Komunikaty PR

Delektuj się smakiem ulubionych Jeżyków i wygraj Fiata 500 Dolcevita

2024-03-06  |  17:00
Biuro prasowe

Czy może istnieć coś bardziej urokliwego niż ciepłe, wiosenne dni, gdy przyroda budzi się do życia, a otaczający nas świat tonie w zieleni? Oczywiście, że tak! Teraz wyobraź sobie, że ten malowniczy krajobraz podziwiasz z wnętrza swojego nowego Fiata 500 Dolcevita albo uwieczniasz go za pomocą najnowszego iPhone'a 15. Brzmi dobrze, prawda? Co jednak najważniejsze, ta idealna wizja może stać się rzeczywistością dzięki marce Jeżyki i loterii „Jeż je zawsze! i wszędzie”, do której zgłoszenia będą przyjmowane od 4 marca br. do 28 kwietnia.

Jeżyki w wersji classic, kokosowe, pomarańczowe, z solonym karmelem, kawowe, wiśniowe, czy może o smaku likieru advocat? Które z nich zdobyły Twoje serce? W każdym odnajdziesz połączenie kruchego herbatnika z delikatnym, aksamitnym karmelem, bakaliami i chrupkami ryżowymi. Całość otulona jest pyszną czekoladą przyrządzaną zgodnie z tradycyjną recepturą.

Teraz możesz nie tylko rozkoszować się ulubionym rodzajem ciastek Jeżyki, ale także co tydzień wygrać najnowszego iPhone'a 15, a w wielkim finale – niezawodnego Fiata 500 Dolcevita, idealnego na wiosenne wyprawy. A wszystko to za sprawą loterii „Jeż je zawsze! i wszędzie”, do której zgłoszenia będą przyjmowane do 28 kwietnia br. Żeby wziąć w niej udział, wystarczy kupić jedno opakowanie ciastek Jeżyki oraz zarejestrować paragon na www.najezonaloteria.pl.

 

Pamiętaj! 

Z każdą dodatkową paczką rośnie Twoja szansa na wygraną! Dlatego kupując:

  • 1-2 paczki - otrzymujesz 1 los,
  • 3-5 opakowań - 5 losów,
  • 6 lub więcej - 12 losów.

Dodatkowo, każda osoba, która odwiedzi stronę akcji, ma możliwość zdobycia drobnego upominku, w tym kodu rabatowego do sklepu islodycze.pl o wartości 30 zł. Wystarczy, że weźmie udział w specjalnie przygotowanej z tej okazji grze online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.