Komunikaty PR

Czosnkowa nuta w delikatnych potrawach

2020-02-07  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Lekkie dania i delikatne smaki. Z nutą słodyczy, cytrusów, ziół albo czosnku. Na liście chętnie przyrządzanych i jeszcze chętniej jedzonych przekąsek znajdziemy grillowaną pierś z kurczaka lub indyka – podawaną jako gyros na chlebie pita albo jako składnik wiosennej, wielowarzywnej sałatki. A także ryby z pieca i patelni – aromatyczny tuńczyk, chrupki łosoś i smakowity halibut. Pyszności! Zwłaszcza w duecie z czosnkowym Sosem Kieleckim.  

Czosnek działa na przeziębienie i na kubki smakowe. Niektórzy twierdzą, że jest zbyt ostry i nie lubią zapachu, który pozostawia. Zwłaszcza smażony, lub raczej nieopacznie przepalony czosnek. Co innego surowy, w jogurtowych i majonezowych sosach – takich jak czosnkowy Sos Kielecki, podawany do dań ciepłych i zimnych. Do kanapek, sałatek, potraw z jaj, ryb i mięs. Dobrze mieć go pod ręką – na wypadek lekkiego głodu albo wizyty gości. Pomoże nie tylko doprawić, ale też udekorować jedzenie.

Czosnkowy Sos Kielecki – mistrz smaku i… dekoracji!

Sos Kielecki czosnkowy to kropka nad „i” wielu tradycyjnych i nowoczesnych potraw. Znajdziemy go w burgerach, u boku frytek, między listkami sałaty i w towarzystwie innych dipów na imprezowym stole. Podkręci smak ogórków, pomidorów, buraków i marchewki; nada charakteru kanapkom, doskonale sprawdzi się też przy dekorowaniu. Linie, spirale, motywy roślinne i uśmiechy od ucha do ucha – wszystko to można wycisnąć z wygodnego opakowania z sosem lub misternie ułożyć przy użyciu łyżeczki.

Ziemniaczane i warzywne zapiekanki, sałatki na bazie czerwonej fasoli i zielonego groszku, śledzie, wędliny, kiełbasy, kabanosy – aż proszą o odrobinę czosnkowego sosu oraz kwaśny kontrast w postaci korniszonów, patisonów, marynowanej cebulki i oliwek. Bez sosu ani rusz!

Greckie, tureckie, polskie

Daniem doskonale przyjętym (a przez to niemalże tradycyjnym) stał się przez ostatnie lata kebab, którego nie warto wyobrażać sobie bez czosnkowej nuty. Teraz ulubione danie kuchni greckiej lub tureckiej możesz przygotować w domu i doprawić ukochanymi składnikami, takimi jak marynowane pikle, pomidorki koktajlowe, kolendra, posypka z kaszy kus kus i z prażonej cebulki – a na to wszystko Sos Kielecki czosnkowy.

Sztuka kulinarnych eksperymentów

Takie danie podawać można w tradycyjnym chlebie pita, w mniejszej bułce, na chrupkich tostach albo na talerzu – z bukietem surówek oraz smażonymi ziemniakami. Kebab to tylko inspiracja do tworzenia podobnych kompozycji – również tych wegetariańskich, w których mięso zastąpić może tofu albo kotlety z cieciorki, buraka lub fasoli.

Burgery warzywne cieszą się dużym zainteresowaniem – lubią je również dzieci. Zwłaszcza, jeśli kanapkę podamy ze zdrowymi frytkami ze słodkich ziemniaków albo z… zapiekaną pietruszką! Jej korzeń wykorzystamy do gotowania, nać zaś do dekoracji oraz niwelowania czosnkowego zapachu z ust. Zielone listki natki są skuteczniejsze i zdrowsze od gumy do życia. Czas na kulinarne eksperymenty!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.