Czystość domu w designerskim wydaniu – marka Bethru wchodzi na rynek
Zmiany nawyków nigdy nie są proste, jednak najważniejsze jest, by wykonać „pierwszy krok”. Zamiast dokonywać domowej rewolucji, która często zamiast nas zmotywować, zniechęca przez swoją intensywność i odmienność od tego, co znane, warto zacząć od drobnych świadomych wyborów. Właśnie dlatego powstało Bethru – nowa marka bliższych naturze środków czyszczących.
Bethru to marka bliższych naturze tabletek do czyszczenia domu, które po rozpuszczeniu w wodzie stają się naturalnym detergentem. Nie zawierają drażniącej chemii, są odpowiednie dla wegan, stworzone na bazie komponentów roślinnych. 92 proc. składu to składniki pochodzenia naturalnego. Bethru to trzy linie – niebieska zadba o idealną czystość luster i szkła, różowa upora się z osadami i nieczystościami w łazience, a żółta świetnie sprawdzi się w przypadku wszystkich powierzchni.
Decydując się na pierwszy krok w stronę bardziej zrównoważonej planety, ograniczasz zużycie plastiku, oszczędzasz wodę, a także zmniejszasz swój ślad węglowy. Wszystko to dzięki możliwości przygotowania nowego środka czyszczącego Bethru w designerskiej butelce, którą zawiera każdy zestaw startowy. Ten wielorazowy produkt jest bazą do przygotowania wybranego płynu. Wystarczy wlać odpowiednią ilość wody, wrzucić musującą tabletkę z wybranej linii Bethru, poczekać do całkowitego rozpuszczenia i… gotowe. Butelka, dzięki swojemu unikalnemu atomizerowi rozpyla środek czyszczący tworząc mgiełkę idealnie osadzającą się na czyszczonej powierzchni. Została zaprojektowana tak, by poza funkcjonalnością, cieszyła także oko domowników. To sprawi, że półka z detergentami nabierze zupełnie innego stylu.
Marka Bethru postawiła również na maksymalne ograniczenie plastiku. Według szacunków Bethru, przeciętne gospodarstwo domowe oszczędza co najmniej 18 plastikowych butelek po detergentach rocznie, jeśli tylko przestrzega koncepcji i filozofii marki. Rok pracy nad najlepszymi ekologicznymi opakowaniami produktów przyniósł także wiele owocnych rozwiązań. Saszetki Flow-Pack, w których znajdują się gotowe do rozpuszczenia tabletki czyszczące, wykonano w 100 procentach z papieru, który posiada wszystkie niezbędne certyfikaty potwierdzające zastosowanie ekologicznych surowców. Zamawiając zestaw Bethru zostanie on dostarczony przez kuriera w kartonie z papierowym wypełnieniem i minimalną wolną przestrzenią pomiędzy produktami by możliwie ograniczyć gabaryty paczki.
Zmiana domowych detergentów na te bliższe naturze jest świetnym pomysłem na to, by zrobić mały krok ku ekologii. Natura Ci za to podziękuje.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.