Komunikaty PR

Czas na… konkurs kulinarny!

2020-07-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” na tegoroczny sezon wakacyjny przygotowała specjalne niespodzianki dla fanów swoich produktów. Rozpoczyna się wyjątkowy konkurs pełen kulinarnych doznań! Wystarczy przygotować specjalną, pełną smaku potrawę, podzielić się z innymi swoim przepisem i… wygrać Thermomix oraz inne atrakcyjne nagrody!

Jesteś fanem tradycyjnych receptur, a przepis na Twoje ulubione danie jest w rodzinie od pokoleń? A może lubisz eksperymentować w kuchni i samodzielnie wymyślać kreatywne potrawy? Niezależnie od tego jaka jest odpowiedź – to konkurs dla Ciebie! Zaskocz wszystkich ciekawym przepisem, w którym wykorzystasz produkty WSP „Społem” i weź udział w konkursie kulinarnym. Można w nim zdobyć cenne nagrody!

Co zrobić, żeby wziąć udział w konkursie?

1. Kup dowolny produkt lub produkty WSP „Społem” i zachowaj paragon.

2. W komentarzu pod postem konkursowym na fanpage’u Majonezu Kieleckiego (www.facebook.com/majonezkielecki/) zamieść przepis na dowolne danie z wykorzystaniem produktu lub produktów WSP „Społem”.

Zwycięzca konkursu otrzyma Thermomix TM6 o wartości 5 395 zł!

Ale to nie wszystko! Autorzy najciekawszych przepisów mają szansę otrzymać aż 35 nagród pocieszenia w postaci zestawów produktów WSP „Społem” w opakowaniach plastikowych.

Zgłoszenia przyjmowane są do 31 lipca 2020 roku do godziny 23:59.

Regulamin oraz szczegóły konkursu: (https://bit.ly/3edhH9m)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.