Komunikaty PR

CUPRA przedstawia pierwszy projekt artystyczny z polskim sportowcem

2020-01-10  |  10:10
Biuro prasowe

Hiszpańska marka motoryzacyjna CUPRA zainicjowała pierwszy w swojej historii projekt artystyczny, angażując do niego utytułowanego polskiego sportowca – ultratriathlonistę Roberta Karasia. Dwuminutowy film Barta Pogody #createthepath przedstawia wysiłek i pasję, które stoją za międzynarodowym sukcesem sportowca.

Create your path 

CUPRA właśnie ogłosiła swój projekt artystyczny, który łączy świat sztuki, sportu i motoryzacji.By podkreślić nowy etap w swojej historii, marka zaprosiła do tego wydarzenia wyjątkowe osoby, które pozostają wierne swoim pasjom. To właśnie ich losy stały się inspiracją i scenariuszem filmów #createthepath. Inicjatywa wpisuje się w DNA marki, która chce być partnerem dla kierowcy w podążaniu własną drogą. Pierwszym bohaterem wizji realizowanej przez Barta Pogodę został Robert Karaś, ultratriathlonista, którego globalny sukces to konsekwencja regularnych treningów i nieprzejednanego hartu ducha. 

  Najbardziej rozpoznawalna twarz polskiego triathlonu

Robert Karaś, rekordzista świata w podwójnym oraz potrójnym Ironmanie, codziennie stawia sobie poprzeczkę coraz wyżej. Każdego dnia odbywa 3 kilkugodzinne treningi: pływacki, rowerowy oraz biegowy. W trakcie ćwiczeń przepływa około 4,5 km, jeździ na rowerze przez mniej więcej 3 godziny oraz przemierza na nogach około 15-18 km. Wszystko po to, by zrealizować swoje największe sportowe marzenie – stanąć na podium ultratriathlonowych Mistrzostw Świata w Kona na Hawajach. Jego determinację oraz konsekwencję uchwycił Bart Pogoda. W celu przedstawienia historii młodego elblążanina fotograf i reżyser udał się z ekipą na Mazury, gdzie śledził jego wielogodzinne treningi, chwile relaksu z żoną i sześcioletnim jackiem russelem oraz próby odprężenia w trakcie jazdy. 

– Praca z Robertem, aktywnym sportowcem wymagała dostosowania się do jego harmonogramu. Oznaczało to wstawanie przed 4 rano, przemierzanie z nim setek kilometrów. Ale w tych surowych warunków najpełniej widać jego skupienie, pewność i pasję, z którą zabiera się do kolejnych zadań.Korzystałem z różnych kamer i aparatów lubię mieszać dane i formaty. Chciałem, by główną rolę w tych zdjęciach grała emocja zamknięta w szczególe, geście, spojrzeniu. Dobrany lekki sprzęt miał pozwolić nam na wolność twórczą, elastyczność. Zabrałem pięć aparatów i kamer cyfrowych, cztery aparaty analogowe i dwadzieścia obiektywów– mówi Bart Pogoda. 

Backstage projektu

Zdjęcia do dwuminutowego filmu przedstawiającego dzień z życia Roberta Karasia powstawały w czerwcu 2019 roku w okolicach Elbląga, Mierzei Wiślanej oraz nad Zalewem Wiślanym.Utworem, który uzupełnia historię Roberta Karasia zostało „Spektrum” autorstwa Noona, polskiego muzyka oraz kompozytora. 

Współpraca z Bartem i jego ekipą to była przygoda mojego życia. Gdyby ktoś jeszcze raz zapytał, czy chcę wziąć udział w tym projekcie,  wszedłbym w ciemno. Ten film, mimo że tylko dwuminutowy pokazuje mnie takiego, jakim jestem. To będzie piękna pamiątka z mojego życia– mówi Robert Karaś.

CUPRA to marka dla wyjątkowych ludzi. Zaprojektowana, by urzec tych, którzy poszukują takich wartości, jak wyjątkowość, wyrafinowanie i sportowe osiągi. Nadszedł czas, aby miłośnicy motoryzacji odkryli nowy wymiar aut, które spełnią ich oczekiwania. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych modeli, CUPRA będzie dbała o sportowego ducha i wyścigowe tradycje, startując w serii TCR. CUPRA zyskuje własną tożsamość i jest gotowa, by podbić serca nowej grupy entuzjastów, korzystając z sieci ponad 280 specjalnie wybranych dealerów SEAT-a w całej Europie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.