„Design Dream. Pojedynek na wnętrza” IKEA partnerem strategicznym programu
Polska jest trzecim krajem, po Holandii oraz Austrii, który zrealizuje program telewizyjny „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. IKEA została partnerem strategicznym tego wyjątkowego przedsięwzięcia, żeby inspirować i pokazywać sprawdzone, przyjazne dla planety, dostępne cenowo sposoby na aranżacje wnętrz oraz projekty dostosowane do różnych potrzeb oraz sytuacji życiowych Polaków. Marzenia o pięknym i funkcjonalnym domu są teraz na wyciągnięcie ręki!
Sześciu zdolnych projektantów i tylko 36 godzin na zaprojektowanie i aranżację wnętrza dla osób, z których problemami w urządzaniu domu może identyfikować się spora część naszego społeczeństwa. To wszystko składa się na wyjątkowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, który już wiosną pojawi się na antenie telewizji Polsat.
W grudniu 2020 r. IKEA w swoim raporcie „Życie w domu” sprawdziła jak pandemia zmieniła nasze podejście do czterech kątów i dlaczego dom stał się tak ważnym miejscem do życia. Aby jeszcze bardziej inspirować i podpowiadać sprawdzone rozwiązania aranżacji życiowej przestrzeni, IKEA postanowiła pójść dalej, zostając partnerem strategicznym programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w telewizji Polsat.
Lepszy dom przekłada się na lepsze życie. Wiele osób pragnie zmienić coś w swoich mieszkaniach, ale nie bardzo wie od czego zacząć lub zwyczajnie brakuje im koncepcji. Jestem wielką orędowniczką sprytnych, często nisko budżetowych zmian oraz zrównoważonych rozwiązań i produktów, które są dopasowane do specyficznych wymagań i stylu konkretnych ludzi mogąc im służyć przez wiele lat. Każdy odcinek programu jest kopalnią nowych, kreatywnych idei i z tego jesteśmy bardzo dumni – mówi Anna Cybulska, jurorka programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” oraz Home Furnishing Direction Leader IKEA Retail.
W każdym odcinku programu projektanci mają za zadanie stworzyć projekt pomieszczenia, które będzie odpowiadało, pod względem funkcji i stylu, wymaganiom bohaterów danego epizodu. Każdy projekt musi uwzględnić zmiany zachodzące w życiu rodziny oraz jej nowe potrzeby. Dwuosobowe jury – Ania Cybulska, czyli ekspertka z IKEA oraz doceniany w Polsce i na świecie architekt oraz projektant Jakub Szczęsny, wyeliminują jednego z uczestników, który ich zdaniem w najmniejszym stopniu spełni potrzeby domowników. O zwycięzcy decydują natomiast sami bohaterowie. Wybierają oni projekt najbardziej odpowiadający własnym potrzebom, który następnie zostanie zrealizowany w ich domu.
Wyścig zakupowy, który jest częścią każdego z odcinków, rozgrywa się w sklepie IKEA Janki. Projektanci w celu urzeczywistnienia swoich wizji wybierają produkty z asortymentu IKEA, żeby jak najlepiej sprostać potrzebom każdego z bohaterów odcinka. Na zaprojektowanie oraz zbudowanie idealnego wnętrza mają tylko 36 godzin. Zadanie to wymaga więc nie tylko elastyczności, ale również ogromnej kreatywności.
Cieszymy się, że jako IKEA mogliśmy zaangażować się w projekt programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. Naszą wizją jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Chcemy inspirować i podpowiadać Polakom, jak lepiej dopasować przestrzeń do zmieniających się potrzeb. Wierzymy, że ten program pomoże widzom wprowadzić zmiany i pięknie aranżować ich własne domy, bez konieczności wydawania dużych pieniędzy, a urządzanie wnętrz i bardziej zrównoważone życie stanie się ich pasją, tak jak dla nas w IKEA – Agnieszka Horbaczewska, Marketing Communications Specialist IKEA Retail.
Wielu z nas żyje w małych mieszkaniach, które muszą pomieścić nie tylko wszystkich członków rodziny, zapewnić przestrzeń dla każdego z nich, ale również być domem dla naszych rzeczy. Salon jest miejscem wielofunkcyjnym, w którym chcemy znaleźć przestrzeń na wszystkie nasze aktywności: spotkania z przyjaciółmi, pracę czy realizację hobby. Nasze kuchnie, często niewielkie, służą nie tylko do przygotowania posiłków, ale są również jadalnią i miejscem rodzinnych spotkań. Pragnąć lepiej żyć w naszych domach szukamy rozwiązań jak usprawnić przestrzeń, żeby mimo wyzwań, spełniała wszystkie nasze wymagania. W programie projektanci zajmą się wnętrzami, których aranżacja może być wyzwaniem dla wielu Polaków, pokazując jak w prosty i niedrogi sposób zagospodarować przestrzeń, żeby była bardziej funkcjonalna i jednocześnie piękna.
„Design Dream. Pojedynek na wnętrza” pojawi się na antenie telewizji Polsat już wiosną. Zmagania konkursowe na antenie telewizji Polsatu poprowadzi piosenkarka i kompozytorka – Anna Wyszkoni, która jest również pasjonatką projektowania wnętrz.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.