Komunikaty PR

Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

2024-10-04  |  09:45
Biuro prasowe

Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.

Marka JemyJemy, znana ze smacznych i łatwych w przygotowaniu zup, które wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, zainaugurowała jesienną kampanię reklamową pod hasłem „Czas na gotowe zupy!”. Główny nacisk w komunikacji położono na różnorodność smaków zup JemyJemy, ich wysoką jakość oraz wygodę w użyciu.

Od promocji konsumenckiej cashback po kampanię na billboardach i w mediach społecznościowych

W ramach zaplanowanych działań atrakcyjna i przyciągająca uwagę kreacja reklamowa JemyJemy pojawiła się na billboardach i citylightach w największych miastach Polski: Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. To jednak nie wszystko – kampania jest także prowadzona w mediach społecznościowych na Instagramie i Facebooku. Na kanale YouTube dostępne są dedykowane spoty wideo, w których prezentowane są produkty oraz bogata oferta smaków zup JemyJemy.

– Druga połowa roku pod względem aktywności marketingowych to dla nas wyjątkowo intensywny okres. Zaczęliśmy od akcji cashback "Smakujemy z JemyJemy", która potrwa do końca października, a już teraz widzimy, że spotkała się z dużym zainteresowaniem. To inicjatywa nie tylko wspierająca sprzedaż, ale także budująca nowoczesny wizerunek marki, jednocześnie wzmacniająca interakcję i więź z konsumentami. W planach mamy kolejne działania promocyjne, by dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców i zachęcić ich do wypróbowania produktów JemyJemy – mówi Aleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu marki.

Uzupełnieniem kampanii mediowej są działania w punktach sprzedaży. Oprócz dedykowanych materiałów POS, w wybranych sklepach na konsumentów czekają specjalne akcje promocyjne oraz degustacje zup JemyJemy.

Za przygotowanie konceptu akcji oraz kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa 21gram, zakupem mediów zajmuje się Value Media.

*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria zupy z półki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polskie słodycze na polskie święta – Boże Narodzenie z ofertą Colian Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:35

Polskie słodycze na polskie święta – Boże Narodzenie z ofertą Colian

W świątecznej ofercie Colian czekają coroczne klasyki i zaskakujące nowości – każdy znajdzie coś dla siebie! NOWOŚĆ! Pastylki o smaku pomarańczowym w czekoladzie Goplana –
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gwiazdy

Anna Głogowska: Obsesyjnie sortuję śmieci. Jestem wściekła na wszystkich sąsiadów, którzy tego nie robią

Tancerka zauważa, że dbając o środowisko naturalne, jednocześnie dbamy o swoje zdrowie i troszczymy się o przyszłe pokolenia. Nie powinno się więc lekceważyć postaw proekologicznych, myśląc, że są one zarezerwowane dla kogoś innego. Zmiany na lepsze trzeba zacząć od swojego podwórka, bo nawet drobne gesty mają dużo większe znaczenie, niż może nam się wydawać. Anna Głogowska zapewnia, że w jej domu szczególną uwagę zwraca się na segregowanie śmieci i ograniczanie plastiku. Na przykład jednorazowe butelki zastępuje bidonami.

Transport

Ostatni moment na przygotowanie samochodu do zimy. Wśród zaleceń nie tylko wymiana opon, ale i sprawdzenie oświetlenia

Listopad to ostatni dzwonek na przygotowanie samochodu do zimy – wymianę opon i sprawdzenie oświetlenia. Polska jest jednym z nielicznych krajów, gdzie nie ma obowiązku zmiany opon na zimowe, ale jak wynika z badania Goodyear, 82 proc. polskich kierowców tego pilnuje. Z ustawieniem świateł jest gorzej. Mniej niż połowa pojazdów jest w stanie zapewnić minimum oświetlenia określonego przepisami – wynika z danych Instytutu Transportu Samochodowego.