Komunikaty PR

Czas na lody! Sięgnij po kultowe marki firmy Colian

2024-06-21  |  11:10
Biuro prasowe

Polacy kojarzą lody z beztroską, słonecznymi dniami i poprawą nastroju. Każdy ma swój ulubiony rodzaj, który wywołuje uśmiech na twarzy i sprawia, że nawet gorsze dni stają się pełne optymizmu. Świderki, na patyku, w czekoladzie, z sosem śliwkowym, czy z bakaliami - w ofercie firmy Colian znajdziemy mnóstwo klasycznych smaków, które zadowolą małych i dużych lodożerców.

Cały świat kocha lody, a w niektórych krajach dostępne są w zaskakujących formach podania. W Iranie bardzo popularny jest mrożony makaron - deser składający się z cieniutkich nitek namoczonych w wodzie różanej i syropie. Ameryka Południowa może pochwalić się fasolą - rośliną, której owoce przypominają w smaku lody waniliowe. Najwięcej tego rodzaju przekąsek jedzą mieszkańcy Nowej Zelandii – przeciętnie spożywa się tam aż 28,4 litra na osobę rocznie!

W Polsce również uwielbiamy mrożone słodkości, które zaczynają cieszyć się szczególną popularnością wraz z początkiem letniego okresu. To doskonały czas na odkrywanie nowych, wakacyjnych smaków. W ofercie firmy Colian coś dla siebie znajdą zarówno miłośnicy klasyki, jak i fani ciekawych połączeń.

Słodkie przysmaki na ochłodę

Sięgnij po kultowe produkty w orzeźwiającej, mrożonej odsłonie. Marki, takie jak Oranżada Hellena, Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska dostępne są na rynku w wersjach lodowych, doskonałych na upalne dni.

Lody Oranżada Hellena zachwycają pysznym, landrynkowym smakiem, który od razu przywołuje na myśl beztroskie czasy dzieciństwa. Znajdziemy ich aż trzy różne rodzaje: ze śmietanką w wersji na patyku, wyciskane w tubce oraz świderki.

Grześki w zmrożonej formie to połączenie oryginalnego, kakaowego wnętrza w czekoladzie deserowej Goplana i chrupkimi wafelkami. Dostępne są zarówno na patyku, jak i w kubku 500 ml dla większego apetytu.

Dla poszukiwaczy prawdziwych smakowych eksplozji idealne będą lodowe, ciasteczkowe Jeżyki w otoczce karmelowej z czekoladą mleczną Goplana i bakaliami. W ofercie znajdzie się także coś dla fanów bardziej wyrafinowanych słodyczy - lody Śliwka Nałęczowska w czekoladzie z sosem śliwkowym to produkt, którego trzeba spróbować.

Czekając na lato, warto umilić sobie czas i już teraz zaopatrzyć się w ulubione mrożone słodkości. Kuszące smaki od firmy Colian sprawią, że poczujemy się jakby wakacje nadeszły szybciej!

Produkty dostępne są w sprzedaży detalicznej w cenach:

  • Lody Świderki Oranżada Hellena 2,99 zł/ 65 ml
  • Oranżada Hellena Lody wodne o smaku oranżady 3,99 zł/ 100 ml
  • Lody Oranżada Hellena Milk 3,49 zł/ 90 ml
  • Lody Grześki na patyku 4,99 zł/ 100 ml
  • Lody Grześki Rożek 3,49 zł/ 110 ml
  • Lody Jeżyki na patyku 5,49 zł/ 90 ml
  • Lody Śliwka Nałęczowska na patyku 5,49 zł/ 100 ml
  • Grześki Lody kakaowe z kawałkami czekolady i mini wafelkami 13,99 zł/ 500 ml
  • Jeżyki Classic Lody o smaku ciasteczkowym z bakaliami 15,99 zł/ 500 ml
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.