Komunikaty PR

Danone rozszerza portfolio o produkty wysokobiałkowe YoPRO

2024-06-12  |  14:55
Biuro prasowe

Do portfolio Danone dołączyła właśnie marka YoPRO oferująca jogurty w kubeczkach i warianty pitne. Te wysokobiałkowe produkty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, są także wzbogacone w magnez i witaminę B9. To odpowiedź m.in. na oczekiwania osób aktywnych, uprawiających sport, które na co dzień uwzględniają w diecie artykuły spożywcze charakteryzujące się wysoką zawartością białka[1]. Nowość na rynku to także doskonała propozycja dla konsumentów prowadzących zdrowy tryb życia i preferujących pożywne rozwiązania.

Wysokobiałkowe jogurty YoPRO to odpowiedź na potrzeby klientów, dla których znaczenie ma zdrowy tryb życia - między innymi zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna[2]. – Z badań wynika, że konsumenci coraz częściej poszukują produktów bogatych w konkretne makroelementy[3]. Rozwój naszego portfolio o wysokobiałkowe produkty YoPRO to odpowiedź na ich potrzeby. Warianty pitne jogurtów YoPRO zawierają aż 23 g białka w porcji (270 g), a te w kubeczkach 15 g w porcji (160 g) – mówi Jakub Łagoda, Brand Manager marki.

Wyjątkowe trio

Wysoka zawartość białka przyczyniającego się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, biorącego udział w regeneracji, odbudowie i wzmocnieniu mięśni, to nie jedyna zaleta jogurtów YoPRO. Są one także źródłem magnezu i witaminy B9. Magnez, z którego niedoborem w diecie zmaga się ponad 50% światowej populacji[4], wspiera prawidłowe funkcjonowanie mięśni i pomaga w utrzymaniu zdrowych kości. Witamina B9 (kwas foliowy) pomaga natomiast w prawidłowej syntezie aminokwasów, a także przyczynia się do redukcji uczucia zmęczenia i znużenia*.

Warto także podkreślić, że produkty YoPRO nie zawierają tłuszczu oraz dodanego cukru (zawierają naturalnie występujące cukry).

Szeroki wachlarz smaków i formatów

Jogurty YoPRO są dostępne w wielu formatach oraz smakach. Wśród wariantów w kubeczkach o pojemności 160 g znaleźć można wersje o smaku  waniliowym i stracciatella (oba zawierają po 15 g białka w porcji). Fani jogurtów pitnych mogą zaś wybierać wśród wersji o smaku truskawka-malina oraz stracciatella, a każda z nich dostarczy po 23 g białka w porcji (270 g).

Zespół specjalistów Danone pracował nad stworzeniem produktu, który nie tylko dostarcza niezbędnych składników odżywczych, ale także smakuje wyśmienicie. - Obserwujemy wzrost zainteresowania sportem, a co za tym idzie, produktami wysokobiałkowymi. Do 32% wzrosła liczba rozmów dotyczących tego typu produktów w Internecie[5]. Wysokobiałkowe produkty YoPRO, które właśnie dołączyły do naszego portfolio to reakcja na trendy, które obserwujemy - podsumowuje Jakub Łagoda.

Jogurty YoPRO będą dostępne w hipermarketach i supermarketach, dyskontach ale także sklepach mniejszego formatu, a ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. Od lipca do października ich reklamy zobaczyć będzie można w social mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok) oraz portalu YouTube, a spot promujący jogurty YoPRO wyświetlany będzie w największych stacjach telewizyjnych, m.in. przy programach o tematyce sportowej. Aby w jak najskuteczniejszy sposób dotrzeć do osób, do których kierowane są produkty, reklamy produktów wyświetlane będą również w siłowniach, a udział w nich wezmą powiązani ze sportem i zdrowym stylem życia influencerzy. Co więcej - w ramach kampanii podjęta zostanie współpraca z influencerami lifestyle i dietetykami.

 


[1]  YoPRO Performance Nutrition 101 – Danone Global Science Activation document / CERIN – Protein and sport practices: why and when? -2016; International Association of Athletics Federations Consensus Statement 2019.

[2] Danone HiPRO Segmentation Research, 10/2022; Global views on Exercise and team sports (ipsos.com), 07/2021, The average number of hours people spend on physical exercise per week.

[3] YoPRO Segmentation Study, Toluna - 2022 (Scope: BR, ES, FR, PT, IT, NL, BE, PL, AUS).

[4] YoPRO Performance Nutrition 101, Internal document developed by Global Science Activation team.

* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia.

[5] YoPRO Segmentation Study – Toluna, 2022 / 2. High-Protein Products as Popular as Ever, The Food Institute, July 2023 https://foodinstitute.com/focus/high-protein-products-as-popular-as-ever.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA

Aktorka nie szczędzi gorzkich słów pod adresem środowiska polskich filmowców. Jest rozgoryczona tym, że w branży nie można na nikogo liczyć nawet wtedy, kiedy dochodzi do utraty pracy, mobbingu czy nadużyć finansowych. Artyści się nie wspierają, a rywalizacja o role i obawa przed konsekwencjami wyrażania krytyki wobec reżyserów czy producentów powodują, że atmosfera jest niezwykle napięta. Joanna Kurowska zwraca też uwagę na konieczność przeprowadzenia reformy Zawiązku Artystów Scen Polskich. Jej zdaniem to sztuczny twór, który w rzeczywistości nie dba o aktorów, nie broni ich praw i interesów.

Prawo

Coraz więcej rodziców odmawia zaszczepienia dzieci. Statystyki mogłoby poprawić ograniczenie dostępu do żłobków i przedszkoli

W ciągu ostatnich kilku lat liczba uchyleń od szczepień obowiązkowych dzieci i młodzieży zwiększyła się prawie dwukrotnie – z 48,6 tys. w 2019 roku do 87,3 tys. w 2023 roku – wynika z danych NIZP PZH-PIB. W efekcie coraz więcej zapomnianych chorób powraca i rośnie liczba zachorowań m.in. na odrę czy krztusiec. Wraz rosnącym odsetkiem odmów powracają pomysły, by uzależnić od szczepień miejsce w żłobku czy przedszkolu, ale eksperci podkreślają, że potrzebna jest przede wszystkim edukacja rodziców.

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.