Komunikaty PR

„Czarny koń” wśród okapów teleskopowych – WK - 7 Light Eco RK od AKPO

2021-03-09  |  09:14
Biuro prasowe

Okap WK-7 Light Eco RK ze względu na swój kompaktowy charakter jest mało widoczny
i doskonale wkomponuje się praktycznie w każde wnętrze. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących sobie optymalne zagospodarowanie przestrzeni – szczególnie w niewielkich metrażowo kuchniach.

Dzięki swojej wyjątkowemu charakterowi doskonale wpisze się  zarówno w pomieszczenie o stylu klasycznym czy też nowoczesnym. Cechami wyróżniającymi ten model jest jego kolor, zgodny z obecnymi tredami – czarny mat oraz odporna na zarysowania obudowa. Produkt ten został zaprojektowany w każdym calu. Kolor zainstalowanego filtra aluminiowego dopasowany jest do pozostałych elementów okapu, co zapewnia spójność wizualną produktu.

WK-7 Light Eco RK  może pracować zarówno w trybie wyciągu, jak i pochłaniacza. Model ten  charakteryzuje się imponującą maksymalną wydajnością 740 m3/h (wersja 50 cm) lub w przypadku szerokości 60 cm - 756 m3/h.

WK-7 Light Eco to cos więcej niż nienarzucający się design i doskonała wydajność. To także bardzo dobrze doświetlone przestrzeni roboczej w kuchni. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu energooszczędnego, dwupunktowego oświetlenie LED.

Niegdyś okapy teleskopowe wyposażone były wyłącznie w podstawowe funkcje. Obecnie cechuje je także doskonały design i zaawansowanie technologiczne, które pozwala utrzymywać w kuchni przyjazna atmosferę.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.