DANTI Z KRÓLOWĄ NOCY - POSŁUCHAJ “QUEEN OF THE NIGHT”
DANTI zaprezentował singiel “Queen of the night”. Utwór mówi o tym, że receptą na szczęście jest wsłuchanie się w swój wewnętrzny głos. „Dogadanie" się ze sobą potrafi całkowicie zmienić nasze podejście a także uodpornić na różne zawirowania życiowe, miłosne czy mentalne.
Słuchaj w streamie: https://songwhip.com/danti2/queen-of-the-night
Autorem tekstu jest sam artysta, natomiast warstwa muzyczna powstała przy współpracy z topowym producentem muzycznym Przemkiem Pukiem, który tworzył dla takich gwiazd jak Doda, Natalia Szroeder czy Grzegorz Chyży.
Singiel brał udział w tegorocznych preselekcjach do Eurowizji i zajął 9 miejsce w głosowaniu widzów kanału ,,Misja Eurowizja”.
Zobacz klip:
https://www.youtube.com/watch?v=NmsrtCXIWbQ
DANTI (Daniel Hutor, ur. 11.04.2000 w Sulechowie) – polski autor tekstów, kompozytor i piosenkarz wykonujący muzykę z pogranicza Popu, Dance popu, Rocka.
Jego przygoda z muzyką zaczęła się od grywania w zespole rodzinnym, gdzie zdobywał pierwsze muzyczne doświadczenia. Ciągłe poszukiwania stylu muzycznego doprowadziły go do zespołu rockowego o nazwie ,,Niewiem”, z którym zagrał wiele koncertów. Studia muzyczne, które rozpoczął w 2019 na Uniwersytecie Zielonogórskim były przełomowym momentem na muzycznej drodze artysty, ponieważ pozwoliły mu zdobyć warsztat i wyrobić własny styl tworzenia muzyki.
Laureat wielu konkursów wokalnych w Polsce jak i w Europie. W 2022 roku dał się poznać szerszej publiczności za sprawą występu w programie ,,Szansa na sukces” gdzie wykonał utwór ,,Jesteś lekiem na całe zło”.
Muzyczne szlaki zaprowadziły go także do teatru ,,Buffo” gdzie współpracował z dyrektorem teatru przy spektaklu ,,Mistrz i Małgorzata”.
Uczestnik preselekcji Eurowizja 2024 z utworem ,,Queen of the night”. Obecnie pracuje nad EP, która ma się ukazać jeszcze w tym roku.
DANTI w socialach:
Tiktok: https://tiktok.com/@daniel_huto
IG: https://instagram.com/daniel_hutor/
FB: https://www.facebook.com/daniel.hutor/

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.