Komunikaty PR

Cztery kolekcje Ceramiki Paradyż nominowane do Perły Ceramiki UE 2020

2020-10-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Zakończyła się II edycja plebiscytu Perły Ceramiki UE 2020. Nominacje jury do tytułów Perła Ceramiki UE 2020, Perła Ceramiki Dystrybutorów 2020 oraz Perła Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor 2020 otrzymały cztery kolekcje Ceramiki Paradyż. Wśród nich nie zabrakło najnowszych wdrożeń polskiego producenta – płytek z setu Home of Concrete.

 

Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych oraz firmę CAD Projekt K&A. Celem konkursu jest promowanie płytek ceramicznych, które wyróżniają się wzornictwem i jakością, ale także uhonorowanie zespołów zaangażowanych w ich projektowanie. W tej edycji aż cztery kolekcje Ceramiki Paradyż zdobyły uznanie jury i znalazły się w gronie nominowanych: Wildland, Craftland, Moondust w klasie standard oraz Granddust w klasie premium.

 

Płytki z kolekcji Wildland zachwyciły jury idealnie odzwierciedlonym wzorem drewna dębowego z wyraźnie uwidocznionymi słojami oraz sękami, które do złudzenia przypominają naturalne tworzywo. Dodatkowym atutem, na który zwrócono uwagę, jest modna obecnie dekoracja z wzorem chevron wchodząca w skład kolekcji. Kolejna propozycja Ceramiki Paradyż – Craftland, została odebrana jako stonowana i pełna elegancji kolekcja, która podkreśli spokojny i subtelny nastrój wnętrza. Zdaniem jury jej dodatkowym atutem jest możliwość zastosowania płytek na zewnątrz budynków, co pozwala na stworzenie spójnej aranżacji z wnętrzem.

 

Uznanie jury oraz nominację do konkursu zdobyły także ostatnie nowości produktowe polskiego producenta. Są to kolekcje Moondust oraz Granddust z setu Home of Concrete, które stanowią nową odsłonę cieszącego się od kilku sezonów betonu. Moondust to nowoczesne płytki inspirowane kosmosem oraz powracającym do architektury wnętrz terazzo (lastriko). Jak przyznają jurorzy: Kolekcja doskonale wpisuje się w aktualne trendy wnętrzarskie. Mimo bogactwa wzorów i dekorów łączących w sobie wszystkie kolorystyki, kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym, industrialnym stylu. Z kolei Granddust to ekspresyjna kolekcja, oparta o wszystkie odcienie szarości. Wyróżnia ją oryginalna faktura cementu, która została przełamana rysunkiem niezwykle modnego terazzo. Wzór na płytkach oddaje spektakularny efekt kamieni zatopionych w betonie, które zostały ukryte pod gładką, polerowaną powierzchnią. Jury wyróżniło kolekcję za ciekawą kolorystykę i format.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.