Czas na meksykańską fiestę! Nachos i dipy marki El Sabor.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Przekąska w meksykańskim stylu? Marka El Sabor prezentuje serię nachosów i dipów w różnych smakach, które idealnie sprawdzą się podczas każdej imprezy.
W meksykańskim stylu
Nacho Chips marki El Sabor to nie są zwykłe chipsy, to przekąska w iście meksykańskim stylu. Te trójkątne chipsy kukurydziane to smaczna chrupiąca propozycja, która sprawdzi się podczas imprez i spotkań towarzyskich. Dzięki starannie dobranym przyprawom i odpowiedniej grubości dobrze smakują zarówno solo, jak i w towarzystwie dipu. Ponadto, warto zaznaczyć, że Nacho El Sabor produkowane są z naturalnej, niemodyfikowanej kukurydzy.
Kolejną zaletą Nacho Chips, oprócz wyrazistego smaku, jest ich uniwersalność dająca możliwość dowolnego sposobu serwowania oraz łączenia smaków w zależności od indywidualnych preferencji. Nacho można chrupać solo, maczając w dipie, podawać na ciepło, na zimno, czy z ulubionymi mięsnymi lub warzywnymi dodatkami.
Smaki
W ofercie marki można znaleźć najbardziej popularne meksykańskie smaki, wśród których nie mogło oczywiście zabraknąć odrobiny pikanterii. Spośród produktów marki El Sabor każdy znajdzie coś dla siebie. Nacho Chips można smakować w tradycyjnej odsłonie jedynie z dodatkiem soli. Ponadto dostępne są również w wersji o smaku BBQ, chili oraz serowe.
Prawdziwa fiesta smaków popularnych w kuchni meksykańskiej jest dostępna w ofercie dipów marki El Sabor. Od aksamitnego i wyrazistego w smaku guacamole, przez salsę pomidorową, dip serowy, aż po hot salsę z dodatkiem papryki jalapeno i chili.
W ofercie El Sabor dostępne są dipy:
- salsa
- hot salsa
- guacamole
- serowy
- serowy z jalapeno
Jak podawać nachos?
Nacho/Nachos to tradycyjna meksykańska przekąska składająca się z niewielkich kawałków tortilli (tortilla chips — nasz odpowiednik nacho chips El Sabor) pokrytych roztopionym serem. Danie najczęściej podawane jest w towarzystwie dipu lub tradycyjnej meksykańskiej salsy, czyli pikantnego sosu ze zmiksowanych lub drobno pociętych warzyw, lub owoców z przyprawami. Częstym dodatkiem jest też guacamole, czyli popularna pasta z awokado. Ale to nie wszystko. Szykując nachos, można puścić wodze fantazji i wyczarować bardzo meksykańską potrawę. A wszystko to za sprawą dodatków takich jak np. papryka jalapeno, kurczak, mielona wołowina, oliwki, pomidory, czy ugotowana fasola.
Wysyp z torebki Nacho Chips El Sabor na blachę wyłożoną papierem do pieczenia lub do naczynia żaroodpornego, dodaj odrobinę wybranego dipu, a następnie ulubione dodatki np. pokrojoną w kostkę czerwoną paprykę i pomidorki. Całość posyp startym serem. Tak przygotowane danie wstaw do nagrzanego piekarnika na kilka minut — do momentu roztopienia sera. Smacznego!
Dystrybutorem marki El Sabor jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. Firma stawia na jakość dystrybuowanych produktów spożywczych, dlatego starannie dobiera dostawców.
---
Kontakt:
GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.