Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Czy jesień kojarzy Ci się głównie z coraz krótszymi, chłodniejszymi dniami? W tym roku nie musisz się o to martwić! Marka WINIARY wprowadza na rynek limitowaną edycję budyni, które osłodzą nam ten czas i pokażą jesień od tej lepszej strony. Od teraz możesz przyrządzić swoje własne budyniowe Pumpkin Spice Latte oraz budyń o smaku Karmelizowanego Jabłka! Propozycje będą idealne zarówno dla miłośników deserów, jak i fanów aromatycznych jesiennych inspiracji.
Małe co nieco dla „jesieniar”
Marka WINIARY jak co roku zachwyca sezonowymi edycjami limitowanymi budyni. Tym razem wprowadziła dwa wyjątkowe smaki. Pumpkin Spice Latte jest na pewno znany większości fanom jesieni – w końcu żadna „jesieniara” nie wyobraża sobie tego czasu bez dyniowych dodatków. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem kawy. Jest to połączenie kremowej konsystencji z nutą dyni i korzennych przypraw – cynamonu, goździków oraz gałki muszkatołowej, które od razu przywołują na myśl jesienne wieczory z kocem i roztaczają piękny aromat. Wśród limitowanych smaków znajdziemy również Karmelizowane Jabłko od WINIARY. To delikatny budyń z wyczuwalnymi nutami słodkich, smażonych jabłek, otulonych karmelową słodyczą i korzennym cynamonem. Jest to doskonały deser na każdą okazję, który od razu przywołuje na myśl smak domowej, pysznej szarlotki.
Wspólna miłość do jesieni
Sposobów na spędzenie jesiennych wieczorów jest wiele. Niezależnie od tego, czy wybierzesz spacer po farmie dyń, po parku, przy akompaniamencie szelestu kolorowych liści, czy raczej maraton filmowy lub czytanie książki pod ciepłym kocem w domu, nie zapomnij zadbać o wyjątkowy, przytulny klimat. Oprócz zapachowych świeczek czy nastrojowych lampek doskonale sprawdzą się aromatyczne budynie od marki WINIARY. Można je przyrządzić standardowo w kubku jako pyszny, ciepły deser, ale również dodać do porannej owsianki albo słodkich placków czy ciasta. Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Każda łyżka budyniu WINIARY i deserów przygotowanych na jego bazie to czysta przyjemność, która na pewno wywoła uśmiech na twarzach znajomych i bliskich, z którymi postanowisz spędzić jesienny wieczór.
Limitowane budynie WINIARY są dostępne w dwóch smakach: Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z uwagi na ograniczony czas, warto sięgnąć po nie już teraz i cieszyć się wyjątkowym smakiem jesieni w każdej łyżeczce.
W ramach kampanii promocyjnej pod hasłem „Czas dyni… i budyni limitowanych WINIARY” przygotowany został spot reklamowy oraz zaplanowane działania z zakresu digital i aktywności angażujące influencerów.
Zapraszamy do odkrycia jesiennej magii z marką WINIARY! Sprawdź inspirujące przepisy na stronie www.winiary.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.