Dekton Uyuni, najbielszy wśród płyt wielkoformatowych
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wielkoformatowe powierzchnie Dekton, produkowane przez hiszpańską firmę Cosentino, oferowane są w kilkudziesięciu oryginalnych wzorach, pasujących do każdej przestrzeni wewnętrznej i zewnętrznej. Odcień Uyuni, który swą nazwę zaczerpnął z solnej pustyni w Boliwii, to całkowicie nowe spojrzenie na biały kolor. Najnowsza propozycja innowacyjnej i bardzo zaawansowanej technologicznie powierzchni, pozwala architektom i klientom realizować projekty o wyjątkowej wyrazistości.
Producenci powierzchni ultrakompaktowej Dekton Cosentino znów wprowadzają małą rewolucję do branży architektury i designu. Uyuni ma być najbardziej ekstremalną, czystą i gładką bielą wśród dostępnych na rynku kwarcowych materiałów wykończeniowych.
Biały odcień, uderzający swym lodowatym i krystalicznym wyglądem, powstał jako efekt inspiracji boliwijską Uyuni - największą naturalną pustynią solną na świecie. Podczas prac nad najnowszym odcieniem Dektonu, starano się uchwycić niezwykłe piękno i czystość tego niekwestionowanego cudu natury. Jego delikatnie teksturowana powierzchnia wzbogaca matowe wykończenie sprawiając, że materiał jest niezwykle przyjemny w dotyku, a prostota i jego wyrafinowane wykończenie pozwala tworzyć piękne, innowacyjne przestrzenie, dające wrażenie przestronności, światła, porządku i świeżości.
Carmen González Peregrin, Product Manager Dekton, mówi o najnowszej propozycji: “Żyjemy w czasach ciągłych zmian, klienci poszukują nowości i oczekują od nas propozycji materiałów, tekstur i wzorów, które odzwierciedlać będą obecne trendy kolorystyczne. Chcieliśmy stworzyć coś nowego i unikalnego, biel inną niż ta znana na rynku powierzchni kamiennych. Uyuni to ekstremalnie biały, wręcz krystaliczny kolor, charakteryzujący się delikatnym niebieskim odcieniem, który nadaje mu lodowaty i nieskazitelnie czysty wygląd.”
Będąc częścią światowej premiery “The Collection Dekton 2020”, wprowadzającej szereg innowacyjnych kolorów dla architektury, Uyuni dołącza do serii Dekton Chromica, złożonej z kolorów głębokich i nasyconych, inspirowanych najbardziej niezwykłymi i odległymi zakątkami Ziemi. Uyuni uzupełni paletę innych rodzajów bieli, dostępnych w portfolio Dekton. Dołączając do pozostałych odcieni o cieplejszym charakterze, nowy odcień rozszerzy możliwości projektowe i pozwoli tworzyć idealne kompozycje bieli.
Dzięki wielkoformatowym rozmiarom, płyty Uyuni mogą być wykorzystywane na wiele różnych sposobów, wewnątrz i na zewnątrz. To doskonały materiał na blaty kuchenne i łazienkowe, podłogi, okładziny ścian czy fasady, gwarantujący najlepsze właściwości techniczne i mechaniczne. Zapewnia je rewolucyjna technologia spiekania cząsteczek kwarcu, szkła i porcelany, wykorzystywana przy produkcji powierzchni ultrakompaktowej Dekton.
Więcej na: www.cosentino.com

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.