Komunikaty PR

Darmowe seanse w nowej odsłonie. Kino samochodowe na parkingu VIVO! Piła.

2020-07-07  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Wracają ulubione przez pilan letnie seanse plenerowe. Od 9 lipca, w każdy czwartek o godz. 21:00, będzie można bezpłatnie oglądać najnowsze hity filmowe. W tym sezonie, z uwzględnieniem wszelkich norm bezpieczeństwa, parking centrum handlowego zamieni się w kino samochodowe. O tym, co zostanie wyświetlone, zadecydują każdorazowo internauci w głosowaniu na fanpage’u VIVO! Piła.

 

Wakacyjne seanse pod gołym niebem na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń organizowanych przez VIVO! Piła. W tym roku również nie mogło ich zabraknąć. Po raz pierwszy centrum handlowe zorganizuje na swoim parkingu kino samochodowe. Przez całe wakacje, w każdy czwartek, o godz. 21:00 będą odbywały się bezpłatne pokazy filmów. Podobnie jak w tamtym roku o repertuarze zadecydują w głosowaniu na fanpage’u VIVO! internauci. W najbliższy czwartek, 9 lipca, na inaugurację zostanie wyświetlony „Green Book” nagrodzony statuetką Oscar 2019 w kategorii najlepszy film lub „Narodziny Gwiazdy” nominowany w 6 kategoriach na gali Oscarów 2019. 

 

- Seanse plenerowe to świetna propozycja na długie letnie wieczory, dlatego nie mogło ich zabraknąć. W tym roku mając na względzie zdrowie i bezpieczeństwo uczestników zdecydowaliśmy się na kino samochodowe. Mamy nadzieję, że lipcowe i sierpniowe pokazy będą dla kinomaniaków prawdziwą ucztą i świetną rozrywką – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.

 

Kolejne odsłony kina samochodowego będą odbywały się w każdy czwartek lipca (16.07, 23.07 i 30.07) i sierpnia (6.08, 13.08, 20.08, 27.08). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.