Komunikaty PR

Darmowe seanse w nowej odsłonie. Kino samochodowe na parkingu VIVO! Piła.

2020-07-07  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Wracają ulubione przez pilan letnie seanse plenerowe. Od 9 lipca, w każdy czwartek o godz. 21:00, będzie można bezpłatnie oglądać najnowsze hity filmowe. W tym sezonie, z uwzględnieniem wszelkich norm bezpieczeństwa, parking centrum handlowego zamieni się w kino samochodowe. O tym, co zostanie wyświetlone, zadecydują każdorazowo internauci w głosowaniu na fanpage’u VIVO! Piła.

 

Wakacyjne seanse pod gołym niebem na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń organizowanych przez VIVO! Piła. W tym roku również nie mogło ich zabraknąć. Po raz pierwszy centrum handlowe zorganizuje na swoim parkingu kino samochodowe. Przez całe wakacje, w każdy czwartek, o godz. 21:00 będą odbywały się bezpłatne pokazy filmów. Podobnie jak w tamtym roku o repertuarze zadecydują w głosowaniu na fanpage’u VIVO! internauci. W najbliższy czwartek, 9 lipca, na inaugurację zostanie wyświetlony „Green Book” nagrodzony statuetką Oscar 2019 w kategorii najlepszy film lub „Narodziny Gwiazdy” nominowany w 6 kategoriach na gali Oscarów 2019. 

 

- Seanse plenerowe to świetna propozycja na długie letnie wieczory, dlatego nie mogło ich zabraknąć. W tym roku mając na względzie zdrowie i bezpieczeństwo uczestników zdecydowaliśmy się na kino samochodowe. Mamy nadzieję, że lipcowe i sierpniowe pokazy będą dla kinomaniaków prawdziwą ucztą i świetną rozrywką – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.

 

Kolejne odsłony kina samochodowego będą odbywały się w każdy czwartek lipca (16.07, 23.07 i 30.07) i sierpnia (6.08, 13.08, 20.08, 27.08). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów

Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Ochrona środowiska

Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.