Czas na Wielkanoc z E.Wedel
Klimat wielkanocny sprawia, że czujemy nadchodzącą wiosnę i rodzinną atmosferę. Przyroda budzi się do życia, podczas gdy my szykujemy świąteczne upominki i spędzamy czas z bliskimi. Z tej okazji przygotowaliśmy dedykowaną ofertę E.Wedel, która wyróżnia się pięknymi, kolorowymi opakowaniami z wiosenno-świątecznymi motywami. W tym roku szatę graficzną zdobią równieżznani i lubiani bohaterowie E.Wedel – chłopiec i zebra. Zarówno wielbiciele kultowych smaków, jak i poszukiwacze nowych wariantów, znajdą w wedlowskim portfolio coś dla siebie! Święta wielkanocne to wspaniały czas na czekoladową przyjemność - mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel
Wielkanocne czekolady Mocno Mleczne
Tegoroczne portfolio świąteczne obfituje w kilka limitowanych wersji czekolady Mocno Mlecznej. Pamiętając o fanach tabliczek z dodatkami stworzyliśmy czekoladę Mocno Mleczną z ryżem w karmelu, a także czekoladę Mocno Mleczną z krówką i wafelkami. Każda z nich wyśmienicie rozpływa się w ustach. W ofercie pojawiają się także dwie, dobrze znane czekolady o kieszonkowym formacie i unikalnych dodatkach: czekolada Bombowa z zatopionymi w niej kawałkami draży, żelków i cukru strzelającego, oraz czekolada Marshmallow z piankami, które dopełniają czekoladową przyjemność.
Czas na przyjemność dla dzieci
Oferta wielkanocna została stworzona również z myślą o najmłodszych. Doskonałą propozycją na dziecięcy prezent jest zestaw słodyczy z opaską w kształcie uszu zajączka, który zawiera także dwie, małe czekoladki i Czekotubki w dwóch smakach: mlecznym i czekoladowym. Drugim równie ciekawym zestawem od E.Wedel jest kartonik z wiosennym motywem, a w nim:Czekolada Marshmallow i Bombowa, czekolada Mocno Mleczna z ryżem w karmelu oraz klasyczna czekotubka czekoladowa.
Wielkanocna przyjemność dla każdego
E.Wedel zaprojektował ofertę również z myślą o konsumentach, którzy oprócz czekoladowej przyjemności, cenią również wyjątkowy wygląd opakowań. Pięknie zapakowane słodycze stanowią znakomity pomysł na prezent dla każdego. Co więcej, przysmaki są też dekoracją świątecznego stołu, który podczas świąt nabiera wiosennych barw. Wyjątkowa kolorowa szata graficzna zdobi puszkę pisankę z kultową Mieszanką Wedlowską. Dzięki barwnym wzorom, nowa forma opakowania znanych cukierków może być ciekawym dodatkiem do dekoracji wnętrza w okresie świat. Z okazji Wielkanocy, czekoladowe pisanki z nadzieniem o smaku toffi, zamknięto w okazjonalnym opakowaniu z kokardką, która podkreśla ich prezentowy charakter. Podczas świątecznego okresu w portfolio nie może zabraknąć pysznych Baryłek. Tę klasyczną słodkość znajdziemy z nadzieniem w trzech smakach, inspirowanych nalewkami: wiśniową, orzechową i pigwową.
Kultowe Ptasie Mleczko® z owocowym dodatkiem
Specjalnie z okazji Wielkanocy w ofercie niebiańskich pianek Ptasie Mleczko® znalazła się nowość! Limitowana edycja o smaku waniliowym z galaretką truskawkową. W tym wariancie niebiańsko lekka pianka wzbogacona została o galaretkę truskawkową, a całość oblana jest oryginalną wedlowską czekoladą deserową. Z okazji Wielkanocy opakowania klasycznych smaków Ptasie Mleczko® ozdobiono wiosennymi, kwiatowo-ptasimi motywami. Jak co roku niebiańsko waniliowe oraz śmietankowe pianki przykryte wedlowską czekoladą dadzą wiele przyjemności wielbicielom słodkich i delikatnych nut smakowych.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.