Komunikaty PR

Cytrynowo - miętowa Krynka „zero” już w sprzedaży

2020-06-22  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 2.31 MB )

Orzeźwienie płynące prosto z owoców i aromatycznej mięty – tak w najprostszy sposób można opisać smak nowego produktu, który kilkanaście dni temu na rynek wprowadziła podlaska wytwórnia wód i napojów Krynka. Jest lekko gazowany o smaku cytryny z miętą – idealny na upalne lato. To zarazem produkt bez cukru, nie znajdziemy w nim ani jednej kalorii…
 - Od lat dbamy o jakość naszych wód i napojów i sukcesywnie poszerzamy smakową ofertę. Chcemy, aby nadchodzące lato kojarzyło się z orzeźwiającym smakiem naturalnej cytryny z miętą. Co ważne, produkt nie zawiera konserwantów, cukru ani żadnych substancji słodzących. To typowy produkt „zero”– mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.

Nowy, orzeźwiający smak, to również ukłon w stronę tych, którzy chcąc być fit, prowadzą zdrowy i aktywny tryb życia. Również osoby, które dbają o zbilansowaną dietę ucieszy nowy produkt Krynki, którego prosty skład w połączeniu ze smakiem cytryny z miętą będzie idealnym uzupełnieniem dziennego zapotrzebowania na wodę. A nie wolno zapominać o tym, że latem pragnienie odczuwamy zdecydowanie częściej i tym bardziej musimy pamiętać o spożywaniu odpowiedniej ilości płynów.

Cytrynowo-miętowa propozycja od Krynki swoją premierę miała nieprzypadkowo w czerwcu. To właśnie w tym miesiącu wypada przecież początek lata, a nic tak bardzo nie kojarzy się z orzeźwieniem w upalne dni, jak właśnie cytrusy, chłodna mięta i krystalicznie czysta woda. Delikatne bąbelki dopełniają kompozycję smakową sprawiając, że każdy łyk Krynki staje się prawdziwie wakacyjną przyjemnością. Warto pić ją schłodzoną lub z kostkami lodu – to jeszcze dokładniej uwypukli jej walory smakowe.

Marka, która na polskim rynku istnieje od 1945 roku swoim klientom dostarcza wodę źródlaną wydobywaną z ujęcia artezyjskiego na głębokości 70 metrów. Ze względu na czystość biologiczną i unikalne walory smakowe na żadnym etapie produkcji nie ingeruje się w jej naturalny skład.

Zatem jak będzie smakować tegoroczne lato? Odpowiedź jest prosta – jak Krynka z cytryną i miętą!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.