmęczone. Poza tym członkowie rodziny, przyzwyczajeni do tego, że ktoś ich wyręcza, bagatelizują pewne sprawy i dla swojej wygody nie robią niczego, by to zmienić. Karolina Malinowska bardzo chwali więc i docenia swojego męża – Oliviera Janiaka – i ma satysfakcję z tego, że udało im się stworzyć partnerski model funkcjonowania.

Handel

Dzieci mają istotny wpływ na decyzje zakupowe rodziców. Coraz częściej same je podejmują i korzystają z aplikacji bankowych

Coraz większy wpływ na decyzje zakupowe rodziców mają dzieci nie tylko w tak oczywistych kategoriach jak zabawki czy słodycze. Co ciekawe, 10 proc. najmłodszych domowników ma wpływ także na decyzję o zakupie samochodu. Mali konsumenci coraz częściej dysponują kieszonkowym i korzystają z nowych technologii umożliwiających płatności bezgotówkowe. 11 proc. dzieci ma swoją kartę płatniczą – debetową lub przedpłaconą, a wielu młodych konsumentów sprawnie posługuje się BLIK-iem.