Dekton Uyuni, najbielszy wśród płyt wielkoformatowych
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wielkoformatowe powierzchnie Dekton, produkowane przez hiszpańską firmę Cosentino, oferowane są w kilkudziesięciu oryginalnych wzorach, pasujących do każdej przestrzeni wewnętrznej i zewnętrznej. Odcień Uyuni, który swą nazwę zaczerpnął z solnej pustyni w Boliwii, to całkowicie nowe spojrzenie na biały kolor. Najnowsza propozycja innowacyjnej i bardzo zaawansowanej technologicznie powierzchni, pozwala architektom i klientom realizować projekty o wyjątkowej wyrazistości.
Producenci powierzchni ultrakompaktowej Dekton Cosentino znów wprowadzają małą rewolucję do branży architektury i designu. Uyuni ma być najbardziej ekstremalną, czystą i gładką bielą wśród dostępnych na rynku kwarcowych materiałów wykończeniowych.
Biały odcień, uderzający swym lodowatym i krystalicznym wyglądem, powstał jako efekt inspiracji boliwijską Uyuni - największą naturalną pustynią solną na świecie. Podczas prac nad najnowszym odcieniem Dektonu, starano się uchwycić niezwykłe piękno i czystość tego niekwestionowanego cudu natury. Jego delikatnie teksturowana powierzchnia wzbogaca matowe wykończenie sprawiając, że materiał jest niezwykle przyjemny w dotyku, a prostota i jego wyrafinowane wykończenie pozwala tworzyć piękne, innowacyjne przestrzenie, dające wrażenie przestronności, światła, porządku i świeżości.
Carmen González Peregrin, Product Manager Dekton, mówi o najnowszej propozycji: “Żyjemy w czasach ciągłych zmian, klienci poszukują nowości i oczekują od nas propozycji materiałów, tekstur i wzorów, które odzwierciedlać będą obecne trendy kolorystyczne. Chcieliśmy stworzyć coś nowego i unikalnego, biel inną niż ta znana na rynku powierzchni kamiennych. Uyuni to ekstremalnie biały, wręcz krystaliczny kolor, charakteryzujący się delikatnym niebieskim odcieniem, który nadaje mu lodowaty i nieskazitelnie czysty wygląd.”
Będąc częścią światowej premiery “The Collection Dekton 2020”, wprowadzającej szereg innowacyjnych kolorów dla architektury, Uyuni dołącza do serii Dekton Chromica, złożonej z kolorów głębokich i nasyconych, inspirowanych najbardziej niezwykłymi i odległymi zakątkami Ziemi. Uyuni uzupełni paletę innych rodzajów bieli, dostępnych w portfolio Dekton. Dołączając do pozostałych odcieni o cieplejszym charakterze, nowy odcień rozszerzy możliwości projektowe i pozwoli tworzyć idealne kompozycje bieli.
Dzięki wielkoformatowym rozmiarom, płyty Uyuni mogą być wykorzystywane na wiele różnych sposobów, wewnątrz i na zewnątrz. To doskonały materiał na blaty kuchenne i łazienkowe, podłogi, okładziny ścian czy fasady, gwarantujący najlepsze właściwości techniczne i mechaniczne. Zapewnia je rewolucyjna technologia spiekania cząsteczek kwarcu, szkła i porcelany, wykorzystywana przy produkcji powierzchni ultrakompaktowej Dekton.
Więcej na: www.cosentino.com

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.