Komunikaty PR

Cytrynowo - miętowa Krynka „zero” już w sprzedaży

2020-06-22  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 2.31 MB )

Orzeźwienie płynące prosto z owoców i aromatycznej mięty – tak w najprostszy sposób można opisać smak nowego produktu, który kilkanaście dni temu na rynek wprowadziła podlaska wytwórnia wód i napojów Krynka. Jest lekko gazowany o smaku cytryny z miętą – idealny na upalne lato. To zarazem produkt bez cukru, nie znajdziemy w nim ani jednej kalorii…
 - Od lat dbamy o jakość naszych wód i napojów i sukcesywnie poszerzamy smakową ofertę. Chcemy, aby nadchodzące lato kojarzyło się z orzeźwiającym smakiem naturalnej cytryny z miętą. Co ważne, produkt nie zawiera konserwantów, cukru ani żadnych substancji słodzących. To typowy produkt „zero”– mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.

Nowy, orzeźwiający smak, to również ukłon w stronę tych, którzy chcąc być fit, prowadzą zdrowy i aktywny tryb życia. Również osoby, które dbają o zbilansowaną dietę ucieszy nowy produkt Krynki, którego prosty skład w połączeniu ze smakiem cytryny z miętą będzie idealnym uzupełnieniem dziennego zapotrzebowania na wodę. A nie wolno zapominać o tym, że latem pragnienie odczuwamy zdecydowanie częściej i tym bardziej musimy pamiętać o spożywaniu odpowiedniej ilości płynów.

Cytrynowo-miętowa propozycja od Krynki swoją premierę miała nieprzypadkowo w czerwcu. To właśnie w tym miesiącu wypada przecież początek lata, a nic tak bardzo nie kojarzy się z orzeźwieniem w upalne dni, jak właśnie cytrusy, chłodna mięta i krystalicznie czysta woda. Delikatne bąbelki dopełniają kompozycję smakową sprawiając, że każdy łyk Krynki staje się prawdziwie wakacyjną przyjemnością. Warto pić ją schłodzoną lub z kostkami lodu – to jeszcze dokładniej uwypukli jej walory smakowe.

Marka, która na polskim rynku istnieje od 1945 roku swoim klientom dostarcza wodę źródlaną wydobywaną z ujęcia artezyjskiego na głębokości 70 metrów. Ze względu na czystość biologiczną i unikalne walory smakowe na żadnym etapie produkcji nie ingeruje się w jej naturalny skład.

Zatem jak będzie smakować tegoroczne lato? Odpowiedź jest prosta – jak Krynka z cytryną i miętą!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.