Czas na letnie metamorfozy – okazje cenowe od marki BoConcept
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Lato to doskonała okazja na odświeżenie wnętrza! W tym sezonie wprowadź do swoich wnętrz skandynawski design. Piękny, ponadczasowy i funkcjonalny – to główne cechy wzornictwa prosto z Północy, które od wielu lat sukcesywnie podbija serca Polaków. Duńska marka BoConcept już w czerwcu zaczyna swoją letnią wyprzedaż z rabatami nawet do 50%!
Rozpoczyna się święto wielbicieli minimalistycznego designu na najwyższym poziomie. END SEASON SALE 2022 rozpoczyna się już 15 czerwca i potrwa aż do 31 lipca. To wyjątkowa okazja do skorzystania z rabatów na wybrane meble i dodatki z ekspozycji. Wachlarz możliwości jest szeroki. Pięćdziesięcioprocentowy rabat dotyczy mebli i dodatków z ekspozycji. Z kolei rabat w wysokości 15% obejmie wybrane nowe sofy, fotele, stoliki kawowe i stoły do jadalni. Oferta wyprzedażowa dotyczy produktów dostępnych w warszawskich salonach BoConcept.
Firma BoConcept pochodzi z Danii i powstała w 1952 roku. Obecnie jest cenioną marką premium z bogatą ofertą nowoczesnych mebli, akcesoriów i oświetlenia. BoConcept wychodzi również z propozycją usługi projektowania wnętrz, ułatwiając nadanie im osobistego charakteru. Produkty dostępne w BoConcept są wynikiem innowacyjnego sposobu myślenia o projektowaniu. Wyjątkowa estetyka nie zaburza jednak funkcjonalności i komfortu użytkowania. W tym roku marka obchodzi swoje 70-lecie i ma już ponad 310 salonów w ponad 67 krajach świata.
Oficjalna letnia wyprzedaż Design Sale w BoConcept rozpocznie się 15 czerwca i potrwa aż do 31 lipca. Pełna lista produktów objętych promocją zostanie opublikowana na stronie: https://www.boconcept.com/pl-pl/.
Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii i dzisiaj jest jednym z najbardziej globalnych producentów mebli z ponad 310 salonami w 67 krajach. Marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp dla mieszkań i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych jak i publicznych – bez uszczerbku na designie czy estetyce.
Obecnie marka posiada przeszło 310 salonów w ponad 67 krajach na całym świecie, w Polsce znajduje się 6 salonów: Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław i dwa salony w Warszawie.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.