Komunikaty PR

Danone rozszerza portfolio o produkty wysokobiałkowe YoPRO

2024-06-12  |  14:55
Biuro prasowe

Do portfolio Danone dołączyła właśnie marka YoPRO oferująca jogurty w kubeczkach i warianty pitne. Te wysokobiałkowe produkty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, są także wzbogacone w magnez i witaminę B9. To odpowiedź m.in. na oczekiwania osób aktywnych, uprawiających sport, które na co dzień uwzględniają w diecie artykuły spożywcze charakteryzujące się wysoką zawartością białka[1]. Nowość na rynku to także doskonała propozycja dla konsumentów prowadzących zdrowy tryb życia i preferujących pożywne rozwiązania.

Wysokobiałkowe jogurty YoPRO to odpowiedź na potrzeby klientów, dla których znaczenie ma zdrowy tryb życia - między innymi zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna[2]. – Z badań wynika, że konsumenci coraz częściej poszukują produktów bogatych w konkretne makroelementy[3]. Rozwój naszego portfolio o wysokobiałkowe produkty YoPRO to odpowiedź na ich potrzeby. Warianty pitne jogurtów YoPRO zawierają aż 23 g białka w porcji (270 g), a te w kubeczkach 15 g w porcji (160 g) – mówi Jakub Łagoda, Brand Manager marki.

Wyjątkowe trio

Wysoka zawartość białka przyczyniającego się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, biorącego udział w regeneracji, odbudowie i wzmocnieniu mięśni, to nie jedyna zaleta jogurtów YoPRO. Są one także źródłem magnezu i witaminy B9. Magnez, z którego niedoborem w diecie zmaga się ponad 50% światowej populacji[4], wspiera prawidłowe funkcjonowanie mięśni i pomaga w utrzymaniu zdrowych kości. Witamina B9 (kwas foliowy) pomaga natomiast w prawidłowej syntezie aminokwasów, a także przyczynia się do redukcji uczucia zmęczenia i znużenia*.

Warto także podkreślić, że produkty YoPRO nie zawierają tłuszczu oraz dodanego cukru (zawierają naturalnie występujące cukry).

Szeroki wachlarz smaków i formatów

Jogurty YoPRO są dostępne w wielu formatach oraz smakach. Wśród wariantów w kubeczkach o pojemności 160 g znaleźć można wersje o smaku  waniliowym i stracciatella (oba zawierają po 15 g białka w porcji). Fani jogurtów pitnych mogą zaś wybierać wśród wersji o smaku truskawka-malina oraz stracciatella, a każda z nich dostarczy po 23 g białka w porcji (270 g).

Zespół specjalistów Danone pracował nad stworzeniem produktu, który nie tylko dostarcza niezbędnych składników odżywczych, ale także smakuje wyśmienicie. - Obserwujemy wzrost zainteresowania sportem, a co za tym idzie, produktami wysokobiałkowymi. Do 32% wzrosła liczba rozmów dotyczących tego typu produktów w Internecie[5]. Wysokobiałkowe produkty YoPRO, które właśnie dołączyły do naszego portfolio to reakcja na trendy, które obserwujemy - podsumowuje Jakub Łagoda.

Jogurty YoPRO będą dostępne w hipermarketach i supermarketach, dyskontach ale także sklepach mniejszego formatu, a ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. Od lipca do października ich reklamy zobaczyć będzie można w social mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok) oraz portalu YouTube, a spot promujący jogurty YoPRO wyświetlany będzie w największych stacjach telewizyjnych, m.in. przy programach o tematyce sportowej. Aby w jak najskuteczniejszy sposób dotrzeć do osób, do których kierowane są produkty, reklamy produktów wyświetlane będą również w siłowniach, a udział w nich wezmą powiązani ze sportem i zdrowym stylem życia influencerzy. Co więcej - w ramach kampanii podjęta zostanie współpraca z influencerami lifestyle i dietetykami.

 


[1]  YoPRO Performance Nutrition 101 – Danone Global Science Activation document / CERIN – Protein and sport practices: why and when? -2016; International Association of Athletics Federations Consensus Statement 2019.

[2] Danone HiPRO Segmentation Research, 10/2022; Global views on Exercise and team sports (ipsos.com), 07/2021, The average number of hours people spend on physical exercise per week.

[3] YoPRO Segmentation Study, Toluna - 2022 (Scope: BR, ES, FR, PT, IT, NL, BE, PL, AUS).

[4] YoPRO Performance Nutrition 101, Internal document developed by Global Science Activation team.

* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia.

[5] YoPRO Segmentation Study – Toluna, 2022 / 2. High-Protein Products as Popular as Ever, The Food Institute, July 2023 https://foodinstitute.com/focus/high-protein-products-as-popular-as-ever.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania Biuro prasowe
2024-06-25 | 13:40

Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania

Niemal 30 proc. respondentów uważa, że nowe opłaty za jednorazowe opakowania z tworzyw sztucznych są zbyt wysokie. Nawet 60 proc. ankietowanych planuje ograniczenie ich kupowania w
Żywienie Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
2024-06-25 | 10:15

Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty niezawierające cukrów dodanych oraz zainteresowanie jogurtami w formie pitnej, portfolio marki Activia zostało
Żywienie Wytrawny dżem z pomidorów, cynamonu i chili
2024-06-25 | 01:00

Wytrawny dżem z pomidorów, cynamonu i chili

Lato zamknięte w słoiku niekoniecznie musi smakować owocami. Kiedy znudzi nam się już żelowanie truskawek, wiśni czy porzeczek, możemy sięgnąć po warzywa. Wytrawne dżemy to świetny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Konsument

Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca

W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.