Delektuj się smakiem ulubionych Jeżyków i wygraj Fiata 500 Dolcevita
Czy może istnieć coś bardziej urokliwego niż ciepłe, wiosenne dni, gdy przyroda budzi się do życia, a otaczający nas świat tonie w zieleni? Oczywiście, że tak! Teraz wyobraź sobie, że ten malowniczy krajobraz podziwiasz z wnętrza swojego nowego Fiata 500 Dolcevita albo uwieczniasz go za pomocą najnowszego iPhone'a 15. Brzmi dobrze, prawda? Co jednak najważniejsze, ta idealna wizja może stać się rzeczywistością dzięki marce Jeżyki i loterii „Jeż je zawsze! i wszędzie”, do której zgłoszenia będą przyjmowane od 4 marca br. do 28 kwietnia.
Jeżyki w wersji classic, kokosowe, pomarańczowe, z solonym karmelem, kawowe, wiśniowe, czy może o smaku likieru advocat? Które z nich zdobyły Twoje serce? W każdym odnajdziesz połączenie kruchego herbatnika z delikatnym, aksamitnym karmelem, bakaliami i chrupkami ryżowymi. Całość otulona jest pyszną czekoladą przyrządzaną zgodnie z tradycyjną recepturą.
Teraz możesz nie tylko rozkoszować się ulubionym rodzajem ciastek Jeżyki, ale także co tydzień wygrać najnowszego iPhone'a 15, a w wielkim finale – niezawodnego Fiata 500 Dolcevita, idealnego na wiosenne wyprawy. A wszystko to za sprawą loterii „Jeż je zawsze! i wszędzie”, do której zgłoszenia będą przyjmowane do 28 kwietnia br. Żeby wziąć w niej udział, wystarczy kupić jedno opakowanie ciastek Jeżyki oraz zarejestrować paragon na www.najezonaloteria.pl.
Pamiętaj!
Z każdą dodatkową paczką rośnie Twoja szansa na wygraną! Dlatego kupując:
- 1-2 paczki - otrzymujesz 1 los,
- 3-5 opakowań - 5 losów,
- 6 lub więcej - 12 losów.
Dodatkowo, każda osoba, która odwiedzi stronę akcji, ma możliwość zdobycia drobnego upominku, w tym kodu rabatowego do sklepu islodycze.pl o wartości 30 zł. Wystarczy, że weźmie udział w specjalnie przygotowanej z tej okazji grze online.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.