Danone rozszerza portfolio o produkty wysokobiałkowe YoPRO
Do portfolio Danone dołączyła właśnie marka YoPRO oferująca jogurty w kubeczkach i warianty pitne. Te wysokobiałkowe produkty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, są także wzbogacone w magnez i witaminę B9. To odpowiedź m.in. na oczekiwania osób aktywnych, uprawiających sport, które na co dzień uwzględniają w diecie artykuły spożywcze charakteryzujące się wysoką zawartością białka[1]. Nowość na rynku to także doskonała propozycja dla konsumentów prowadzących zdrowy tryb życia i preferujących pożywne rozwiązania.
Wysokobiałkowe jogurty YoPRO to odpowiedź na potrzeby klientów, dla których znaczenie ma zdrowy tryb życia - między innymi zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna[2]. – Z badań wynika, że konsumenci coraz częściej poszukują produktów bogatych w konkretne makroelementy[3]. Rozwój naszego portfolio o wysokobiałkowe produkty YoPRO to odpowiedź na ich potrzeby. Warianty pitne jogurtów YoPRO zawierają aż 23 g białka w porcji (270 g), a te w kubeczkach 15 g w porcji (160 g) – mówi Jakub Łagoda, Brand Manager marki.
Wyjątkowe trio
Wysoka zawartość białka przyczyniającego się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, biorącego udział w regeneracji, odbudowie i wzmocnieniu mięśni, to nie jedyna zaleta jogurtów YoPRO. Są one także źródłem magnezu i witaminy B9. Magnez, z którego niedoborem w diecie zmaga się ponad 50% światowej populacji[4], wspiera prawidłowe funkcjonowanie mięśni i pomaga w utrzymaniu zdrowych kości. Witamina B9 (kwas foliowy) pomaga natomiast w prawidłowej syntezie aminokwasów, a także przyczynia się do redukcji uczucia zmęczenia i znużenia*.
Warto także podkreślić, że produkty YoPRO nie zawierają tłuszczu oraz dodanego cukru (zawierają naturalnie występujące cukry).
Szeroki wachlarz smaków i formatów
Jogurty YoPRO są dostępne w wielu formatach oraz smakach. Wśród wariantów w kubeczkach o pojemności 160 g znaleźć można wersje o smaku waniliowym i stracciatella (oba zawierają po 15 g białka w porcji). Fani jogurtów pitnych mogą zaś wybierać wśród wersji o smaku truskawka-malina oraz stracciatella, a każda z nich dostarczy po 23 g białka w porcji (270 g).
Zespół specjalistów Danone pracował nad stworzeniem produktu, który nie tylko dostarcza niezbędnych składników odżywczych, ale także smakuje wyśmienicie. - Obserwujemy wzrost zainteresowania sportem, a co za tym idzie, produktami wysokobiałkowymi. Do 32% wzrosła liczba rozmów dotyczących tego typu produktów w Internecie[5]. Wysokobiałkowe produkty YoPRO, które właśnie dołączyły do naszego portfolio to reakcja na trendy, które obserwujemy - podsumowuje Jakub Łagoda.
Jogurty YoPRO będą dostępne w hipermarketach i supermarketach, dyskontach ale także sklepach mniejszego formatu, a ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. Od lipca do października ich reklamy zobaczyć będzie można w social mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok) oraz portalu YouTube, a spot promujący jogurty YoPRO wyświetlany będzie w największych stacjach telewizyjnych, m.in. przy programach o tematyce sportowej. Aby w jak najskuteczniejszy sposób dotrzeć do osób, do których kierowane są produkty, reklamy produktów wyświetlane będą również w siłowniach, a udział w nich wezmą powiązani ze sportem i zdrowym stylem życia influencerzy. Co więcej - w ramach kampanii podjęta zostanie współpraca z influencerami lifestyle i dietetykami.
[1] YoPRO Performance Nutrition 101 – Danone Global Science Activation document / CERIN – Protein and sport practices: why and when? -2016; International Association of Athletics Federations Consensus Statement 2019.
[2] Danone HiPRO Segmentation Research, 10/2022; Global views on Exercise and team sports (ipsos.com), 07/2021, The average number of hours people spend on physical exercise per week.
[3] YoPRO Segmentation Study, Toluna - 2022 (Scope: BR, ES, FR, PT, IT, NL, BE, PL, AUS).
[4] YoPRO Performance Nutrition 101, Internal document developed by Global Science Activation team.
* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia.
[5] YoPRO Segmentation Study – Toluna, 2022 / 2. High-Protein Products as Popular as Ever, The Food Institute, July 2023 https://foodinstitute.com/focus/high-protein-products-as-popular-as-ever.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.