Komunikaty PR

Delektuj się smakiem ulubionych Jeżyków i wygraj Fiata 500 Dolcevita

2024-03-06  |  17:00
Biuro prasowe

Czy może istnieć coś bardziej urokliwego niż ciepłe, wiosenne dni, gdy przyroda budzi się do życia, a otaczający nas świat tonie w zieleni? Oczywiście, że tak! Teraz wyobraź sobie, że ten malowniczy krajobraz podziwiasz z wnętrza swojego nowego Fiata 500 Dolcevita albo uwieczniasz go za pomocą najnowszego iPhone'a 15. Brzmi dobrze, prawda? Co jednak najważniejsze, ta idealna wizja może stać się rzeczywistością dzięki marce Jeżyki i loterii „Jeż je zawsze! i wszędzie”, do której zgłoszenia będą przyjmowane od 4 marca br. do 28 kwietnia.

Jeżyki w wersji classic, kokosowe, pomarańczowe, z solonym karmelem, kawowe, wiśniowe, czy może o smaku likieru advocat? Które z nich zdobyły Twoje serce? W każdym odnajdziesz połączenie kruchego herbatnika z delikatnym, aksamitnym karmelem, bakaliami i chrupkami ryżowymi. Całość otulona jest pyszną czekoladą przyrządzaną zgodnie z tradycyjną recepturą.

Teraz możesz nie tylko rozkoszować się ulubionym rodzajem ciastek Jeżyki, ale także co tydzień wygrać najnowszego iPhone'a 15, a w wielkim finale – niezawodnego Fiata 500 Dolcevita, idealnego na wiosenne wyprawy. A wszystko to za sprawą loterii „Jeż je zawsze! i wszędzie”, do której zgłoszenia będą przyjmowane do 28 kwietnia br. Żeby wziąć w niej udział, wystarczy kupić jedno opakowanie ciastek Jeżyki oraz zarejestrować paragon na www.najezonaloteria.pl.

 

Pamiętaj! 

Z każdą dodatkową paczką rośnie Twoja szansa na wygraną! Dlatego kupując:

  • 1-2 paczki - otrzymujesz 1 los,
  • 3-5 opakowań - 5 losów,
  • 6 lub więcej - 12 losów.

Dodatkowo, każda osoba, która odwiedzi stronę akcji, ma możliwość zdobycia drobnego upominku, w tym kodu rabatowego do sklepu islodycze.pl o wartości 30 zł. Wystarczy, że weźmie udział w specjalnie przygotowanej z tej okazji grze online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.