Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Czy jesień kojarzy Ci się głównie z coraz krótszymi, chłodniejszymi dniami? W tym roku nie musisz się o to martwić! Marka WINIARY wprowadza na rynek limitowaną edycję budyni, które osłodzą nam ten czas i pokażą jesień od tej lepszej strony. Od teraz możesz przyrządzić swoje własne budyniowe Pumpkin Spice Latte oraz budyń o smaku Karmelizowanego Jabłka! Propozycje będą idealne zarówno dla miłośników deserów, jak i fanów aromatycznych jesiennych inspiracji.
Małe co nieco dla „jesieniar”
Marka WINIARY jak co roku zachwyca sezonowymi edycjami limitowanymi budyni. Tym razem wprowadziła dwa wyjątkowe smaki. Pumpkin Spice Latte jest na pewno znany większości fanom jesieni – w końcu żadna „jesieniara” nie wyobraża sobie tego czasu bez dyniowych dodatków. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem kawy. Jest to połączenie kremowej konsystencji z nutą dyni i korzennych przypraw – cynamonu, goździków oraz gałki muszkatołowej, które od razu przywołują na myśl jesienne wieczory z kocem i roztaczają piękny aromat. Wśród limitowanych smaków znajdziemy również Karmelizowane Jabłko od WINIARY. To delikatny budyń z wyczuwalnymi nutami słodkich, smażonych jabłek, otulonych karmelową słodyczą i korzennym cynamonem. Jest to doskonały deser na każdą okazję, który od razu przywołuje na myśl smak domowej, pysznej szarlotki.
Wspólna miłość do jesieni
Sposobów na spędzenie jesiennych wieczorów jest wiele. Niezależnie od tego, czy wybierzesz spacer po farmie dyń, po parku, przy akompaniamencie szelestu kolorowych liści, czy raczej maraton filmowy lub czytanie książki pod ciepłym kocem w domu, nie zapomnij zadbać o wyjątkowy, przytulny klimat. Oprócz zapachowych świeczek czy nastrojowych lampek doskonale sprawdzą się aromatyczne budynie od marki WINIARY. Można je przyrządzić standardowo w kubku jako pyszny, ciepły deser, ale również dodać do porannej owsianki albo słodkich placków czy ciasta. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Każda łyżka budyniu WINIARY i deserów przygotowanych na jego bazie to czysta przyjemność, która na pewno wywoła uśmiech na twarzach znajomych i bliskich, z którymi postanowisz spędzić jesienny wieczór.
Limitowane budynie WINIARY są dostępne w dwóch smakach: Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z uwagi na ograniczony czas, warto sięgnąć po nie już teraz i cieszyć się wyjątkowym smakiem jesieni w każdej łyżeczce.
W ramach kampanii promocyjnej pod hasłem „Czas dyni… i budyni limitowanych WINIARY” przygotowany został spot reklamowy oraz zaplanowane działania z zakresu digital i aktywności angażujące influencerów.
Zapraszamy do odkrycia jesiennej magii z marką WINIARY! Sprawdź inspirujące przepisy na stronie www.winiary.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.