Komunikaty PR

Czar jesiennych inspiracji we wnętrzach

2021-11-04  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Jesień, mimo postępującej dominacji szarości, pokazuje, jak barwy zmieniającej się przyrody mogą stworzyć na jej tle niezwykle malowniczą kompozycję. To także urokliwa inspiracja, jak dzięki drobnym zabiegom odmienić wnętrze przed zimą, nadając mu oryginalności i nowej energii.

W eleganckim salonie zaaranżowanym na bazie ścian w matowej szarości Tikkurila Optiva Nature L498, ozdobionych klasycznymi sztukateriami, dodatki w wysyconych barwach złotej jesieni stworzą silny kolorystyczny akcent wprowadzający ciepło i optymizm. Dekoracyjne poduszki w intensywnych pomarańczach i rudościach świetnie skomponują się z nowoczesnym stolikiem w podobnym odcieniu i grafiką na ścianie oraz zapewnią designerski charakter wykorzystujący zabawę kolorem. Drewniana podłoga i naturalna roślinność będą podkreślać przytulność wnętrza.

Rude odcienie to także świetny pomysł na dodanie koloru utrzymanej w szarościach  sypialni. Kilka dodatków w postaci poduszek, narzuty czy dekoracji doda finezji wnętrzu w industrialnym stylu, tworząc przytulną atmosferę sprzyjającą relaksowi, a jednocześnie wprowadzającą energię i ożywczy kontrast dla ścian w odcieniu 1924 z palety Tikkurila Deco Grey.

Jesienne barwy sprawdzą się również w aranżacji wnętrza w stylu retro. Żółty pluszowy fotel stworzy klimatyczną kompozycję z barkiem z błyszczącego mosiądzu, wybijającą się na tle szarej ściany pomalowanej farbą Tikkurila Optiva Matt 5 w odcieniu H495. Oryginalność zestawienia podkreśli pokaźnych rozmiarów palma doniczkowa. 

Niezwykle urokliwą kompozycję na tle szarych ścian H495 można stworzyć także z wykorzystaniem barw przygasającej jesieni. Ciekawym pomysłem będzie swobodne zestawienie ze sobą zróżnicowanych stylem mebli, nawiązujących kolorystycznie do liści przechodzących od czerwieni do pastelowego brązu. Dodatek ciemnozielonego dywanu i nawiązującego kolorystycznie kilimu nada wnętrzu artystyczny charakter.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz Biuro prasowe
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną
Dom Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
2024-10-31 | 16:00

Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO

Czas realizacji każdej inwestycji budowlanej jest niezwykle istotny, dlatego warto już na etapie sporządzania projektu zwrócić uwagę na rozwiązania, które mogą przyspieszyć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.