Cytrynowo - miętowa Krynka „zero” już w sprzedaży
Orzeźwienie płynące prosto z owoców i aromatycznej mięty – tak w najprostszy sposób można opisać smak nowego produktu, który kilkanaście dni temu na rynek wprowadziła podlaska wytwórnia wód i napojów Krynka. Jest lekko gazowany o smaku cytryny z miętą – idealny na upalne lato. To zarazem produkt bez cukru, nie znajdziemy w nim ani jednej kalorii…
- Od lat dbamy o jakość naszych wód i napojów i sukcesywnie poszerzamy smakową ofertę. Chcemy, aby nadchodzące lato kojarzyło się z orzeźwiającym smakiem naturalnej cytryny z miętą. Co ważne, produkt nie zawiera konserwantów, cukru ani żadnych substancji słodzących. To typowy produkt „zero”– mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.
Nowy, orzeźwiający smak, to również ukłon w stronę tych, którzy chcąc być fit, prowadzą zdrowy i aktywny tryb życia. Również osoby, które dbają o zbilansowaną dietę ucieszy nowy produkt Krynki, którego prosty skład w połączeniu ze smakiem cytryny z miętą będzie idealnym uzupełnieniem dziennego zapotrzebowania na wodę. A nie wolno zapominać o tym, że latem pragnienie odczuwamy zdecydowanie częściej i tym bardziej musimy pamiętać o spożywaniu odpowiedniej ilości płynów.
Cytrynowo-miętowa propozycja od Krynki swoją premierę miała nieprzypadkowo w czerwcu. To właśnie w tym miesiącu wypada przecież początek lata, a nic tak bardzo nie kojarzy się z orzeźwieniem w upalne dni, jak właśnie cytrusy, chłodna mięta i krystalicznie czysta woda. Delikatne bąbelki dopełniają kompozycję smakową sprawiając, że każdy łyk Krynki staje się prawdziwie wakacyjną przyjemnością. Warto pić ją schłodzoną lub z kostkami lodu – to jeszcze dokładniej uwypukli jej walory smakowe.
Marka, która na polskim rynku istnieje od 1945 roku swoim klientom dostarcza wodę źródlaną wydobywaną z ujęcia artezyjskiego na głębokości 70 metrów. Ze względu na czystość biologiczną i unikalne walory smakowe na żadnym etapie produkcji nie ingeruje się w jej naturalny skład.
Zatem jak będzie smakować tegoroczne lato? Odpowiedź jest prosta – jak Krynka z cytryną i miętą!

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.