Komunikaty PR

Czarne drylowane oliwki OLE! Zapach południa zamknięty w słoiczku

2020-05-05  |  13:06
Biuro prasowe

Przyjemne śródziemnomorskie słońce i rześka, słona bryza znad lazurowego morza. Siedzisz
w restauracyjnym ogródku i rozkoszujesz się świeżymi, lokalnymi przysmakami. Któż z nas nie
tęskni dziś we wspomnieniach do takich pięknych momentów? Na szczęście w zasięgu ręki mamy czarne oliwki drylowane OLE!, których smak i zapach przeniosą nas do smakowitego, śródziemnomorskiego świata i to bez wychodzenia z domu.

Czarne oliwki to popularny składnik wykorzystywany w kuchni śródziemnomorskiej. Dodają charakteru sałatkom, niczym czarne perły cieszą oko w makaronach, świetnie komponują się z pieczonymi lub smażonymi rybami. Wspaniale prezentują się i smakują zarówno na pizzy, jak i w towarzystwie owoców morza. Doskonale podkreślą smak ulubionej sałatki  lub staną się gwiazdą kolorowych, niebanalnych koreczków.

Ich wykwintny – jednocześnie delikatny i głęboki smak sprawia, że nikomu nie pozostają obojętne. czarne oliwki drylowane OLE! to nie tylko inspirujący, kulinarny dodatek. Świetnie sprawdzają się też jako samodzielna, lekka przekąska w trakcie seansu filmowego lub do kieliszka ulubionego wina.

Sięgnij po słoiczek czarnych drylowanych oliwek OLE! i poczuj magiczny, śródziemnomorski klimat w swoim domu!

Więcej na: www.wole-ole.pl

__________________________

Oliwki drylowane czarne OLE!
Pojemność: 240 ml
Cena: około 8 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.