Dawid Kwiatkowski gościem cyklu Premiera online
Dawid Kwiatkowski – środa, 3 listopada, godz. 20:00
Kilka dni po premierze swojego najnowszego albumu, zatytułowanego po prostu „Dawid Kwiatkowski”, piosenkarz spotka się z fanami w przestrzeni wirtualnej. Rozmowę poprowadzi Agnieszka Szydłowska.
Premierowe wydawnictwo stanowi nowy rozdział w muzycznej ewolucji Dawida Kwiatkowskiego, który powraca z nową energią, dojrzałością i siłą.
Płyta zawiera przeboje, które szturmem podbiły radiowe listy przebojów. Singiel „Bez Ciebie” osiągnął już status platynowego i właśnie z tym utworem Dawid Kwiatkowski zdobył Bursztynowego Słowika podczas Festiwalu w Sopocie. Natomiast nagranie „Proste” znalazło się na pierwszym miejscu najczęściej granych utworów w rozgłośniach radiowych.
Na spotkanie z Dawidem Kwiatkowskim zaprasza Empik wspólnie z Warner Music Poland oraz Going.
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..
Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.